• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [@Kaien, weet ik, en daar had ik weer een reactie op geschreven maar die is gewoon weg D:
    en ik ben te inspiratieloos om een nieuwe te schrijven :(
    -grab much popcorn-]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    Als reactie op mijn gegil slaat hij met zijn vlakke hand in mijn gezicht.
    "Hou je bek!" sist hij kwaad. Nu komt er alleen een zwak gejammer uit mijn mond. Zijn hand streelt over mijn boxer en ik ril, maar absoluut niet van genot.
    "Is dit al meer jou angst?" vraagt hij lachend en zijn onmenselijke tanden blinken in het licht. Hij laat zijn hand omhoog glijden, richting mijn bovenlichaam en, ben ik bang, mijn borsten. Maar gelukkig stopt hij vlak eronder, vlak boven mijn buik en buigt hij voorover.
    "Boe." fluistert hij in mijn oor en ik sidder van angst. Ik hou mijn mond dicht omdat ik weet wat voor gepiep er anders uitkomt en dat gun ik hem gewoon niet. Ik probeer te bedenken wat ik nu moet doen. Zal hij zometeen stoppen of gaat hij echt verder?


    Your make-up is terrible

    RememberYoux schreef:
    [@Kaien, weet ik, en daar had ik weer een reactie op geschreven maar die is gewoon weg D:
    en ik ben te inspiratieloos om een nieuwe te schrijven :(
    -grab much popcorn-]


    [Uh, hoe kan je inspiratieloos zijn op een reactie die als eens geschreven is?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ze sidderde en rilde van angst. Ik werd er alleen maar geiler door, maar dat bleek ze niet te snappen. 'You are a sic monster.' dacht ik bij mezelf en ik grinnikte. Ik liet mijn hand weer verder omhoog glijden en streelde over haar borsten terwijl ik met mijn andere hand mijn boxer uittrok. Een massieve stijve kwam tevoorschijn die ik tegen haar boxer aanduwde. "Wat vind je daarvan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [whaahahahahahahaha massieve stijve xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij grinnikt en laat zijn hand alsnog verder omhoog glijden om over mijn shirt mijn borsten te strelen. Als ik zie dat hij met zijn andere hand zijn boxer uittrekt, piep ik zacht en angstig en sluit ik mijn ogen stijf dicht.
    "Dit is niet echt, dit is niet echt." piep ik omdat ik hoop dat het werkt. Je ziet het wel eens in films maar volgens mij is dit niet echt meer een film. Ik voel iets tegen mijn boxer aan prikken.
    "Wat vind je daarvan?" vraagt hij. Ik open lichtelijk mijn ogen en hap vervolgens naar adem waarna ik mijn ogen sluit. Het is wel echt, het is wel echt.
    "Laat me met rust." zeg ik zacht terwijl de tranen in mijn ogen prikken.


    Your make-up is terrible


    Amaristus
    'Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in.' zei ik. Zuchtend keek ik naar het plafond. Ik wilde angst. Ik keek naar Sal, en besloot het er maar gewoon op te wagen. 'Wat is je angst?' zei ik zonder mijn mond te bewegen, een illusie. 'Ben je enorm claustrofobisch? ik liet vier denkbeeldige muren op hem afkomen. Ben je bang dat mensen je geheimen kennen? Ben je bang dat mensen jouw uiterlijk zullen zien, erom lachen? Ik liet lachende mensen verschijnen die naar hem wezen. Waar ben je bang voor, Sal? Vertel het me... Als hij me beschuldigde kon ik altijd nog zeggen dat het zijn verbeelding was. Maar eigenlijk was het die van mij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nightshade

    Ze keek me heel even aan toen mijn stijve tegen haar boxer kwam. Ze hapte naar adem en sloot toen haar ogen. "Laat me met rust." zei ze zacht terwijl ik tranen te voorschijn zag komen. "Ik zal stoppen, als ik klaar ben." zei ik grinnikend. Ik trok mijn boxer uit, streelde met mijn hand over haar vagina en stopte hem toen in haar waarbij ik een luide kreun gaf doordat het zo strak was. "Ben je nog maagd?" vroeg ik hijgend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zal stoppen, als ik klaar ben." zegt hij grinnikend. Ik voel zijn hand over mijn geslachtsdeel strelen en voel een plotslinge stekende pijn. Hij kreunt luid en ik slaak een gil. Hij zit nu al in mij.
    "Ben je nog maagd?" vraagt hij hijgend en schud, voor zover het kan, met mijn hoofd. Mijn ogen zijn nu wijd opgengesperd en ik probeer om niet te gillen, hoewel het moeilijk gaat omdat ik zoveel pijn heb. Ik vraag me af waarom hij wilde weten waarom ik een maagd ben, zo jong ben ik toch ook weer niet? Ik probeer mijn handen en benen los te rukken wat niet lukt, het doet alleen nog maar meer pijn.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in,' zei Amy en ik haalde mijn schouders iets op. Vertel me iets nieuws. Ik zuchtte eventjes.
    'Wat is je angst?' hoorde ik haar opeens vragen. Ik keek even naar Amy en fronste iets. 'Ben je enorm claustrofobisch?' Haar mond leek niet te bewegen, verbeelding? Vier muren kwamen op mij af. Ik keek ernaar en vroeg mij af waarom dit nou perse mijn verbeelding moest wezen. Niet echt angstaanjagend.
    'Ben je bang dat mensen je geheimen kennen? Ben je bang dat mensen jouw uiterlijk zullen zien, erom lachen?' De muren verdwenen en maakte plaats voor lachende mensen die naar mij wezen. Ik keek er verbaasd naar en deed nu wel een aantal stapjes naar achteren. Die mensen. Die konden hier niet wezen. Ik schudde verward mijn hoofd.
    'Waar ben je bang voor, Sal? Vertel het me...' Woest draaide ik mij zelf om en keek ik Amy een beetje aan.
    'Ik weet niet wat je van plan ben, maar het lukt je niet,' siste ik naar haar. Ik keek nog even over lachende mensen er nog waren. Ik snapte niet waarom ze lachte. Het was nou niet zo dat ik er lachwekkend uit zag, dat wist ik. Ik keek weer naar Amy en vroeg mij af of zij dit allemaal echt deed of het was iets wat bij de show hoorde. Gebeurde dit bij de anderen nu ook al zo gauw?
    'Waarom wil jij mijn angst weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ze schudde haar hoofd en probeerde zich los te rukken. Ik ging daardoor alleen maar harder en dieper in haar stootten. Ondertussen kreunde ik van genot. Ik boog voorover en kuste haar in haar nek. Ik voelde haar hartslag onder haar huid en alles in mijn begon te schreeuwen om bloed. Ik opende mijn mond en zette mijn tanden in haar nek waardoor het bloed begon te stromen. Zachtjes zoog in het uit haar terwijl ik door bleef stootten. Wat een genot was het toch ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amaristus
    'Waarom wil jij mijn angst weten?' vroeg Sal. Ik keek verbaasd. 'Hoezo, zei ik dat dat?' vroeg ik. Ik deed even alsof ik nadacht en knikte toen. 'Je hebt last van de show.' zei ik begrijpelijk. 'Ze weten je angst niet, dus waarschijnlijk vragen ze erom. Maar meestal is het fake.'Ik glimlachte. 'Ik zei toch dat je slim was om je ogen niet te laten zien. Ze weten je angst niet.' 'We willen het weten...' Liet ik het spoken. Ik keek even om me heen en dook in elkaar. 'Niet de muren!' schreeuwde ik. Ik keek angstig naar mijn verbeeldingsmuren. Ik deed alsof ik claustrofobisch was. Ik begon zachtjes te snikken toen er een nep-man aankwam. Hij had me zogenaamd verkracht in een steegje, dus daarom was ik ook claustrofobisch. 'Nee!' schreeuwde ik. Alles verdween en ik bleef trillerig op de grond zitten.

    [ok, alles wat Amaristus nu doet is nep, voor de duidelijkheid. Ze is dus niet echt verkracht enn niet echt claustrofobisch, ze wil dit Sal alleen laten denken.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij stoot alleen maar harder en dieper terwijl hij kreunt van genot. Ik kreun ook, maar dan van de pijn en de schaamte. Hij buigt vooral over en kust mij in zijn nek, ik voel zijn koude lichaam overal om me heen. Ik probeer zijn hoofd weg te duwen met die van mij maar hij lijkt het niet eens te merken. Hij opent zijn mond en zet zijn tanden in mijn nek. Ik voel hoe het warme bloed er uit stroomt en gil zacht terwijl hij doorstoot en eraan zuigt. Ik knijp mijn ogen weer dicht terwijl ik pijnlijk adem en weer zacht gil.
    "Laat me gaan, vieze bloedzuiger. Ik haat je." komt er zwak over mijn lippen met een gebroken stem.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze gilde af en toe zachtjes, maar dat maakte me weinig uit. Dat kon je toch niet horen. "Laat me gaan, vieze bloedzuiger. Ik haat je." kwam er zacht over haar lippen met een gebroken stem. Ik stootte nog wat harder en dieper in haar. "Sssth, Rikki." zei ik kalmerend en ik ging weer verder met het opzuigen van haar bloed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Eh, ziet Sal die muren en zo nu ook of niet?]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you