• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Hehehehe. That was fun to read.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Hehehehe. That was fun to read.
    [Dat dacht ik wel :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nightshade en Sal zijn gevoelloos (cat) maar vooral nightshade (cat)]
    Amaristus
    'Succes met de rest van je verblijf.' zei hij. Hij plakte een plakbandje op zijn verband. Ik stond op, nog steeds een beetje trillend. Ik keek naar Sal en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Ik wil het niet, ik wil het nie-hiet...' snikte ik. Ik hoopte dat mijn uiterlijk er een beetje mee hielp dat hij me niet los zou laten. Ik duwde mijn gezicht in zijn vest/shirt en huilde. 'Die man ...' stotterde ik. Ik beet op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    "Vergeet." zegt hij nog eens duidelijk. Hij geeft me een slok frisdrank die lauw smaakt en waar de prik uit is. De smaak vult mijn mond. Hij duwt me naar het begin en zet mij daar neer.
    "Vergeet." zegt hij nog eens. "Ja, laten we maar gaan. Het is hier inderdaad echt." Ik kijk Darren verbaasd aan. Mijn benen trillen, is dat echt van de angst? Ben ik dan zo bang voor het donker? Ik knik lichtjes en loop langzaam van de zolder af. Mijn benen lijken me we niet meer te willen dragen en ik heb elke keer steken in mijn onderbuik. Nog niet te spreken van de warmte, het voelt alsof mijn lichaam in brand staat.
    "Uh, ik ga even naar mijn kamer." Mijn stem klinkt rauw en het doet pijn als ik praat. Ik frons om mezelf, kijk hem even aan en draai me dan om om naar de eerste verdieping te lopen zonder op zijn antwoord te wachten en naar mijn kamer te lopen. Ik merk dat mijn broek kapot is. Ohja, een spijker. Ik was ergens gevallen...
    Ik open de deur van mijn kamer en geef nu toe aan de pijn die ik net steeds bleef voelen. Mijn lichaam plakt van het zweet en ik kleed me gelijk uit. Ik hou geen rekening met het eerdere gesprek over bikini's en loop zo naar de badkamer, waar ik de douchekraan opendraai. Hij sputtert wat voordat hij echt aangaat en ik ga onder het koude water staan. Het maakt me nu gewoon even niets uit. De temperatuur stijgt en ik voel me al wat beter. Ik ga even met mijn handen door mijn haar, waar blijkbaar wat klitten in zijn gekomen.


    Your make-up is terrible

    Katherine Sarah Gray
    De jongen neemt mijn mobiel over en kijkt er gefascineerd naar. Een kleine glimlach krult zich om mijn lippen, het aanblik is namelijk best schattig.
    'Nee, de laatste telefoon die ik in handen heb gehad was er eentje die met een draad aan een kastje was bevestigd. Mijn besef van tijd is niet zo goed, maar ik meen dat het zo'n veertig jaar terug was.'
    'Veertig jaar terug?' vraag ik met een ondertoon die vraagt of hij daar wel zeker van is. Ik begin langzamerhand te twijfelen of de jongen die tegenover me zit wel helemaal normaal is. Dan tikt hij op het scherm en laat vervolgens de mobiel vallen. Gelijk raapt hij het op en verontschuldigt zich. Omdat zijn gil enorm onverwachts was, schrok ik ook op.
    'Het is niet erg,' sus ik ik direct. 'Ik heb hem zelf net kapot gegooid, het zou hypocriet van me zijn jou er vervolgens op aan te spreken.' Maar o wee als er nu krassen op zitten, denk ik vervolgens terwijl ik mijn iPhone grondig inspecteer.
    'Waarom zijn er overigens geen toetsen op de telefoon om te bellen?' Met mijn wenkbrauwen licht gefronst kijk ik hem aan. Is hij nu serieus?
    'Maar die zijn er wel.' Behendig tik ik op het scherm, druk op de juiste plaatsen van het touchscreen waardoor er nummers verschijnen. 'Kijk, je moet alles met je vingers aanraken. Daarom heet het ook een "touchscreen", doh.'


    everything, in time

    Sal Levine

    Ze was opgestaan en sloeg toen haar armen om mijn nek heen. 'Ik wil het niet, ik wil het nie-hiet...' snikte ze. Verbaasd keek ik haar aan en fronste weer eens. Haar gezicht in mijn vest en ik hoorde dat ze huilde.
    'Die man...' stotterde ze. Ik zuchtte en duwde haar van mij af nadat ik haar handen eerst rond mijn nek vandaan had gehaald.
    'Die man was een truc,' zei ik simpel. Ik nam een afstandje van haar. Bang voor een illusie dat werd gecreëerd door de mensen van deze show.
    'En jij wilt deze show overleven? succes.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep zo de keuken uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Voor ik het wist was ze weer weg. 'Hopelijk heeft ze niks door.' dacht ik bij mezelf, 'Vast niet. Dat is onmogelijk.' Ik ging weer naar mijn kamer op de 2de verdieping en ging daar op mijn bed zitten. Het genot stroomde nog door mij heen. Het was een geweldig gevoel.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amaristus
    'En jij wilt deze show overleven? succes.' zei hij. Hij schudde zijn hoofd en liep de keuken uit. Ik vloekte. 'Mislukt.' fluisterde ik. Maar wel iets over zijn persoonlijkheid. Geen medelijden. Ik liep ook de keuken uit en sloop langs Sal. Ik loop de trap op en begin te praten. 'Is daar iemand?' fluister ik. Ik loop langzaam verder en kijk in elke kamer die ik tegenkom. Ik zie niemand. 'Hallooooo... Waar zit jeeee?' Ik sla mijn vleugels even uit. 'Man, dat voelt bevrijdend.' zeg ik in mezelf. 'Darren!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wie Sal wilt lastig vallen, voel je vrij!]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Wie Sal wilt lastig vallen, voel je vrij!]

    (Niamh? :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik spoel de vieze en rare smaak uit mijn mond en kom onder de douche vandaan. Gelukkig liggen er schone handdoeken... Ik pak een handdoek en begin me af te drogen. Als ik een streep slijmerig bloed zie, slik ik even. Begin ik nu al aan mijn periode? Het zou die steken in mijn onderbuik wel verklaren... Ik haal mijn schouders op en droog mijn haar. Ik pak schone kleding en trek dat aan voordat ik weer naar beneden loop.


    Your make-up is terrible

    Frey schreef:
    (...)
    (Niamh? :Y))


    [Maakt mij niet uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ik had wel weer genoeg van mijn normale kamer en liep naar de zolder waar ik in mijn vertrouwde stoel ging zitten. De geur van bloed en seks lag nog in de lucht en ik snoof hem gewillig op. Ik stond op en opende de kast met zakken bloed. Ik koos er eentje uit, scheurde hem open en ging weer in mijn stoel zitten. Rustig nipte ik ervan. Het was lauw, maar goed genoeg om te drinken. Ik zuchtte van genot en ging onderuit zitten. Zo kon ik wel genieten van het leven.

    [Nightshade wil alleen gelaten worden.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ayaki.

    'Veertig jaar terug?' vraagt ze en kijkt in mijn richting. Ik haal de schouders op met de telefoon in mijn handen.
    'Ik kan er een paar jaar naast zitten,' zeg ik met nog immer dezelfde gezichtsuitdrukking. Ze neemt de telefoon van me over en laat met een paar handige bewegingen de toetsen tevoorschijn komen. Ik knipper even met mijn ogen. Een illusie? Nee. Onmogelijk, toch? Iemand van haar leeftijd kan nooit zo'n magische kracht gebruiken.
    'Kijk, je moet alles met je vingers aanraken. Daarom heet het ook een "touchscreen", doh,' zegt ze. Mijn hand gaat onderzoekend naar het glazen scherm, tikt een willekeurige plaats aan. Het beeld verandert. Echt goed volg ik het niet, maar ik ben gerustgesteld door de gedachte dat ik niet te maken heb met een illusie.
    'Ah, ik begrijp het principe.' Ik geef haar de telefoon terug en maak het me gemakkelijk in de stoel.
    'Ik zal nu proberen wat te slapen, als je het niet erg vindt. Ik heb het de jongeman inmiddels beloofd.' Mijn ogen glijden naar mijn nog steeds bebloede hand. Het is niet vers meer, opgedroogd, koud geworden. Levenloos. De interesse is weg.
    'Hmm.. ik zal mezelf wassen zodra ik enigszins uitgerust ben.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [waar kan ik heen met dahlia?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]