• die stopt met rinkelen wanneer je hem omdraait!

    Want een knopje indrukken is zo vreselijk moeilijk! *Facepalm*

    Haha inderdaad, dat is best apart eigenlijk :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ja maar als je hem al 1x hebt omgedraaid, en je wordt weer gebeld, en je draait hem terug om, stopt hij dan ook? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja maar kijk, als je bijvoorbeeld in je bed ligt en dat ding begint te rinkelen dan heb je geen zin om dat hele ding te pakken en het knopje uit te drukken, omdraaien is dan veel makkelijker. Het is gewoon ontworpen voor extreem luie mensen, zoals ik :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tja ach, maar je moet al je spieren in je hand gebruiken om je telefoon vast te houden en op een knopje te drukken. Dat is vermoeiend hoor =|


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ach dat heb ik ook.. ;p HTC?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Jigsaw schreef:
    Ja maar kijk, als je bijvoorbeeld in je bed ligt en dat ding begint te rinkelen dan heb je geen zin om dat hele ding te pakken en het knopje uit te drukken, omdraaien is dan veel makkelijker. Het is gewoon ontworpen voor extreem luie mensen, zoals ik :'D


    Maar wanneer je hem uit je tas pakt of zo heb je al een grote kans dat je hem perongelijk omdraait ^.^

    Storyinme schreef:
    (...)

    Maar wanneer je hem uit je tas pakt of zo heb je al een grote kans dat je hem perongelijk omdraait ^.^


    Ja, dat lijkt mij ook. Of uit je broekzak en hij zit per ongeluk verkeerd om en dan draai je hem om; 'SCHEISSE, opgehangen' ._.
    Oké, het is onhandig 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Storyinme schreef:
    (...)

    Maar wanneer je hem uit je tas pakt of zo heb je al een grote kans dat je hem perongelijk omdraait ^.^

    Ja maar dat wil niet zeggen dat je op hangt, hij stopt dan enkel met rinkelen 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    Ja maar dat wil niet zeggen dat je op hangt, hij stopt dan enkel met rinkelen 8D


    OJA. Ik dacht ook dat ie dan ophing x'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 16:43 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je op dat knopje drukt dan heeft die andere meteen door dat je hem/haar weg drukt. Als je hem omdraait niet. Dat is zodat je net gemeen lijkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Als je op dat knopje drukt dan heeft die andere meteen door dat je hem/haar weg drukt. Als je hem omdraait niet. Dat is zodat je net gemeen lijkt.



    Oh

    Jigsaw schreef:
    (...)

    OJA. Ik dacht ook dat ie dan ophing x'D

    Neuh! Haha, de mijne heeft dat een soort van 8D

    Hey, dat heb ik (cat) Nanana.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Hey, dat heb ik (cat) Nanana.

    Ik oowk(cat) Ban-na-na-na-na-na-naan
    Maar dan net iets anders x'd

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 16:48 ]

    Jigsaw schreef:
    Ja maar kijk, als je bijvoorbeeld in je bed ligt en dat ding begint te rinkelen dan heb je geen zin om dat hele ding te pakken en het knopje uit te drukken, omdraaien is dan veel makkelijker. Het is gewoon ontworpen voor extreem luie mensen, zoals ik :'D