• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [RAPE TIME BTICHES!]

    Nightshade

    Ze knikte traag. Mooi, dat kon ik dus nog steeds. Normaal gebruikte ik die gave niet, maar nu was het wel handig. Zeker met zoveel mensen in het huis. "Ja, eigenlijk wel." antwoordde ze, "Ja, dat lijkt me wel interessant." Ze stond op en keek me aan of ik mee ging. Ik stond op en liep voor haar uit naar de zolder. Ik deed een deur open alsof ik niet wist wat achter zit. Daarachter zat natuurlijk mijn echte kamer. Ik ging voor haar uit. "Wow, wat is dit allemaal?" vroeg ik verbaasd en keek om me heen. In mijn kamer stond een bank, een doodskist, een kast vol met zakken bloed en er stonden martel spullen in de hoek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Darren staat ook op en loopt voor me uit naar de zolder. Hij opent de deur, waarachter het nog veel donkerder is dan op zin kamer en hij gaat voor mij uit. Ik knipper met mijn ogen maar ik raak niet gewend en zie alleen vage omtrekken.
    "Wo, wat is dit allemaal?" vraagt hij en hij kijkt om zich heen. Ik ga wat dichter tegen hem aanstaan en voel de kilte die hij uitstraalt omdat hij zo koud is. Maar het werkt geruststellend omdat hij tenminste bij mij is in het donker. Ik ben niet zo bang voor het donker maar ik vind het gewoon fijn om iets te zien.
    "Ik zie niets." mompel ik. "Het is hier nog veel donkerder dan bij jou."


    Your make-up is terrible

    [ Potverdorie Nikki, je stelt het allemaal uit! En we wachten al zo lang! ]


    everything, in time

    [Goedzo, Nikki!]

    Nightshade

    Ze gaat wat dichter tegen mij aanstaan. "Ik zie niets." mompelde ik. "Het is hier nog veel donkerder dan bij jou." Ik schudde eventjes mijn hoofd en liep toen naar een lamp die ik aanknipte. "Pas op je ogen." waarschuwde ik haar nog. 'Het is bijna zover.' dacht ik bij mezelf, 'Eindelijk!'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Stiekem wil ik haar daar wegtrekken, maar helaas.. Sal is bezig met zijn hand, sorry D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knipt een lamp aan en ik knijp mijn ogen dicht tegen het plotselinge licht.
    "Pas op je ogen." waarschuwt hij, lekker laat.
    "Had je eerder mogen doen." mompel ik zacht. "Hoe wist je trouwens dat die lamp daar stond?" Ik doe voorzichtig mijn ogen open en laat ze langzaam wennen aan het licht. Zo fel is het niet eens, het leek alleen maar zo omdat mijn ogen zijn ingesteld op dat extreme donkere. Ik knipper en kijk even. Ik zie een kast, een bank en... martelspullen? Ik kijk er even fronsend naar voordat ik naar adem hap.
    "Jezus, deze plek is eng Darren. Laten we weer terug naar beneden gaan." zeg ik zacht en ik draai me alweer om om terug naar beneden te lopen. Deze plek bevalt me maar niets, het is vast expres zo gedaan maar je weet maar nooit wat anderen in hun hoofd halen als ze die spullen zien. Het is maar beter als hier gewoon niemand komt.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Hoe wist je trouwens dat die lamp daar stond?" vroeg ze me. "Nou, dat komt omdat ik net toch ook al goed kon zien." antwoordde ik lachend. "Jezus, deze plek is eng Darren. Laten we weer terug naar beneden gaan." zei ze zacht en draaide zich alweer om. Ik liep naar haar toe en legde mijn hand op haar schouders. "Dat had je gehoopt." fluisterde ik zachtjes waarna ik haar naar de martel tafel trok, haar erop legde en haar vastbond. Ik trok mijn kleding in een ruk uit en mijn ogen gloeiden rood op. Mijn hoektanden werden lang en ik likte er even overheen. "Jij bent echt moeilijk weet je dat." zei ik glimlachend, "En ik waarschuw je, als je schreeuwt ben je dood."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (-screams- Aaah, Rikki! Someone needs to save you! -eet de popcorn verder, in spanning-)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [huh shit, stukje weg D:
    @Kaien Amy had net gezegd dat ze het wel goed van hem vond dat ze zijn ogen niet kon zien
    + wie wil aangevallen worden door Amaristus ? kan een mini-trauma veroorzaken :3
    -even grabs a little popcorn-
    weird conversation ;D]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt naar mij toe, ik hoop om mee te gaan maar in plaats daarvan legt hij zijn hand op mijn schouder en kijk ik hem angstig aan.
    "Dat had je gehoopt." fluisterd hij. Mijn adem stokt opnieuw van een golf angst die door mijn lichaam stroomt en hij trekt me met een ruk naar een marteltafel die er staat. Ik geef een schelle schreeuw die er veel zachter uit komt dan ik gehoopt had. Hij legt mij erop en bind mij vast terwijl ik hevig mijn armen terug probeer te trekken.
    "Wat doe je nou?" piep ik terwijl het wel duidelijk is. Maar ik hoop dat het een grapje is. Hij trekt zijn kleding in een ruk uit en zijn ogen gloeien rood op. Zijn hoektanden zijn plots een stuk langer en hij likt erover heen, wat een angstig gepiep uit mijn mond veroorzaakt.
    "Jij bent echt moeilijk weet je dat?" zegt hij glimlachend. "En ik waarschuw je, als je schreeuwt ben je dood." Mijn ademhaling komt in een stroomversnelling en ik weet niet of ik nu moet gillen of mijn mond moet houden. Testen ze nu mijn angst uit? Dit is helemaal niet mijn grootste angst. Ik probeer mezelf los te rukken terwijl ik zacht blijf piepen van de angst.
    "Dit is niet mijn grootste angst, probeer het maar op een andere manier." stotter ik zacht.


    Your make-up is terrible

    [Ik heb net nog op Amy gereageerd? 2 blz terug...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [actie yeeaaah *popcorn*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Omg, geweldig stukje. Ze denkt echt dat het bij de tv show hoort.]

    Nightshade

    Haar ademhaling versneld en ze probeert zich los te rukken terwijl ze zachtjes piept van angst. Angst is dat wat me opwind, geil maakt en dat merk je ook aan mijn lichaam. Mijn boxer begint langzamerhand bol te staan. "Dit is niet mijn grootste angst, probeer het maar op een andere manier." stotterde ze zacht. Ik grinnikte. "Niet eens? Wat dacht je hiervan dan?" Ik greep haar broek vast en trok die met een ruk kapot. Daaronder zat een mooi gekleurd ondergoed. De resten van de broek gooide ik in de hoek. Snel deed ik de deur dicht, waarna ik weer terug kwam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet eens? Wat dacht je hiervan dan?" vraagt hij nadat hij gegrinnikt had. Ik pakt mijn broek vast en trek die in een bovenmenselijke ruk kapot waardoor mijn rode boxer zichtbaar word. Ik probeer te verwerken wat er zojuist gebeurd is als hij de rest van mijn kapotte broek weggooit en de deur achter zich sluit. Op dat moment besef ik dat dit nu mijn grootste angst is geworden en zet ik het op een luid krijsen. Waar is iedereen? Waarom komt niemand me nu helpen? De cameraploeg, de mensen van de tv? Ze laten zoiets toch niet echt gebeuren? Waarom heb ik het contract nou niet gelezen?


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze begon luid te krijsen en ik sloeg met mijn vlakke hand in haar gezicht. "Hou je bek!" siste ik kwaad. Met mijn hand streelde ik over haar rode boxer. "Is dit al meer jou angst?" vroeg ik lachend en mijn tanden blonken in het licht. Haar benen zaten gespreid vast aan de tafel en haar handen zaten boven haar hoofd vastgebonden. Het zag er opwindend uit. Ik liet mijn hand omhoog glijden, richting haar borsten. Vlak boven haar buik stopte ik en boog ik voorover. "Boe." fluisterde ik in haar oor.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.