• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ivan schreef:
    As long as there is raep, I am happy :D.


    En dan wel boos zijn op mij dat ik jouw personage heb geraped. Het is ook nooit goed, hè.(cat)

    Katherine Sarah Gray
    'De show? Ach ja, ik heb niets te vrezen. Televisie, een wonderlijk middel is het niet?' Ik knik en wil iets zeggen, maar de jongen praat al verder. 'Ik kan me nog herinneren dat ik dacht dat die personen achter het beeldscherm echt waren. Ik heb er nog steeds moeite mee het te bevatten. Ach, misschien ben ik wel gewoon ouderwets.' Opnieuw worden mijn ogen groot en ik grinnik zachtjes. 'Ouderwets, jij?' Waarschijnlijk maakte hij gewoon een grapje, dat moet haast wel. Dan vraagt hij of hij mijn mobiel mag bekijken en vertelt daarbij dat hij nog nooit een heeft vastgehouden. Hij blijft me maar verbazen.
    'Je hebt nog nooit een mobiel vastgehouden,' herhaal ik vol ongeloof. 'Nou ja, tuurlijk. Eens moet de eerste keer zijn.' Ik sta op en overhandig de jongen mijn iPhone. 'Nieuwste model,' zeg ik er trots bij en in plaats van dat ik weer plaatsneem op de bank, ga ik op de salontafel zitten, die tussen de bank en de stoel in staat.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:04 ]


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, alleen ik zit op de tweede etage, raar hé?" vertelt hij en ik frons "Zover ik weet ziet iedereen op de eerste etage. Vet raar. En jij? Heb jij alles al uitgepakt?" Ik knik even.
    "Ja, zonet." zeg ik. "Maar waarom zit jij op de tweede verdieping dan? Ik dacht dat alles op de eerste zat. Zijn de kamer daar hetzelfde?" vraag ik wat nieuwsgierig aan hem.


    Your make-up is terrible

    Broadfields schreef:
    (...)

    En dan wel boos zijn op mij dat ik jouw personage heb geraped. Het is ook nooit goed, hè.(cat)

    Katherine Sarah Gray
    'De show? Ach ja, ik heb niets te vrezen. Televisie, een wonderlijk middel is het niet?' Ik knik en wil iets zeggen, maar de jongen praat al verder. 'Ik kan me nog herinneren dat ik dacht dat die personen achter het beeldscherm echt waren. Ik heb er nog steeds moeite mee het te bevatten. Ach, misschien ben ik wel gewoon ouderwets.' Opnieuw worden mijn ogen groot en ik grinnik zachtjes. 'Ouderwets, jij?' Waarschijnlijk maakte hij gewoon een grapje, dat moet haast wel. Dan vraagt hij of hij mijn mobiel mag bekijken en vertelt daarbij dat hij nog nooit een heeft vastgehouden. Hij blijft me maar verbazen.
    'Je hebt nog nooit een mobiel vastgehouden,' herhaal ik vol ongeloof. 'Nou ja, tuurlijk. Eens moet de eerste keer zijn.' Ik sta op en overhandig de jongen mijn iPhone. 'Nieuwste model,' zeg ik er trots bij en in plaats van dat ik weer plaatsneem op de bank, ga ik op de salontafel zitten, die tussen de bank en de stoel in staat.

    I look for lame excuses to incite violence onto people. But then again, I don't need those :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Ze knikte even. "Ja, zo net." antwoordde ze me. "Maar waarom zit jij op de tweede verdieping dan? Ik dacht dat alles op de eerste zat. Zijn de kamer daar hetzelfde?" vroeg ze een beetje nieuwsgierig. "Ik weet ook niet waarom ik op de tweede verdieping zit, misschien was er anders niet genoeg ruimte? Ik kwam er namelijk op het laatste moment bij." zei ik nadenkend, "De kamers zijn op de tweede verdieping wat groter, maar verder niet echt heel anders. Ik heb wel een bank." Ik grinnikte eventjes bij het laatste gedeelte van mijn zin. Wat was ik toch geweldig in dingen verzinnen. Hopelijk kon ik haar zo mee lokken naar mijn kamer en wat 'plezier' hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nee hoor, Sal stond er nog met zijn hand bezig bij het aanrecht. Wist niks zinnigs voor hem]

    Sal Levine

    'Gaat het een beetje?' hoorde ik Amy vragen. Ik keek vluchtig om mij heen, natuurlijk had ze het tegen mij, tegen wie anders? Er was verder niemand en het leek mij niet dat ze het tegen haarzelf had. Ze liep op mij af wat bevestigde dat ze ook daadwerkelijk tegen mij had.
    'Sorry dat ik niets deed, ik was gewoon compleet overrompeld, ik schrok zo!' zei ze. Ik keek haar weer een beetje aan en zag dat ze knikte richting de deur waar Ayaki net door was gelopen. Ze probeerde mij met het verbandje te helpen, maar ik trok mijn handen bij haar weg, net zoals het verband en de gaasjes.
    'Ik vind dat er tot nu toe niet echt veel spannends gebeurd is, afgezien van zonet. Heb jij al met je angst te maken gehad?' vroeg ze. Ze klonk nog een beetje geschrokken, maar ze praatte ook zacht. Ik had de theedoek er al afgehaald en keek naar het bloed wat al weer op de wond was verschenen. Ik wist nog steeds niet wat ik ervan moest denken. Ik snapte niet waarom hij het deed en waarom hij daardoor wel goed kon slapen. Ik zuchtte eventjes, depte het bloed eraf en legde wat gaasjes op beide kanten van mijn hand.
    'Je had me net niet geholpen en nu is het overbodig,' mompelde ik terwijl ik het verband aan het omheen wikkelen was.
    'En spannend? Helemaal niks en ook nog niks met mijn angst,' mompelde ik verder. Ik rommelde een beetje in de kastjes op zoek naar iets waarmee ik het verband vast kon maken.
    'Waarom zouden ze dat al de eerste dag laten zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet ook niet waarom ik op de tweede verdieping zit, misschien was er anders niet genoeg ruimte? Ik kwam er namelijk op het laatste moment bij." zegt hij nadenkend, "De kamers zijn op de tweede verdieping wat groter, maar verder niet echt heel anders. Ik heb wel een bank." Hij grinnikte en mijn ogen worden groter van verbazing.
    "Echt? Oh dat is wel heel erg gaaf!" zeg ik met een zachte maar enthousiaste stem. "Jij boft maar zeg. Was ik er maar op het laatste moment bij gekomen." Ik glimlach lichtjes en kijk even naar boven. Hm, de tweede verdieping. Daar ben ik nog helemaal niet geweest, alleen op de eerste en dan alleen mijn eigen gekozen kamer.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Haar ogen werden groter van verbazing. "Echt? Oh dat is wel heel erg gaaf!" zei ze met een zachte maar enthousiaste stem. "Jij boft maar zeg. Was ik er maar op het laatste moment bij gekomen." Ze glimlachte lichtjes en keek even naar boven. "Hahaha, achja niet iedereen kan zoveel geluk als mij hebben. Maar ik heb mijn kamer nog niet helemaal verkend, misschien heb ik nog wel een bad in mijn badkamer. Ik heb geen idee." Ik glimlachte eventjes en keek ook naar boven, naar de tweede verdieping. 'Kom op, wil je mijn kamer niet zijn?' dacht ik bij mezelf, 'Ik neem je graag mee'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hahaha, achja niet iedereen kan zoveel geluk als mij hebben. Maar ik heb mijn kamer nog niet helemaal verkend, misschien heb ik nog wel een bad in mijn badkamer. Ik heb geen idee." Hij glimlacht even en mijn mond valt een stukje open.
    "Waarom heb je dat nog niet gedaan? Ik heb het wel al gedaan en ik heb geen bad. Je zou je kamer echt eens moeten onderzoeken." zeg ik hem wat enthousiast. Ik kijk hem aan met een glimlachje en zou best wel mee willen om te zien wat hij voor geluk heeft. Ik ben niet jaloers, ik gun het hem van harte. Maar ik zou mezelf nooit uitnodigen voor zoiets.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik haar mond een stukje open gaan. "Waarom heb je dat nog niet gedaan? Ik heb het wel al gedaan en ik heb geen bad. Je zou je kamer echt eens moeten onderzoeken." zei ze enthousiast. Ze keek me aan met een glimlachje. "Ga je anders mee? Kunnen we samen mijn kamer onderzoeken?" zei ik lachend. Ik stond alvast op en rekte mezelf uit. "Zo dat voelt beter." zei ik grinnikend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ga je anders mee? Kunnen we samemijn kamer onderzoeken." zegt hij lachend en hij staat op om zichzelf uit te rekken. Ik kijk hem eventjes aan.
    "Zo dat voelt beter." zegt hij grinnikend. Ik twijfel even.
    "Oké, voorruit. Omdat ik zo nieuwsgierig ben naar jouw kamer." antwoord ik dan met een glimlachje en vouw mijn benen weer onder mijn lichaam vandaan zodat ik ook op kan staan. Mijn lichaam kraakt een beetje omdat ik lang in dezelfde houding heb gezeten. Het maakt me een beetje zenuwachtig om zomaar mee te gaan maar ik ben toch ongelooflijk nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible



    Nightshade

    "Oké, voorruit. Omdat ik zo nieuwsgierig ben naar jouw kamer." antwoordde ze met een glimlachje. Ze vouwde haar benen onder haar lichaam vandaag. Ze stond op en haar lichaam kraakte een beetje. "Gaat lekker of niet?" zei ik lachend. Rustig liep ik voor haar uit naar mijn kamer. Ik opende de deur rustig en ging aan de kant staan zodat zij als eerste naar binnen kon. "Lady's first."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Nooooooooh Rikki, ren! Ren nu het nog kan!
    *Grabs popcorn* ]


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    "Gaat lekker of niet?" reageert hij op mijn krakende lichaam en ik laat een zenuwachtig lachje horen waarna ik even met mijn hoofd knik.
    "Komt omdat ik zolang in één houding gezeten heb." verklaar ik het. Hij loopt rustig voor me uit naar zijn kamer. Ik volg hem de twee trappen op. Gelukkig ben ik een beetje sportief en kan ik dat nog halen zonder dat ik hijgend en puffend boven aan sta. Dan opent hij de deur van zijn kamer en gaat aan de kant zodat ik er bij kan.
    "Lady's fist." zegt hij en ik glimlach wat onzeker waarna ik naar binnen stap. Het is donker waardoor mijn ogen eerst moeten wennen voordat ik iets kan zien. Ik kan een bed onderscheiden en de vorm van een bank, meer niet.
    "Is er geen licht?" vraagt ik mompelend.


    Your make-up is terrible

    [Hahahaha, she cannot run. Mijn vampier is trouwens zo'n Being Human-achtige vampier. Die dus de gedachten van mensen kunnen manipuleren en ook gewoon door de zon kunnen lopen. Ik moet Rikki natuurlijk aan mijn kant houden hé -wbw- ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Broadfields schreef:
    [ Nooooooooh Rikki, ren! Ren nu het nog kan!
    *Grabs popcorn* ]

    (-does the same thing-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.