• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

Your make-up is terrible

Nightshade

Ze glimlachte wat onzeker waarna ze naar binnen stapte. Het was donker in mijn kamer, precies waar ik van hou. "Is er geen licht?" vroeg ze mompelend. "Licht? Nog meer?" vroeg ik verbaasd, "Ik vind het wel lekker zo." Ik liep toch maar naar het raam dat in de hoek zat en deed het rolluik omhoog. "Zo beter?" vroeg ik vriendelijk, zodat ze niet bang zou zijn door mijn vorige uitspraak. "Nou laten we eens kijken." Ik liep naar de badkamer en deed de deur open. In de badkamer stond een wastafel, een douche, een kast met handdoeken en inderdaad een bad. "Kijk nou." zei ik lachend, "Ik krijg meer luxe, omdat ik een van de laatsten was."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Hahaha nou, in plaats van Rikki te redden gaan jullie popcorn eten! Aardig hooor.]

Rikki Madeleine Beck

"Licht? Nog meer?" vraagt hij en hij klinkt verbaasd. "Ik vind het wel lekker zo." Ik trek mijn wenkbrauw op, er is niet eens licht! Hij loopt naar het raam en doet het rolluik omhoog. Ht word amper lichter omdat het buiten ook al donker is.
    "Zo beter?" vraagt hij vriendelijk en voor ik antwoord kan geven gaat hij al verder. "Nou laten we eens kijken." Hij loop naar de badkamer en hij opent de deur. Ik volg zijn voorbeeld en probeer de vormen te onderscheiden. Ik zie een wastafel, een douche, een kast met handdoeken en inderdaad een bad.
    "Kijk nou. Ik krijg meer luxe, omdat ik een van de laatsten was." zegt hij lachend en ik moet er wel zachtjes om grinniken.
    "Helaas pindakaas dan voor ons. Misschien kom ik hier gewoon af en toe stiekem een bad nemen als jij er niet bent, vind je vast niet erg?" grap ik. Ik zou het doen als hij ja zou zeggen maar ik laat het als een grapje klinken zodat hij denkt dat ik mezelf niet zomaar zou uitnodigen. Mijn hersens zitten ingewikkeld in elkaar.

Your make-up is terrible

(-still eats popcorn- Eh. Niamh kan je wel redden, if you want? (cat) Maar ik ben nog steeds curious, so.. she might be too late.)

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:00 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[ Oh sorry, wat onbeleefd van ons. Wil jij ook wat? (cat) ]

everything, in time

Nightshade

Ze grinnikte zachtjes. "Helaas pindakaas dan voor ons. Misschien kom ik hier gewoon af en toe stiekem een bad nemen als jij er niet bent, vind je vast niet erg?" grapte ze. "Nou van mij mag je hoor." zei ik lachend, "En als we dan ook gewoon zwemkleding aantrekken kunnen we beide in dat bad, die is wel groot genoeg voor nog een persoon." Ik grinnikte eventjes. 'Ze was toch makkelijk, wat een ingewikkeld meisje is ze toch.' dacht ik bij mezelf.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Niemand mag haar redden! Die word mijn kamer uit gegooid! -jat popcorn-]

[Leuk hé? Alles meelezen, vuile stalkers!]

[ Joa! Ik zit steeds te wisselen tussen actieve topics en mijn topics hahaha. I can feel the heat! (nerd) ]

everything, in time

CyberLord schreef:
    [Niemand mag haar redden! Die word mijn kamer uit gegooid! -jat popcorn-]

(Daarom eet Niamh ook gezellig popcorn mee. -jat popcorn terug- Houdt je bij Rikki!)

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Hahaha, ik wil ook ja! Bedankt dat je toch aan me denkt Marleentje.]

Rikki Madeleine Beck

"Nou van mij mag je hoor." zegt hij lachend. "En als we dan ook gewoon zwemkleding aantrekken kunnen we beide in dat bad, die is wel groot genoeg voor nog een persoon." Hij grinnikt zacht en ik kijk hem wat geschrokken aan. Ik hoop maar dat hij een grapje maakt! Dus maak ik gewoon een grapje terug, voor de zekerheid.
    "Ach, we nodigen gewoon iedereen uit voor een badfeestje in jou badkamer." zeg ik luchtig, hoewel ik aan het begin lichtelijk stotter. "Kunnen we allemaal jou bad gebruiken. Moet jij wel voor het eten en drinken zorgen hoor." Ik vind het nog goed bedacht van mezelf. Normaal werken mijn hersens in dit soort situaties niet meer echt. Ik maak alweer aanstalten om uit de badkamer te lopen. Het is een beetje een enge badkamer, hij ziet eruit als of hij al minstens 20 jaar niet gebruikt is en ik hoop maar voor Darren dat hij werkt.

Your make-up is terrible

[Eey! Ik wil ook popcorn D:]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[ No problemo, da's wel het minste wat ik kan doen nu!

Hier, ik deel wel. Ik heb toch zo'n xxxxl bak. :3 ]

everything, in time

[*jat popcorn*]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nightshade

"Ach, we nodigen gewoon iedereen uit voor een badfeestje in jou badkamer." zei ze lichtjes stotterend. "Hahaha ja, dat lijkt me leuk." zei ik met een glimlach. "Kunnen we allemaal jou bad gebruiken. Moet jij wel voor het eten en drinken zorgen hoor." Ik grinnikte. "Nou bedankt, laat mij maar weer voor alles betalen. Wat aardig." zei ik nog wat harder lachend. Ze maakte aanstalten om uit de badkamer te lopen en ik ging haar voor. Ik plofte rustig op de bank. "Weet je wat ik mij afvraag." begon ik. Ik moest en zou haar meenemen naar de zolder, daar had ik al mijn spullen staan. "Hoe de zolder eruit ziet." eindigde ik mijn zin. Ik keek haar recht in de ogen, alsof ik haar wilde hypnotiseren, "Jij niet?"

Rikki Madeleine Beck

"Nou bedankt, laat mij maar weer voor alles betalen. Wat aardig." zegt hij nog wat harder lachend. Hij gaat mij voor uit de badkamer en hij ploft rustig op de bank. Ik ga wat onwennig naast hem zitten omdat ik niet weet of hij wilt dat ik blijf of niet.
    "Weet je wat ik mij afvraag. Hoe de zolder eruit ziet." Hij kijkt mij recht in mijn ogen "Jij niet?" vraagt hij en ik voel ineens een vage drang om ook naar de zolder te gaan om het te zien. Dus knik ik traag.
    "Ja, eigenlijk wel." antwoord ik alsof ik nog niet helemaal zeker ben van die rare drang. "Ja, dat lijkt me wel interessant." Ik sta weer op en kijk hem aan, of hij ook meegaat.

Your make-up is terrible