• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Hé jou ken ik nog niet" Hoor ik. Ik kijk op. "Eh nee, hoi?" Zeg ik. Ik sluit de deur achter me. Ik bekijk het meisje even kort. "Dahlia" zeg ik kort. Ik wilde iets gaan doen maar dit verdomde huis was veels te saai! Ik stop mijn handen in mijn spijkerbroek en kijk de gang door met samen geknepen ogen. Vervolgens slaak ik een diepe zucht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nightshade

    "Dit bloed zal mijn honger niet stillen. Het is de angst, de pijn, de jacht." zei hij en gaf mij de zak terug, "Ik dank u voor uw gastvrijheid." Ik kijk hem verbaasd aan. "Uw slachtoffer?" vroeg hij toen, "U mag zijn of haar lot bepalen, ik heb alleen interesse in het bloed." Zijn ogen leken groter te worden maar mij deed het weinig, als tegenreactie ontblootte ik mijn tanden. "U kunt me niet tegenhouden. Ik ben geen bondgenoot van u. Sta me niet in de weg." Zijn toon is zacht en onderdanig, maar er zit wel een koude ondertoon aan. "Overigens, ik heb me nog niet voorgesteld. Ayaki." zei hij met een kleine buiging. "Jij bent een raar wezen." zei ik terwijl ik hem nog eens in mij opnam, "Maar ik raad jou ook aan om niet in mijn weg te komen. Als je een meisje genaamd Rikki tegen komt kan ik je van harte aanbevelen bij haar weg te blijven. Elk ander persoon mag je van mij part lastig vallen, maar ik vraag u en raad u aan bij haar weg te blijven." Ik likte eventjes over mijn lippen. "Maar u wilt dus het hele pakket bij de jacht? De angst, het plezier en uiteindelijk het bloed. We zouden samen op jacht kunnen als u dat gezind." Ik weet niet waarom ik zo beleefd en netjes was, maar iets riep dat bij hem op. Hij leek veel ouder dan hij eruit zag. "En oh ja, ik ben Nightshade." zei ik terwijl ik kort knikte als een teken van respect.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Dahlia,' stelt ze zichzelf kort voor en stop haar handen in haar spijkerbroek, waarna een diepe zucht volgt. Het geeft me het gevoel dat ze niet echt zin heeft in een gesprek. Dat is dan jammer, ik ben nu eenmaal geen mens om lang alleen te zijn.
    'Katherine,' zeg ik op dezelfde, korte manier terug en glimlach. 'Het is saai hier hè? Ik had wel meer actie verwacht, wat betreft onze angst.'


    everything, in time

    [Omg, hopelijk krijgen wij niet weer zulke vet lange posts xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [sorrry ik ben een beetje inspiratie loos (cat) ik ga even voetbal kijken. Ik reageer even in de pauze]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amaristus
    'Wat dacht je van de tuin?' zei ik. Ik liep erheen en zonder op antwoord te wachten liep ik de deur uit. Ik wist niet hoe snel ze kwam, maar ik moest even vliegen. Ik sloeg mijn vleugels uit en steeg op. Voor een paar seconden bleef ik hangen, waarna ik ze weer introk en soepel op de grond belandde. 'Pfff.' zuchtte ik. Ik wilde enorm graag angst hebben, dus ik zou haar ernaar vragen. Ik had haar de mijne verteld, dus misschien zou zij het ook aan mij vertellen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Eh.. Ik weet niet of ik je moet waarschuwen, maar Sal is ook daar..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rechazame schreef:
    [sorrry ik ben een beetje inspiratie loos (cat) ik ga even voetbal kijken. Ik reageer even in de pauze]


    [ No worries, ik ben ook inspiratieloos verder.(cat) ]


    everything, in time

    (Bleh. Oké, ik stuur Niamh wel gewoon naar de keuken of zo. Als iemand haar wilt storen, kan dat.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (-weet verder niets-)

    Niamh Raine Pierce.
    Na een tijdje naar de tekening gestaard te hebben, deed ik deze toch weer terug tussen de bladen van het tekenboek eveneens voor de andere tekeningen die op de grond lagen. Hierna zuchtte ik en stond ik op om mijn blik nog een keer rond de kamer te richten. Ik had geen zin meer om hier te blijven, dus begaf ik me naar beneden en wanneer ik in de keuken uitkwam, ging ik aan tafel zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat kwam door de seksscenes *gayhand*

    Ayaki.

    'Jij bent een raar wezen,' is het eerste wat de man zegt. Ik trek een klein, nauwelijks zichtbaar glimlachje. Dan wordt zowel zijn toon als zijn blik serieus. Ik word er lichtelijk onpasselijk van, maar bang? Nee, bang niet. Daar is meer voor nodig.
    'Maar ik raad jou ook aan om niet in mijn weg te komen. Als je een meisje genaamd Rikki tegen komt kan ik je van harte aanbevelen bij haar weg te blijven. Elk ander persoon mag je van mij part lastig vallen, maar ik vraag u en raad u aan bij haar weg te blijven.' Zijn tong glijdt over zijn lippen, dat zie ik nog net in de donkerte. Ik zie een emotie die ik mijzelf onbekend is. Het is geen puur sadisme, het is.. lust. Ik wrijf even over mijn slaap en laat de woorden tot me doordringen.
    'Is dat de naam van de persoon aan wie dit bloed toebehoort? In dat geval heeft ze mijn interesse gewekt,' zeg ik. Als hij denkt dat hij het in zich heeft me uit de weg te ruimen, dan mag hij zich vrij voelen om een poging te wagen.
    'Ik ben niet geïnteresseerd in namen, uiterlijk of leeftijd, het enige wat ik wil is bloed en de angst kunnen lezen in iemands ogen. Dat is mijn enige verlangen.' Hij gaat verder, praat als een ober die een menu aanbiedt aan zijn gast. Het verrast me licht.
    "Maar u wilt dus het hele pakket bij de jacht? De angst, het plezier en uiteindelijk het bloed. We zouden samen op jacht kunnen als u dat gezind." Ik kijk hem kort in de ogen. Mijn normaliter emotieloze ogen stralen kort fel.
    'We verlangen er beiden naar om te domineren. Dat zou een uiterst.. riskante samenwerking zijn,' mompel ik als ik in een hoek ga zitten.
    'Bovendien weet ik weinig over uw aanpak. Om die reden kan ik niet uitsluiten dat uw tactieken tegen mij gebruikt worden. U ziet, dat is de reden waarom ik een solitair wezen ben. De enige persoon die ik kan verraden en verraden kan worden ben ikzelf.' Ik sla de ogen neer.
    'Ik hoop u niet beledigd te hebben. Het jachtseizoen maakt me.. broeierig van binnen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [Sooo?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ik hoorde iemand aankomen. Ik zat hier dus niet meer alleen. Ik zuchtte en probeerde de persoon zo goed mogelijk te negeren. De persoon besteedde gelukkig geen enkel aandacht aan mij.
    'Pff,' hoorde ik de persoon zuchten. De stem wat er door heen kwam herkende ik. Ik draaide mijzelf om zodat ik kon kijken of ik gelijk had en ja hoor, daar stond ze. Amy. Ik zuchtte eventjes en stond toen op. Weer gaan zitten had geen nut. Ze zou op den duur wel merken dat ik er was. Zonder wat te zeggen liep ik langs haar heen weer naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik kijk verbaast naar Amy die bijna wegrent en ga op mijn gemak erachter aan. Net als ik door de deur wil lopen, krijg ik een halve hartaanval omdat ik tegen iemand op loop. Ik val bijna op de grond maar heb genoeg evenwicht om mezelf overeind te houden. Ik hoop maar dat die ander zich ook overeind kan houden.
    "Sorry, ik zag je niet." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Of ik was in gedachten verzonken of ik zag voor de zoveelste keer weer eens te weinig, maar wat ik wel wist was dat ik net tegen iemand op botste die moeite deed om zijn of haar evenwicht te houden.
    'Sorry, ik zag je niet,' zei ze persoon gauw. Door aan de stem te horen was het een meisje. Ik keek iets op zodat ik het meisje iets kon bekijken. Het niet iemand die ik al eerder tegen gekomen was.
    'Geen probleem,' zei ik terwijl ik haar nog steeds een beetje aankeek. 'Sal,' zei ik en stak daarbij mijn goeie hand naar haar uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you