• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [ Blijkbaar had ik dit gemist ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    [ Blijkbaar had ik dit gemist ;o ]

    [ Dit hele topic? Slecht hoor xd ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ze schudde lichtjes met haar hoofd en keek toen naar mij op. Iets meer zou ze zien, maar niet veel en niets bijzonders.
    'Dat was alles denk ik. We kwamen aan en het was er donker, heel donker. Plotseling deed Darren een lamp aan die zó fel was dat ik mijn ogen dichtkneep. Ik opende ze en ik kon zo snel een oude bank zien en een kast. Ik wilde graag weg vanwege de martelspullen die ik zag staan. Ze zijn vast nep en neergezet door het programma maar ik vond het maar eng,' vertelde zij aan mij. Ik fronste en zag dat ze rilde. Koud was het hier niet. Kwam het door wat zij zei? Ze vond het eng dus het rillen kon wel kloppen. Ik ging naast haar zitten en keek haar een beetje aan tot zo ver het kon. Ik zag alleen maar de helft van haar gezicht aangezien onze gezichten even hoog waren.
    'Martelspullen? interessant,' zei ik. 'En Darren bleef normaal doen? Ik kan jou niet vertellen wat er is gebeurd, maar wel dat Darren dat waarschijnlijk wel weet. Al weet ik niet zeker of hij nou wel zo veilig is aangezien hij normaal deed en niet bezorgd of wat dan ook.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat naast mij zitten en kijkt mij aan. Ik kijk terug en zie alleen even kort een lichte schittering van zijn ogen, aangezien zijn capuchon en de schaduw ervan die over zijn gezicht valt de rest verbergen. Wat heeft hij toch te verbergen?
    "Martelspullen? Interessant." zegt hij. Ik snap niet waarom dat interessant is, ik vind het alleen maar eng. Misschien had ik het moeten zeggen.
    "En Darren bleef normaal doen? Ik kan jou niet vertellen wat er is gebeurd, maar wel dat Darren dat waarschijnlijk wel weet. Al weet ik niet zeker of hij nou wel zo veilig is aangezien hij normaal deed en niet bezorgd of wat dan ook." Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar mijn friemelende handen voordat ik weer naar Sal kijk.
    "Suggereer je nou dat Darren er iets mee te maken heeft?" vraag ik wat angstig. "Zou hij ook een... bewoner zijn?" Nou, als ze mij angst aan proberen te jagen is dat behoorlijk gelukt nu. Ik heb werkelijk geen idee wat ik er nu allemaal van moet denken.
    "Ik durf het niet aan hem te vragen." mompel ik dan.


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    (...)
    [ Dit hele topic? Slecht hoor xd ]


    jhua ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sal Levine

    Ze beet op haar lip en mijn aandacht werd eventjes afgeleid door haar friemelende handen.
    'Suggereer je nou dat Darren er iets mee te maken heeft?' vroeg ze angstig. Ik bleef haar aankijken terwijl ik lichtjes knikte. Volgens mij suggereerde ik dat inderdaad. 'Zou hij ook een... bewoner zijn?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes op terwijl ik nadacht. Het kon goed zijn. Ik vond het raar dat zijn kamer op de tweede verdieping zat, waarom?
    'Ik durf het niet aan hem te vragen,' mompelde ze doen. Ik deed mijn hoofd ietsjes omhoog waardoor ik haar iets beter kon aankijken, maar er was ook de kans dat ze mijn gezicht weer iets beter zag, niet veel, maar toch. Niet zo veel als wat Ayaki gezien had. Een groot gedeelte had hij van mijn gezicht gezien in de keuken. Mijn ogen.. Ik deed gauw mijn hoofd weer normaal en richtte mijn hoofd zelfs iets verder naar beneden. Ik wist alleen niet welk gedeelte Ayaki had gezien. De kant waar niks aan de zien was of de kant waar het groter litteken zich vormde. Ik hoopte op het eerste en dat dacht ik ook. Als het de ander was, dan had hij ongetwijfeld ernaar gevraagd. Ik schrok iets op uit mijn eigen gedachten en probeerde mij te herinneren waar ik en Rikki het over hadden. Darren, geheugen, spijker, missen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en deed gelijk mijn capuchon goed over mijn hoofd.
    'Of hij een bewoner is weet ik niet, maar de kans is groot. Waarom zou hij anders op de tweede verdieping zijn? Maar als hij hier een bewoner is, net zoals Ayaki dan.. Waarom hebben de makers van dit show ons niet verteld? Oh en trouwens, ik kan wel meegaan met het vragen. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar het geheugen dat jij bent kwijt geraakt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahahaha LOLOLOL I just imagine Marleens drooling face :'D.

    Ayaki.

    Hij wijst naar een hoek achterin de zolder als geschikte plaats. Ik knik en loop er zwijgend heen. Als ik er ben kijk ik om en wacht op Nightshade. Tot mijn lichte verrassing kleedt hij zich bijna helemaal uit. Lang geleden dat ik mijn tegenstander dat heb zien doen. Hij zal er eentje van de oude garde zijn. En weet uit ervaring dat die bikkelhard zijn. Als zijn kracht ongeveer hetzelfde is als zijn spiermassa, dan is de kans groot dat hij sterker is dan ik. Ik ben in het nadeel omdat ik licht ben. Ofwel: als hij me te pakken krijgt is dit gevecht voorbij. Maar ik ben niet van plan om het zo te laten eindigen. Mijn mondhoeken krullen om in een verwachtingsvolle glimlach, kinderlijk enthousiasme zoals je het wil. Adrenaline jaagt door mijn lijf. Ik voel me levend.
    Nu sta ik hier, volledig gekleed tegenover mijn tegenstander. Het hindert niet, deze kleding is meer dan geschikt om mee te vechten.
    Hij likt langs zijn lippen.
    'Dus, als ik verlies krijg jij het meisje en anders krijg ik jouw lichaam?'
    'Correct. Als ik win heb ik het alleenrecht op zowel haar bloed als het uwe.'
    Ik wrijf nog een keer de slaap uit mijn ogen, waarna mijn gezichtsuitdrukking serieus wordt. Ik vraag me af of hij illusies kan gebruiken, zoals die vrouw of iemands gedachten kan manipuleren. Ik heb de afgelopen jaren geoefend op een tactiek die me ertegen beschermt, maar hij werkt niet in alle gevallen even feilloos.
    Ayaki, jij idioot. Je bent er geweest als je verliest! Geweest, hoor je me!
    Wat is er, bent u bang?
    Daag me niet uit!
    'Omdat ik de uitdager ben, mag u het startsignaal geven.' Ik vraag me af wat hij zou doen als hij wint. Misschien zal hij proberen Hem uit me te halen en voor zichzelf te gebruiken. Een pijnlijk proces als ik de onsterfelijken mag geloven die me voor zijn gegaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    [wat heb ik gemist O.o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Loooooooooool Sam. -denkt na of ze dat gezicht op het strand heeft gemaakt.- Oh jee.D:


    everything, in time

    Ehm, zoveel heb jij niet gemist geloof ik?:3


    everything, in time

    [Geweldige reactie Sam, let's battle!]

    Nightshade

    Ayakai liep zwijgend naar de hoek achterin de zolder. Toen hij daar was keek hij om en wachtte op mij. Ik zag verbazing in zijn gezicht toen ik me uitkleedde. Zijn mondhoeken krulden om in een verwachtingsvolle glimlach. Het leek op kinderlijk enthousiasme. Hij fascineerde me, hoe zou zijn bloed smaken? Zou het smaken naar twee personen of toch maar naar eentje? Wat als ik dat monster uit hem haal en hem mijn dienaar maak. Hij zou vast een goede helper zijn. Hij wreef nog eens door zijn ogen waarna zijn gezichtsuitdrukking serieus werd. 'Hij is moe.' bedacht ik me, 'Hij is de hele tijd moe. Hij slaapt vast slecht door dat ding in hem.' Ik ging klaar staan en spande even mijn spieren aan. Alles straalde eeuwen oude macht uit. Ik was dan ook een oude vampier, eentje die gerespecteerd zou worden door mede-vampiers. "Omdat ik de uitdager ben, mag u het startsignaal geven." zei hij. Ik knikte langzaam en bereidde me mentaal voor op het gevecht. Het is niet dat ik al lange tijd niet meer gevochten heb, maar het is wel lang geleden dat ik dit tegen een onsterfelijke heb gedaan. Ik gromde nog eens en liet mijn hoektanden nog eens blinken toen schoot ik op hem af met een snelheid dat een vampier waardig is. Ik haalde naar hem uit en probeerde hem in zijn maag te raken, de plek waarvan ik verwachte dat het monster daar zat. Daarna rende ik verdere en stopte bij de deur waar ik op hem wachtte. 'Jou beurt.' dacht ik bij mezelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij richt zijn hoofd ietsjes op waardoor ik hem beter kan zien. Zijn gezicht heeft een iets blankere kleur dan zijn handen, vast omdat hij altijd die capuchon opheft. Het verbaasd me gewoon nog steeds. Hij heeft volgens mij al snel door dat ik nieuwsgierig dingen probeer te ontdekken want hij richt zijn blik snel naar beneden, verder zelfs dan eerst. Nu is de kans op de schittering die ik eerder zag in zijn ogen helemaal verdwenen.
    Sal lijkt na te denken. Denkt hij na over wat ik zei of spelen er heel andere dingen in zijn hoofd? Ik wil het zo graag weten maar die jongen lijkt niets prijs te geven. Ik moet het er maar mee doen.
    "Of hij een bewoner is weet ik niet, maar de kans is groot. Waarom zou hij anders op de tweede verdieping zijn? Maar als hij hier een bewoner is, net zoals Ayaki dan... Waarom hebben de makers van dit show ons niet verteld? Oh en trouwens, ik kan wel meegaan met het vragen. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar het geheugen dat jij bent kwijt geraakt." Ik knik met een klein, dankbaar glimlachje. Ayaki zal wel degene zijn die zijn hand heeft verwond aangezien hij hem bewoner noemt. Ik ben blij met zijn voorstel om mee te gaan. Ik sta op en trek mijn broek een stukje omhoog, ik had een riem om moeten doen. Maar daar is mijn hoofd nu helemaal niet bij.
    "Oké, ik weet denk ik nog wel waar zijn kamer is. Zullen we daar als eerst kijken?" vraag ik. "Als hij daar niet is, kunnen we nog beneden en buiten kijken. Of op zolder..." Ik ril bij het idee om op zolder te moeten kijken. Ik wil het eigenlijk niet maar ik wil er toch achter komen.


    Your make-up is terrible

    [Nikki, je mag hem nu niet tegenkomen!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Would be fun though :'D. Effe een postje in m'n pauze :'].

    Ayaki.

    Ik zet me schrap. Het zal niet lang duren nu. Er is een dreigende air ontstaan op zolder. Het wordt tijd om voor eens en altijd met mijn rivalen af te rekenen. Niemand komt tussen mij en mijn bloed!
    Ineens komt de man op me afgestormd, bijna te snel voor mijn ogen om te kunnen volgen en haalt uit naar mijn buik. Snel, hij is snel! Nog net weet ik zijn vuistslag te blokkeren met mijn handen. Ik voel de pijn door mijn polsen schieten. Die kracht... indrukwekkend. Hij is niet alleen sterk, maar ook snel. Ik kan me nu geen tijd veroorloven om zijn kracht nog meer te peilen, ik zal alles in moeten zetten voor het te laat is. Je tegenstander onderschatten kan je dood betekenen. Ik ben niet van plan om mijn bloed door hem af te laten nemen. Ik duld geen hindernissen tijdens mijn jacht!
    Hij neemt afstand en gooit een felle blik in mijn richting. Ik zie hem me analyseren. Hij zal leren van dit gevecht, net zoals ik. Nu ik.
    Ik storm op hem af, haal in een flits mijn dolk tevoorschijn en haal uit naar zijn borst. Ik mik op het hart. Ik kan me geen spelletjes veroorloven. Ik zal hem misschien niet kunnen doden als onsterfelijke, maar hem verzwakken zodat hij niet in staat is verder te vechten moet te doen zijn, als hij geen trucjes achter de hand heeft. Ik duik naar beneden en geef hem een zo hard mogelijke trap tegen de knie. Geen gaten, zorg dat je geen open ruimte hebt Ayaki! Dan bedenk ik me dat ik boven een ruimte heb opengelaten. Shit, geen dode hoeken! Mijn blik flitst naar boven, hevig hopend dat die trap en die steek afdoende waren om hem tijdelijk van zijn stuk te brengen en mij zo tijd te gunnen om me te herstellen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 12:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rechazame schreef:
    [wat heb ik gemist O.o]

    Uh.. Ayaki en Nightshade zijn aan het vechten cause they both want blood. Derp.
    Riki was raped and... uhm.. Sal en zij hebben een gesprek en Rikki probeert haar geheugen terug te krijgen and shizz.


    No growth of the heart is ever a waste