• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]

Your make-up is terrible

Rikki Madeleine Beck

"Al was dat niet echt eng, maar pijnlijk. Verder alleen wat mislukte illusies die ons bang hoorde te maken." Ik knik bevestigend en herinner me de muren. "Oh en verder heb ik niet echt iets interessants meegemaakt tijdens de rondleiding, behalve dat Ayaki behoorlijk las kreeg van zijn slaapgebrek. De rondleiding staakte ik toen en stuurde hem naar bed, na een kop thee." Darren knikt
    "Hoe gaat het nu dan met je hand en je schouders?" vraagt hij bezorgt. "Ik heb verder ook niks mee gemaakt, echt saai hier dus." Vervolgens kijkt hij naar mij en de zenuwen schieten weer los, terwijl ik me niet kan bedenken waarom.
    "Ik hoop dat je hand snel weer heelt, met zoiets rond lopen is echt niet fijn." Hij glimlacht naar mij en kijkt weer naar Sal. "Ik hoop natuurlijk ook dat jou schouder en hand snel heelt."
    "Bedankt, dat is echt lief van je." zeg ik zacht, met mijn bekende verlegen stem. Ik bloos wat en wendt mijn blik van de jongen met het lange haar af. Zelfs bij Sal voel ik me beter op mijn gemak en ik weet echt niet hoe het kan.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Hoe gaat het nu dan met je hand en je schouders?' vroeg hij bezorgd, maar hij ging al weer verder praten voordat ik antwoord kon geven. 'Ik heb verder ook niks mee gemaakt, echt saai hier dus,' ging hij verder en keek vervolgens toen naar Rikki.
    'Ik hoop dat je hand snel weer heelt, met zoiets rond lopen is echt niet fijn,' zei hij met een glimlach. Even keek ik naar haar handen en knikte toen op de woorden van Darren. Vond het nog steeds slecht van mij dat ik het niet eerder had gezien.
    'Ik hoop natuurlijk ook dat jou schouder en hand snel heelt,' zei hij toen en ik besefte me dat hij het nu tegen mij had. Even keek ik hem aan.
    'Bedankt, dat is echt lief van je,' Zei Rikki met haar bekende, zachte, verlegen stem. Ik knikte weer lichtjes.
    'Ja,' zei ik en ik keek even van Rikki naar Darren. 'Dank je en het gaat wel. Doet alleen nog zeer,' zei ik. Ik had geen zin om aan hem te vertellen dat ik nu amper iets kon. 'Maar jij hebt dus verder nog niks meegemaakt? Jij boft echt, eerst een luxer kamer en dan ook nog niks overkomen,' zei ik met een onzeker lachje. 'Als je wilt dat je iets overkomt, dan moet je eventjes met Amy omgaan. Binnen een paar secondes heb je zo een illusie te pakken.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Nightshade

"Bedankt, dat is echt lief van je." zei Rikki met een zachte en verlegen stem. Ik glimlachte aardig. "Geen dank." Hopelijk vertrouwde ze me weer een beetje. Het moest wel, anders had ik later alleen maar meer problemen.
    "Dank je en het gaat wel. Doet alleen nog zeer." zei Sal. Ik knikte. "Dat kan ik wel snappen, gek persoon die zoiets doet."
    "Maar jij hebt dus verder nog niks meegemaakt? Jij boft echt, eerst een luxer kamer en dan ook nog niks overkomen." zei hij met een onzekere lach. Hij vertrouwde me nog niet helemaal, maar dat maakte me niet uit. Beter iets dan niet.
    "Als je wilt dat je iets overkomt, dan moet je eventjes met Amy omgaan. Binnen een paar secondes heb je zo een illusie te pakken." Ik lachte eventjes. "Dankjewel, dat zal ik onthouden. Misschien ga ik ook meteen een potje worstelen met haar." zei ik grinnikend, "Lekker gezond."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rikki Madeleine Beck

"Dank je en het gaat wel. Doet alleen nog zeer." zei Sal en Darren knikt.
    "Dat kan ik wel snappen, gek persoon die zoiets doet." zegt hij.
    "Maar jij hebt dus verder nog niks meegemaakt? Jij boft echt, eerst een luxer kamer en dan ook nog niks overkomen." zegt Sal met een onzekere lach. Ik vraag me af waarom hij zo onzeker klinkt. Is er iets mis?
    "Als je wilt dat je iets overkomt, dan moet je eventjes met Amy omgaan. Binnen een paar secondes heb je zo een illusie te pakken." Darren lacht er om.
    "Dankjewel, dat zal ik onthouden. Misschien ga ik ook meteen een potje worstelen met haar." zegt hij grinnikend, "Lekker gezond." Ik frons even, misschien is het wel iets mannelijks maar ik begreep het gewoon niet. Waarom worstelen met een meisje? Tenzij... Er schiet een beeld voor mijn ogen, iemand trekt me aan mijn arm mee en duwt me hard tegen op. Mijn handen en enkels zijn vast
    "Oké, doe dat." mompel ik zacht en ik werp een blik op Sal. Ik probeer zijn ogen te vinden maar het lukt niet meer. Mijn blik word een beetje wanhopig en een vage vlaag paniek slaat toe. Ik snap niet wat dat net was en wat ik moet doen.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Dankjewel, dat zal ik onthouden. Misschien ga ik ook meteen een potje worstelen met haar,' zei hij grinnikend. 'Lekker gezond.' Ik ging er maar niet bij vertellen dat het Amy's illusie was die in mijn schouder sneed, al kunnen illusies dat niet eens.. Geloof ik. Ik schudde iets mijn hoofd.
    'Oké, doet dat,' mompelde Rikki zacht. Ze wierp een blik op mij en haar ogen leken te zoeken. Haar blik werd wanhopig en ik knipperde een paar keer met mijn ogen. Zocht ze nou werkelijk naar mijn blik? Mijn ogen? Ik keek wat verward. Ik kon niks anders bedenken waarom ze zo zocht met haar ogen en er wanhopig bij keek. Ik dacht wat na en pakte toen haar hand maar weer met mijn verbonden hand. Zacht kneep ik er in.
    'Worstelen is niet nodig,' zei ik toen tegen Darren. 'Alleen in de buurt zijn is al genoeg en ze is nogal gauw bang. Denk dat de makers van de show daarom het telkens op haar hebben gemunt.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Nightshade

"Oke, doe dat" mompelde Rikki. "Worstelen is niet nodig." zei Sal, "Alleen in de buurt zijn is al genoeg en ze is nogal gauw bang. Denk dat de makers van de show daarom het telkens op haar hebben gemunt." Ik lachte eventjes. "Je denkt toch niet dat ik zo gek ben om met zo'n iemand te gaan worstelen. Als ik dood wil doe ik dat wel anders." zei ik grinnikend, "Maar nee, ze mag mij wel opzoeken. Ik ben dan wel gespierd, maar ik ben niet gek."

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:55 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rikki Madeleine Beck

Ik ben op een vreemde manier gerustgesteld als Sal mijn hand pakt met zijn verbonden hand en er zacht in knijpt. Ik bijt op mijn lip en kijk hem even dankbaar aan.
    Worstelen is niet nodig." zegt Sal. "Alleen in de buurt zijn is al genoeg en ze is nogal gauw bang. Denk dat de makers van de show daarom het telkens op haar hebben gemunt." Darren lacht er even om.
    "Je denkt toch niet dat ik zo gek ben om met zo'n iemand te gaan worstelen. Als ik dood wil doe ik dat wel anders." zegt hij grinnikend, "Maar nee, ze mag mij wel opzoeken. Ik ben dan wel gespierd, maar ik ben niet gek." In een flits zie ik zijn naakte, gespierde lichaam voor me met een... stijve? Angstige kippenvel die ik niet begrijp gaat door mij heen. Wat word ik voor perv, dit is niets voor mij! Normaal stel ik me mensen nooit naakt voor. Al lijkt dit beeld zo goed te stroken met de werkelijkheid... Ik word rood zonder aanleiding, zoals het zal lijken voor de anderen tenminste.
    "Erbij staan is wel genoeg." mompel ik maar.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Je denkt toch niet dat ik zo gek ben om met zo'n iemand te gaan worstelen. Als ik dood wil doe ik dat wel anders. Maar nee, ze mag mij wel opzoeken. Ik ben dan wel gespierd, maar ik ben niet gek,' zei hij grinnikend na even te hebben gelachen. Ik trok een mondhoek ietsjes omhoog. Ik zag Rikki rood worden zonder ook maar enkele aanleiding. Ze deed niks, zei niks of kwam het door de woorden die Darren net zei? Ik begon iets met mijn duim te wrijven dat als ze een smoes nodig had, dat ze dat kon gebruiken.
    'Erbij staan is wel genoeg,' mompelde ze maar. Ik knikte lichtjes op de woorden van Rikki.
    'Oh en uit opwelling kan ze je ook gaan omhelzen in de hoop dat je haar gaat troosten of zo.... Dat deed ze ook bij mij.. Eng iemand..'

Nightshade

"Erbij staan is wel genoeg." was het enige wat Rikki mompelde. 'Flashbacks!' dacht ik bij mezelf, 'Ze heeft last van flashback.' Die werden natuurlijk getriggerd door bepaalde woorden. Waarom heb ik daar niet aan gedacht? Ik knikte op haar woorden.
    "Oh en uit opwelling kan ze je ook gaan omhelzen in de hoop dat je haar gaat troosten of zo.... Dat deed ze ook bij mij.. Eng iemand.." Ik lachte eventjes. "Je hebt die Amy omhelst? Of heeft zij jou omhelst?" vroeg ik nog steeds lachend. "Nou ja, weird is dat vast en zeker. Ik zou het niet willen."

Rikki Madeleine Beck

Sal was met zijn duim over mijn hand gaan wrijven en ik probeer ondertussen mijn hoofd leeg te houden en hem mij te laten kalmeren. Het lukt enigszins.
    "Oh en uit opwelling kan ze je ook gaan omhelzen in de hoop dat je haar gaat troosten of zo.... Dat deed ze ook bij mij... Eng iemand..." zegt Sal. Darren moet er om lachen en ik kijk even naar Sal. Dat wist ik nog niet maar het klinkt grappig.
    "Je hebt die Amy omhelst? Of heeft zij jou omhelst?" vraagt hij nog steeds lachend "Nou ja, weird is dat vast en zeker. Ik zou het niet willen."
    "Ze is inderdaad een beetje vreemd." zeg ik een beetje uit het niets. Ik weet dat ik snel wegval in groepen en probeer het niet te laten gebeuren.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Je hebt die Amy omhelst? Of heeft zij jou omhelst?' vroeg hij lachend. 'Nou ja, weird is dat vast en zeker. Ik zou het niet willen,' zei hij verder en ik glimlachte vaagjes. Ik wou het ook niet, maar ja.
    'Ze is inderdaad een beetje vreemd,' zei Rikki een beetje vanuit het niks. Ik knikte gelijk op haar woorden.
    'Vreemd is ze inderdaad en ik omhelsde haar niet. Ik heb dat nog nooit gedaan omhelzen,' zei ik en ik keek even naar voren. 'Maar zij omhelsde mij dus. Ik maakte mijzelf los, wenste haar nog succes met de rest van haar verblijf en ging.. Naar buiten geloof ik.' Ik haalde een schouder lichtjes op. Met mijn duim bleef ik door wrijven. Ik had het gevoel dat het toch iets hielp bij haar.

Nightshade

"Ze is inderdaad een beetje vreemd" zei Rikki een beetje vanuit het niks. "Vreemd is ze inderdaad en ik omhelsde haar niet. Ik heb dat nog nooit gedaan omhelzen." zei Sal en keek voor zich uit. "Maar zij omhelsde mij dus. Ik maakte mijzelf los, wenste haar nog succes met de rest van haar verblijf en ging.. Naar buiten geloof ik." Hij haalde zijn schouder lichtjes op. Het verbaasde me dat de andere niet omhoog ging, maar dat kwam vast door de verwonding.
    "Inderdaad een heel erg raar persoon, maar voor de rest heb ik niet echt met iemand gepraat." zei ik nadenkend en ging weer wat onderuit zitten. Rustig haalde ik mijn pakje sigaretten uit mijn zak en stak er eentje op. "Sorry Rikki, maar ik heb er echt zin in eentje." verontschuldigde ik mezelf terwijl ik haar aankeek.

Rikki Madeleine Beck

"Vreemd is ze inderdaad en ik omhelsde haar niet. Ik heb dat nog nooit gedaan omhelzen." zegt Sal en hij kijkt voor zich uit. "Maar zij omhelsde mij dus. Ik maakte mijzelf los, wenste haar nog succes met de rest van haar verblijf en ging... Naar buiten geloof ik." Hij haalt zijn schouder lichtjes op. Ik kijk even naar hem en vraag me af waarom hij nog nooit omhelst heeft. Bedoeld hij daar alleen Amy mee of in het algemeen? Dat zou vreemd zijn. Al begrijp ik het van hem best wel. Hij gaat door met zijn duim en ik vind het wel prettig.
    "Inderdaad een heel erg raar persoon, maar voor de rest heb ik niet echt met iemand gepraat." zegt Darren nadenkend en hij gaat wat onderuit zitten. Hij haalt een pakje sigaretten uit zijn zak en steekt er eentje op. Ik schuif een stuk aan de kant, zo ver mogelijk weg van die sigaret.
    "Sorry Rikki, maar ik heb er echt zin in eentje." verontschuldigd hij zichzelf terwijl hij me aankijkt. Ik knik wat verlegen voor zijn excuses.
    "Maakt niet uit. Je moet doen waar je zin in hebt denk ik." mompel ik en ik kijk naar het roodgloeiende puntje ervan. Ik snap nog steeds niet hoe mensen zoiets vies kunnen roken. Nu vraag ik me af of Sal ook rookt.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Inderdaad een heel erg raar persoon, maar voor de rest heb ik niet echt met iemand gepraat,' zei Darren nadenkend en hij ging wat onderuit zitten. Hij haalde een pakje sigaretten te voorschijn en stak er eentje op. Rikki schoof iets op zij naar mij toe en ik was iets wat verbaasd.
    'Sorry Rikki, maar ik heb er echt zin in eentje,' verontschuldigde hij zich zelf terwijl hij naar Rikki keek. Blijkbaar hield ze er dus niet van, dat verklaarde toen ze opschoof. Ik hoopte dat ze het niet erg vond dat ik bleef zitten, want ging ik opschuiven dan lag ik eraf.
    'Maakt niet uit. Je moet doen waar je zin in hebt denk ik,' mompelde ze. Ik knikte lichtjes en kneep weer zachtjes in haar hand waarna ik verder begon te wrijven. Een kleine steek gaat er wel door mijn hand als ik eventjes kneep, maar dat maakte mij in dit geval niet echt uit.
    'Zo lang de rook niet hier heen gaan, want daar moet ik vast hoesten,' mompelde ik. 'En ik denk niet dat het nu fijn aan zal voelen als ik ga hoesten.'

Nightshade

"Maakt niet uit. Je moet doen waar je zin in hebt denk ik." mompelde Rikke en keek naar het roodgloeiende puntje van de sigaret.
    "Zo lang de rook niet hier heen gaan, want daar moet ik vast hoesten." mompelde Sal. "En ik denk niet dat het nu fijn aan zal voelen als ik ga hoesten." Ik knikte begrijpelijk. "Dat kan ik wel begrijpen ja." zei ik en keek nog eens naar zijn schouders, "Ik hoop dat dat snel weer hersteld is."
    Toen glimlachte ik naar beide. "Ik zal voor jullie de rook wel de andere kant opblazen." En zo gezegd, zo gedaan. Ik blies na een goede trek de rook de andere kant op, hopend dat het niet terug zou waaien.