• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ik zag dat ze probeerde niet naar mijn spieren te kijken, maar ze kon het redelijk goed onderdrukken. In plaats daarvan schoten haar ogen heen en weer tussen de tuin en mijn ogen. "Uhh... Dat is nog eens een moeilijke." mompelde ze. "Wat dacht je van eh, brandweerman? Zoiets denk ik." Haar stem klonk nog zachter en zenuwachtiger dan normaal. Ik schudde mijn hoofd. "Brandweermannen zijn nou niet het toppunt van intelligentie." zei ik lichtelijk beledigd, "Dan word ik nog liever leraar. Niet dat daar wat mis mee is, maar een geneeskunde studie is erg moeilijk en zwaar." Ik aaide even over mijn linkerspier, zuchtte toen rustig en keek naar de hemel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Hahaha, mijn stiefvader is brandweerman lol.
    Thanks bro. (cat))

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Het spijt me! Ik heb er echt niks op tegen hoor! Sorry.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hahaha oeps. Ik heb het gekozen omdat het mij lijkt dat je er toch hersens voor nodig hebt lol.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Brandweermannen zijn nou niet het toppunt van intelligentie." zegt hij lichtelijk beledigd nadat hij zijn hoofd geschud heeft. "Dan word ik nog liever leraar. Niet dat daar wat mis mee is, maar een geneeskunde studie is erg moeilijk en zwaar." Hij ait even over zijn linkerspier en mijn ogen volgen de beweging. Ik wend snel mijn hoofd af voor hij het ziet. Darren zucht en wend zijn hoofd naar boven, om de lucht te bekijken.
    "Oké, dat kan ook... Ik denk niet echt dat hersens en uh..." Ik bijt op mijn lip. "Spieren samen gaan. Niet perfect in ieder geval." Nu hij omhoog kijkt laat ik mijn ogen vrijlijk over zijn armen glijden voordat ik wegkijk als een kind dat snoep gestolen heeft.


    Your make-up is terrible

    (Hahaha, omg. Jullie weten niet hoe hard ik nu lach rofl. Het maakt niets uit, because I don't like him. :Y))

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Natuurlijk heb je dat ervoor nodig, maar mijn personage is nu eenmaal een egobundel.
    En omg, jij bent echt gemeen!]

    Nightshade

    Ik had gezien dat haar ogen de beweging volgenden van mijn hand die over mijn spier aaide. "Oké, dat kan ook... Ik denk niet echt dat hersens en uh..." begon ze. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat ze op haar lip beet. "Spieren samen gaan. Niet perfect in ieder geval." maakte ze haar zin af. Ik zag haar wel kijken, maar ik liet haar. Waarom ook niet? Ik keek haar aan en glimlachte. "Nou in dit geval wel, toch? Of heb ik nog niet genoeg bewezen dat ik gespierd ben en slim ben?" vroeg ik haar plagerig en zette mijn handen op de rand van mijn shirt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hahahaha oké. -facepalm-
    En Nightshade is echt gemeen hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Nou in dit geval wel, toch? Of heb ik nog niet genoeg bewezen dat ik gespierd ben en slim ben?" vraagt hij plagerig en zet zijn handen op de rand van zijn shirt. Ik knikt eerst hevig waarna ik mijn hoofd begin te schudden.
    "Eh, je hebt dat wel bewezen! Van je spieren in ieder geval, je intelligentien nog niet!" ratel ik snel om hem op te laten houden. Ziet hij dan niet hoe slecht ik hier tegen kan? Hoe zenuwachtig en nerveus en verlegen hij mij maakt met zulke dingen?


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze knikte eerste heftig en begon daarna heftig haar hoofd te schudden. "Eh, je hebt dat wel bewezen! Van je spieren in ieder geval, je intelligentien nog niet!" ratelde ze snel. Maar het was al te laat, ik was opgestaan en trok mijn shirt uit. Nu stond ik voor haar met een blote borstkas en een shirt in mijn hand die ik op het bankje gooide. "Zegt het al niet genoeg dat ik geneeskunde doe om mijn intelligentie te bewijzen? Goed vraag maar wat." zei ik uitdagend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Hahahaha omg! Niamh and I are laughing very hard because of Nightshade, with his ego.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij staat al op en trekt zijn shirt uit. Ik knipper met mijn ogen als ik naar zijn gespierde bovenlichaam kijk. Hij gooit zijn shirt op het bankje.
    "Zegt het al niet genoeg dat ik geneeskunde doe om mijn intelligentie te bewijzen? Goed vraag maar wat." zegt hij uitdagend. Door zijn woorden kan ik mijn blik uiteindelijk losrukken van zijn bovenlichaam en staar ik naar zijn gezicht terwijl ik probeer te verwerken wat hij zojuist gezegd heeft.
    "Uh... Ik weet niet zoveel van geneeskunde." murmel ik. Al zou ik er wel veel van weten, ik zou het nu allemaal vergeten zijn.


    Your make-up is terrible

    [You are just jealous! You want a bit too -wbw-]

    Nightshade

    Ze zat als vastgeplakt aan mijn lichaam. Wat was ik toch blij dat ik een vampier was, het had zoveel voordelen. Pas toen ik de vraag stelde kon ze haar ogen van mijn bovenlichaam aftrekken. Ik vroeg me af of ze haar blik kon losscheuren als ik mijn broek uit zou doen, maar die vraag zou ik later wel beantwoorden. Ze staart me aan, in een poging mijn vraag te verwerken. "Uh... Ik weet niet zoveel van geneeskunde." murmelde ze. Ik knikte grinnikend. "Leidt ik je teveel af." zei ik met een nog bredere grijns. Ik ging vlak naast haar zitten en ik had de neiging haar hand te pakken en die op mijn lichaam te drukken, maar ik hield me in. Het mocht niet zo makkelijk gaan, dat is te saai.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Leidt ik je teveel af." zegt hij met een brede grijns en hij gaat naast mij zitten. Ik adem door mijn mond om zijn mannelijke geur niet in de hoeven ademen.
    "Nee hoor, absoluut niet." zeg ik met een zachte, pieperige stem. "Ik weet gewoon niets van geneeskunde. Ik bezit waarschijnlijk niet zo'n intelligentie als jij bezit." Ik glimlach zwakjes maar hou mijn blik dit keer wel op zijn gezicht gericht. Oh wat gaat het publiek uit zijn dak als ze zijn lichaam op tv zien verschijnen. Prachtig.


    Your make-up is terrible

    (Haha, yes, when Easter and Whitsun fall on one day.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    "Nee hoor, absoluut niet." zei ze met een zachte, pieperige stem. "Ik weet gewoon niets van geneeskunde. Ik bezit waarschijnlijk niet zo'n intelligentie als jij bezit." Ze glimlachte zachtjes en hield haar blik strak op mijn gezicht gericht. Knap hoor. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, je bent vast niet dom. Dat weet ik zeker." zei ik met een bemoedigende glimlach. Ik ging heel even met mijn hand door haar haar. Ik gokte erop dat ik haar zo nog meer tot me toe kon trekken. "Wat voor studie doe jij dan? Als je studeert natuurlijk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frey schreef:
    (Haha, yes, when Easter and Whitsun fall on one day.)

    [Oh, bitchy! Dat maakt het alleen maar leuker voor Nightshade.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.