• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Ik ben niet geïnteresseerd in namen, uiterlijk of leeftijd, het enige wat ik wil is bloed en de angst kunnen lezen in iemands ogen. Dat is mijn enige verlangen." "We verlangen er beiden naar om te domineren. Dat zou een uiterst.. riskante samenwerking zijn." mompelde hij terwijl hij in de hoek ging zitten. "Bovendien weet ik weinig over uw aanpak. Om die reden kan ik niet uitsluiten dat uw tactieken tegen mij gebruikt worden. U ziet, dat is de reden waarom ik een solitair wezen ben. De enige persoon die ik kan verraden en verraden kan worden ben ikzelf." Toen sloeg hij zijn ogen neer. "Ik hoop u niet beledigd te hebben. Het jachtseizoen maakt me.. broeierig van binnen." Ik keek hem onderzoekend aan. "Okay, dan jagen we niet samen. Dat vind ik ook best." zei ik rustig, "Maar Rikki is van mij en ik laat het rustig op een gevecht uitkomen als dat nodig is." Ik ging weer in mijn stoel zitten en keek hem aan. "Dus, wat ben jij?" vroeg ik nieuwsgierig, "Je bent niet menselijk, niet echt, je bent half iets anders. Maar wat?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik ben allang blij dat die persoon niet omgevallen is en bekijk diegene even snel. Ik hoop dat het een jongen is, want het is nogal plat. Maar door de capuchon kan ik amper wat zien.
    "Geen probleem. Sal." zegt hij en steekt zijn hand naar mij uit. Ik glimlach en neem zijn hand aan waarna ik hem kort schud.
    "Rikki." stel ik mezelf voor. Zie je, normale mensen stellen zich niet voor met hun achternaam.
    "Ik ben soms een beetje onhandig." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    [Heeft iemands personage een geliefde waarin Parthenope kan veranderen? :3]

    Parthenope
    Ik was naar beneden geslopen en had me in een enorme kast verstopt. Dit was niets voor mij, maar ik wilde mijn echte verschijning nog niet prijsgeven en en wilde eerst iets leren over de mensen in het huis. Ik kon hun emoties en gedachten voelen, ik kon hun achtergrond en verleden lezen. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me.


    yeehh

    [Ik had er eerst Nathan staan..]

    Sal Levine

    Ze glimlachte en nam mijn hand aan waarna ze hem kort schudde.
    'Rikki,' stelde ze zichzelf mee voor. Ik knikte iets en trok mijn hand toen weer terug.
    'Ik ben soms een beetje onhandig,' zei ze met een glimlach. Ik haalde mijn schouders iets op en bedacht mij even wat ik kon zeggen.
    'Ik kon ook uitkijken,' zei ik dan maar en trok mijn wenkbrauw iets op. Ik keek naar achteren de tuin in waar Amy stond.
    'Je was onderweg naar haar?' vroeg ik en ik wenkte eventjes die richting uit. 'Succes. Ze is gauw bang en ik denk dat de mensen het op haar gemunt hebben. Toen ik bij haar was kreeg ze illusies te zien waar ze panisch van werd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nou, mijn personage heeft geen moeder meer. Ik weet niet of dat telt. (cat) But ze staat te praten met Dahlia. x] ]


    everything, in time

    [Hahaha, ik ken het.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik kon ook uitkijken." zegt hij en hij trekt zijn wenkbrauw iets op. Hij ijkt naar achteren de tuin in waar Amy staat.
    "Je was onderweg naar haar?" vraagt hij en wenkt die kant op waarna ik lichtjes knik. "Succes. Ze is gauw bang en ik denk dat de mensen het op haar gemunt hebben. Toen ik bij haar was kreeg ze illusies te zien waar ze panisch van werd." legt hij uit.
    "Dan denk ik dat ook. Bij mij ook al, van muren." vertel ik hem en word een beetje achterdochtig. "Terwijl ik er helemaal niet bang van werd." vervolg ik nog eventjes. Ik kijk nog even langs hem heen naar Amy en bedenk me dat ik dan maar beter uit haar buurt kan blijven, ik wil niets over me afroepen.


    Your make-up is terrible

    Dahlia Evangeline Orellana
    Ik kijk het meisje even aan. Knik ter bevestiging. "het is hier zeker saai. heb echt totaal niks meegemaakt en niks gezien wat me bang maakt. op de viezigheid na. Volgens mij hebben ze ons alleen in een viezig vet en stoffig huis geplaatst om te kijken wie er nou echt geloofde dat onze angsten tevoorschijn kunnen komen" ik grinnik even sarcastisch. "Wat een bullshit zeg dit programma. Heb nou al spijt dat ik hier gekomen ben" Ik rol met mijn ogen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sal Levine

    'Dan denk ik dat ook. Bij mij ook al, van muren,' vertelde zij mij en ik knikte lichtjes. 'Terwijl ik er helemaal niet bang van werd.' Weer knikte ik lichtjes. Het was ergens wel raar dat ik het alleen bij Amy had gekregen, toen ik bij Ayaki was gebeurde er niets. Op die mes in mijn hand na dan, maar dat was echt en geen illusie of verbeelding.
    'Ik ook niet, vond het nogal saai. Net zoals de lachende mensen die voor mij stonden. Raar, maar niet eng,' zei ik en ik keek weer even naar achteren. 'Is er nog een plek waar je naar buiten kan?' vroeg ik toen aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Katherine Sarah Gray
    Dahlia slaat de spijker volledig op zijn kop. Ik moet zelfs even lachen om haar opmerking. Het is hier inderdaad viezig, vet en stoffig. De geur ervan hangt er gewoon in de lucht. Het ruikt.. oud. Ik haat de geur van oud en vies, doe mij maar nieuw en schoon.
    'Wat een bullshit zeg, dit programma. Heb nou al spijt dat ik hier gekomen ben.' Opnieuw grinnik ik kort en knik begrijpend. 'Denk aan het geld. Als het zo blijft is het echt makkelijk verdiend.'


    everything, in time

    [Good enough for me :3]

    Parthenope
    Ineens voelde ik een interessantere persoonlijkheid. Een verloren moeder. Niet bepaald hetgeen dat ik meestal deed, maar dit zou haar net zo hard raken. Langzaam veranderde ik van vorm in de kast. Het had wat energie gekost, maar ik was geweldig veranderd al zei ik het zelf. Ik legde mijn hand, of eerder die van de moeder, op de kastdeur. Ik haalde even diep adem. Daarna speelde er zich een grijns om mijn lippen en ik deed de deur open.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:57 ]


    yeehh

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ook niet, vond het nogal saai. Net zoals de lachende mensen die voor mij stonden. Raar, maar niet eng." zegt hij en kijkt naar achteren. Ik frons, lachende mensen? Wat voor show is dit nou weer, wie word daar nou bang van.
    "Is er nog een plek waar je naar buiten kan?" vraagt hij dan en ik haal mijn schouders lichtjes op terwijl ik nadenk.
    "Ik denk het niet eerlijk gezegd." antwoord ik. Volgens mij is de enige plek buiten nu ingepikt door Amy. Misschien moeten we haar binnen lokken met muren." lach ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Denk aan het geld, als het zo blijft is het makkelijk verdiend" Ik haal mijn schouders even op. "Erg makkelijk niet...met deze viezigheid. Ik houd echt niet van viezigheid. Oh en er zijn spinnen...daar houd ik ook niet zo van" Ik kijk het meisje even aan. "maar nou grootste angsten" ik schud mijn hoofden. "Misschien voor de mensen die bang zijn voor creepy mannen....maar besides that" ik schud mijn hoofd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mhihi, ik wil niet vervelend zijn. Maar Dahlia en Katherine zijn niet op haar kamer, maar staan gewoon op de gang. ^^ ]


    everything, in time

    Sal Levine

    'Ik denk het niet eerlijk gezegd,' antwoordde ze. Ik zuchtte iets en stopte mijn beide handen in de zakken van mijn vest.
    'Volgens mij is de enige plek buiten nu ingepikt door Amy. Misschien moeten we haar binnen lokken met muren,' lachte ze zacht. Ik lachte zachtjes en eerlijk gezegd vond ik dat nog niet eens zo'n slecht idee. Ik keek weer even naar achteren en toen weer naar Rikki.
    'Alleen, hoe wil je dat doen?' vroeg ik geïnteresseerd. 'Het plan klinkt goed, maar de vraag is of de mensen die voor die verbeeldingen zorgen ook even willen meewerken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]