• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

Your make-up is terrible

Broadfields schreef:
    [Mhihi, ik wil niet vervelend zijn. Maar Dahlia en Katherine zijn niet op haar kamer, maar staan gewoon op de gang. ^^ ]

[Euh, fail x3 ik pas het wel even aan]

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:55 ]

yeehh

[Laat anders maar zitten, want ik ga nu toch zo'n beetje stoppen]

yeehh

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht er zacht om waarna hij even naar buiten kijkt en dan naar mij.
    "Aleen, hoe wil je dat doen?" vraagt hij geïnteresseerd. "Het plan klinkt goed, maar de vraag is of de mensen die voor die verbeeldingen zorgen ook even willen meewerken." Ik moet er zacht om lachen.
    "Ik denk niet dat ze dat zomaar doen." zeg ik zacht. "En anders staan wij hier straks een half uur naar haar te kijken voor Jan Lul omdat er gewoon niets gebeurt en wij het niet weten." Ik zucht zachtjes en haal mijn hand door mijn lange haar terwijl er een klein glimlachje op mijn lippen verschijnt.

Your make-up is terrible

[ Het was ook tegen CottonCloud bedoelt, haha. (: Ook @CottonCloud: maakt niet uit. Ik reageer er gewoon op en dan zie ik wel wanneer jij weer reageert. ^^ ]

Katherine Sarah Gray
    Dahlia maakt nog even duidelijk dat ze écht niet van viezigheid houdt. Toch is het niet haar grootste angst. Ik ben benieuwd wat dat dan wel is, maar krijg de kans niet het te vragen.
    'Creepy mannen heb ik nog niet ontmoet,' antwoord ik. 'Maar wel een enorm vage jongen. Heb je Ayakie toevallig al ontmoe-..' Ik stop verbaasd met praten als er een vrouw de gang op komt lopen. Ze lijkt enorm veel op ijn moeder. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, maar zie de vrouw nog steeds. Dit kan niet, toch? Ze lijkt er wel héél veel op, dezelfde ogen en hetzelfde haar als ik.
    Mijn moeder kwam twee jaar geleden om tijdens een bankoverval. Wrong place, wrong time.
    Mijn blik glijdt van Dahlia terug naar de - in mijn ogen - prachtige vrouw. Ziet zij haar ook?
    'Mam?' vraag ik vol ongeloof.

everything, in time

Sal Levine

'Ik denk niet dat ze dat zomaar doen,' zei ze zacht, waarop ik knikte. Ze hadden haar nu al twee keer vlot achter elkaar bang gemaakt. Het zou denk ik wel eerst tijd worden om iemand anders bang te proberen maken. 'En anders staan wij hier straks een half uur naar haar te kijken voor Jan Lul omdat er gewoon niets gebeurt en wij het niet weten,' vertelde ze verder. Ze deed wat met haar hand en haar haren bewogen. Het is te danken aan mijn lengte dat ik bij de meeste mensen een stukje van hun gezicht kon zien. Ik zag dat ze glimlachte.
    'Ik weet niet wat jij dan doet, maar ik denk dat ik dan ergens anders heen ga. Ik zie van zelf wel of ze haar weer te pakken nemen, of eerst iemand anders.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ayaki.

"Okay, dan jagen we niet samen. Dat vind ik ook best," reageert hij. Ik zit nu tegen een van de donkere muren geleund. Op de een of andere manier voel ik geen directe dreiging van hem afkomen. Dat heb ik in andere situaties wel eens anders meegemaakt. Ik herinner me een voorval waarin hij een meisje meenam, nog niet lang terug. Van het meisje heb ik geen spoor weer gezien, maar het bloed.. oh, dat heerlijke bloed dat nog dagenlang door het huis bleef dwalen.
    "Maar Rikki is van mij en ik laat het rustig op een gevecht uitkomen als dat nodig is." Mijn mondhoeken krullen om in een onschuldige glimlach. Met een vliegensvlugge handbeweging heb ik een dolk van tussen mijn kimono gepakt, balanceer het scherpe voorwerp tussen mijn kleine vingers. De punt staat zijn kant op gericht. Ik kijk hem aan met ogen die ineens kinderlijke enthousiasme uitstralen.
    'Een gevecht? In dat geval, laten we de inzet verhogen. Iets waardevols van jou tegenover iets waardevols van mij.' Mijn toon is even neutraal als anders, maar in de verte valt er een spoor van enthousiasme te bespeuren. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst heb gevochten. Ik heb enkele vampiers in Noorwegen uitgeschakeld, het gevecht aangegaan met een groep ondergrondse onsterfelijken in Nepal en uiteraard ondertussen genoten van bloed. Veel bloed. Insignificant bloed van mensen die niet gemist zullen worden, of veel te laat.
    Maar wat voor waardevols heb ik eigenlijk? Ik denk na, ga alle opties af. Niks, behalve mijn wapens. Tenzij.. lang geleden, wanneer Hij mijn lichaam en ziel binnendrong..
    Mijn lichaam, dat is het enige wat ik heb wat van waarde is. Maar ik ben van geen enkel nut voor hem. Zou hij mijn leven willen misschien, als hij het aanbod accepteert? Dat is een veel logischer keus. En ik.. ik wil zijn bloed.

No growth of the heart is ever a waste

[Sam, ik wil niet vechten D:]

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:54 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Rikki Madeleine Beck

"Ik weet niet wat jij dan doet, maar ik denk dat ik dan ergens anders heen ga. Ik zie van zelf wel of ze haar weer te pakken nemen, of eerst iemand anders." zegt hij en ik knik.
    "Dat klinkt als een goed idee." zeg ik. "Ik ben volgens mij al te pakken genomen geweest." mompel ik erachter na als ik denk aan die spijker. Waarom weet ik niet meer dat het gebeurt is terwijl ik het toch nog wel weet? Er mist iets en ik weet gewoon niet wat. Ik geef de schuld aan dit huis.

Your make-up is terrible

[Voortaan als jij je poppetje weer zo noemt, dan of ik doe niet mee, of ik noem die van mij weer Nathan.]

Sal Levine

'Dat klinkt als een goed idee. Ik ben volgens mij al te pakken genomen geweest,' zei ze. Ik keek haar iets aan.
    'Oh ja?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. Hoe veel mensen zouden al bang zijn gemaakt?
    'Je bent dan niet de enige die te pakken is genomen.' Ik liep langs haar heen verder naar binnen. Even keek ik achterom of zij mij volgde. Het gesprek mocht van mij wel verder aan. Het begon interessant te worden en ik wou weten wat ze bij haar hadden geprobeerd, zodat ik weet wat ik kan verwachten met wat ze gaan proberen.
    'Vertel op,' zei ik als teken dat ik haar niet achter liet, maar het gesprek gewoon ergens anders wou voortzetten.

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:02 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Hahahah ik zal het niet meer doen, sowwy.

Rikki Madeleine Beck

"Oh ja?" vraagt hij en hij klinkt verbaasd. "Je bent dan niet de enige die te pakken is genomen." Hij loopt langs me heen verder naar binnen. Hij kijkt achterom waardoor ik hem begon te volgen.
    "Vertel op." zegt hij en ik zucht even.
    "Het is niet echt iets, gewoon raar hoor. Ik weet niet eens of het wel echt is." begin ik met vertellen. "Ik was met één van de jongens naar zolder gegaan, Darren heet hij geloof ik. Ik vond het daar eng en zei dat ik wilde gaan. Een moment later voelde ik me ineens vreemd, mijn benen trilden en ik had een rare smaak in mijn mond. Ik had het echt heel warm en mijn broek was gescheurd. Ik weet dat ik ben gestruikelt en hem heb opengehaalt aan een spijker, maar ik heb er geen herinneringen aan. Het was ineens zo." vertel ik hem op een zachte toon.

Your make-up is terrible

Sal Levine

'Het is niet echt iets, gewoon raar hoor. Ik weet niet eens of het wel echt is,' begon ze te vertellen. 'Ik was met één van de jongens naar zolder gegaan, Darren heet hij geloof ik. Ik vond het daar eng en zei dat ik wilde gaan. Een moment later voelde ik me ineens vreemd, mijn benen trilden en ik had een rare smaak in mijn mond. Ik had het echt heel warm en mijn broek was gescheurd. Ik weet dat ik ben gestruikelt en hem heb opengehaalt aan een spijker, maar ik heb er geen herinneringen aan. Het was ineens zo,' vertelde ze verder op een zachte toon. Ik stopte en draaide mijzelf om naar haar toe. Verbaasd keek ik haar aan. Misschien nogal zinloos dat mijn gezicht wel zijn emoties toonde, ook al zag bijna geen enkel mens het.
    'Je was daar, met een hele broek. Een moment later was hij gescheurd terwijl je op hetzelfde plek was en je herinnert je er niks van?' vroeg ik geïnteresseerd. Ik kreeg zo'n gevoel dat iets niet klopte, maar ik kon niet zeggen waarom het niet klopte.
    'Kan je me meer vertellen over wat er is gebeurd?' probeerde ik toen toch.

CyberLord schreef:
    [Sam, ik wil niet vechten D:]

You don't have to :D.

No growth of the heart is ever a waste

Rikki Madeleine Beck

Hij stopt, best plotseling voor mij waardoor ik onhandig afrem en tot stilstand kom, en draait zichzelf naar toe.
    "Je was daar, met een hele broek. Een moment later was hij gescheurd terwijl je op dezelfde plek was en je herinnert je er niks van?" vraagt hij geïnteresseerd. "Kan je me meer vertellen over wat er is gebeurd?" probeert hij en ik kijk even om me heen om te kijken of er niemand meeluisterd.
    "Darren leek in orde en hij leek niets gemerkt te hebben." vervolg ik mijn eerdere verhaal dan zacht. "Het was echt ineens! En ik heb geen wond van een spijker. Mijn broek is helemaal kapot gewoon." zeg ik ongelovig. Nu pas besef ik wat er helemaal gebeurd is.

Your make-up is terrible

Sal Levine

Ze keek even om zich heen. Ik deed hetzelfde, maar ik zag niemand.
    'Darren leek in orde en hij leek niets gemerkt te hebben,' vervolgde ze haar verhaal zacht. Moest ik mij nou vereerd voelen omdat zij verder is gaan praten? Of zou ze dit hetzelfde gedaan hebben bij ieder ander?
    'Het was echt ineens! En ik heb geen wond van een spijker. Mijn broek is helemaal kapot gewoon,' vertelde ze met ongeloof. Nog steeds keek ik haar geïnteresseerd aan en iets vertelde mij dat haar vreemde spijker verhaal te maken had met die Darren. Ik wist alleen nog niet hoe. Mijn hoofd deed ik iets schuin. Een klein stukje van mijn gezicht werd daardoor aan één kant iets meer zichtbaar. Niets veel bijzonders dat ze nu zag, dus het kon niet veel kwaad. Zeker dat ik nu extra oplette hoeveel iemand van mij kon zien, zeker na Ayaki.
    'Iets zegt mij dat er iets anders is gebeurd,' zei ik tegen Rikki. 'Ik kan alleen niet zeggen wat en waarom jij het niet meer weet. Je bent niet bewusteloos geraakt, of wel?'

Nightshade

Zijn mondhoeken krulden om in een onschuldige glimlach. Met een vliegensvlugge handbeweging trok hij een dolk tevoorschijn die hij liet balanceren op zijn kleine vingers. Hij keek me aan met ogen die ineens kinderlijke enthousiasme uitstralen. 'Uiteindelijk is hij toch nog maar een kind.' dacht ik bij mezelf. "Een gevecht? In dat geval, laten we de inzet verhogen. Iets waardevols van jou tegenover iets waardevols van mij." Zijn toon is neutraal, maar ik hoor iets van enthousiasme door zijn stem. Hij geniet hier echt van. "Wat heb jij dan te bieden?" vroeg ik lichtelijk geïnteresseerd, "Ik weet niet eens wat je bent." Ik bekeek hem nog eens, maar ik kon maar niet bedenken wat hij was. Hij was een kleine jongen en toch weer niet, iets was anders, iets klopte niet aan hem. Je kon op zo'n jonge leeftijd niet zo bloeddorstig zijn. "Ik heb wel iets te bieden, het vampirisme, het voor eeuwig leven, immense krachten hebben." zei ik opgetogen, want ik vond het geweldig, "Dat is een geschenk, een echt geschenk. Maar ja, als je me zou vermoorden dan kan ik het je niet geven."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.