• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd iets schuin waardoor ik en glimp opvang van de blanke huid van Sal, maar meer ook niet, helaas. Ik ben wel benieuwd wat er onder die capuchon schuil gaat en wat hij verbergt. Ik vind het nog het ergst dat ik zijn gezichtsuitdrukking niet kan zien.
    "Iets zegt mij dat er iets anders is gebeurd." zegt hij. "Ik kan alleen niet zeggen wat en waarom jij het niet meer weet. Je bent niet bewusteloos geraakt, of wel?" Bij deze vraag raak ik kort en nadenkend en mijn haar aan en draai een lok om mijn vinger heen.
    "Ik geloof het niet. Ik stond recht op, de hele tijd. En ook op dezelfde plek, denk ik." verklaar ik. "Wil je anders mijn broek zien? Hij ligt boven, op mijn kamer. Wat is jouw trouwens al gebeurd dan?" vraag ik vervolgens nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik keek een beetje toe hoe ze nadacht en een lok om haar vinger heen draaide. Waarom deden de meeste meisjes dat toch? Ik zuchtte lichtjes. Één of ander meiden tik.
    'Ik geloof het niet. Ik stond recht op, de hele tijd. En ook op dezelfde plek, denk ik. Wil je anders mijn broek zien? Hij ligt boven, op mijn kamer. Wat is jouw trouwens al gebeurd dan?' vroeg ze nieuwsgierig. Ergens was ik wel nieuwsgierig naar haar broek. Voor hetzelfde geld was haar broek helemaal niet kapot gegaan door dat spijker, al had ik zo'n gevoel dat die kans groot was. Ik knikte lichtjes op haar vraag van de broek. Ik stak mijn verbonden hand uit. Een licht rode plek was verschenen aan beide kanten. Beide kanten liet ik zien aan Rikki.
    'Al is dit niet gebeurd door de mensen hier, maar door een bewoner,' zei ik en ik begon aanstalten te maken om naar de trap te lopen.
    'Zullen we? Verder is er overigens niets meer met mij gebeurd, behalve die verbeeldingen die ik kreeg dan toen ik bij Amy was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    "Wat heb jij dan te bieden?" Ik zwijg, denk na. Even sluit ik de ogen, probeer voor de zoveelste maal de vermoeidheid weg te jagen. Het is een kwestie van tijd tot het jachtinstinct het weer overneemt. Dan ben ik in topconditie.
    "Ik weet niet eens wat je bent," zegt hij, waardoor ik mijn hoofd hef.
    'Ik heb wel iets te bieden, het vampirisme, met voor eeuwig leven, immense krachten hebben.' Ik zwijg even en knik dan.
    'Ik heb.. alle kracht die ik nodig heb. Ik ben mijn eigen leeftijd vergeten. Er is maar een ding dat me voort doet bewegen. Bloed. Dat is wat ik wil. Ik wil je bloed, Nightshade. Het is lang geleden dat ik het bloed van een onsterfelijke heb geproefd. Je vraagt wat ik ben. Dit is het antwoord: ik ben de duivel die voor god speelt. En ik heb niets te bieden behalve..' Ik zwijg even, hef mijn handen, staar leeg naar de palmen.
    'Mijn ziel behoort niet eens meer aan mijzelf toe, noch mijn gedachten. Om eerlijk te zijn heb ik niks te bieden behalve dit lichaam. Is die inzet voldoende?'
    Ayaki, jij idioot! Waar moet ik heen als je verliest?! Voed me met zijn bloed! Zorg dat je wint!
    Ik zwijg. Ik zal winnen. Zijn bloed is wat ik nodig heb. Ik kan nu niet slapen. Ik moet door, ik moet drinken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Hij zwijgt eventjes als ik hem een aanbod doe en knikt uiteindelijk. "Ik heb.. alle kracht die ik nodig heb. Ik ben mijn eigen leeftijd vergeten. Er is maar een ding dat me voort doet bewegen. Bloed. Dat is wat ik wil. Ik wil je bloed, Nightshade. Het is lang geleden dat ik het bloed van een onsterfelijke heb geproefd. Je vraagt wat ik ben. Dit is het antwoord: ik ben de duivel die voor god speelt. En ik heb niets te bieden behalve..:" Hij zweeg even, hief zijn handen en staarde leeg naar zijn palmen. Een duivel dus, een demon. Niet erg sterk, maar zeer gevaarlijk en behendig. Een uitdaging, een goede zelfs. "Mijn ziel behoort niet eens meer aan mijzelf toe, noch mijn gedachten. Om eerlijk te zijn heb ik niks te bieden behalve dit lichaam. Is die inzet voldoende?" Ik kijk hem aan en dacht na. "En er is geen manier om hem uit je te krijgen? Ik kan je het echte eeuwige leven geven waarin je je eigen baas bent, zou ik je kunnen helpen met je 'inwoner'." Ik bekeek hem nog eens en mijn moordlust speelde langzaam op. Ik was een beschaafde vampier tegenover andere wezens, dus ik vroeg me af wat hij zou doen. "Zou dat niet het geval zijn, dan zou ik het overwegen om de inzet te accepteren, hoewel ik het zonde zou vinden u te vermoorden. U bent fascinerend."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt licht als bevestiging dat hij meegaat voor de broek. Dan steekt hij een verbonden hand uit. Een licht rode plek is zichtbaar aan beide kanten van zijn hand. Ik kijk er verbaasd naar.
    Al is dit niet gebeurd door de mensen hier, maar door een bewoner." zegt hij en maakt aanstalten om te gaan lopen. "Zullen we? Verder is er overigens niets meer met mij gebeurd, behalve die verbeeldingen die ik kreeg dan toen ik bij Amy was." Ik knik en begin te lopen richting de trap.
    "Wow, ik wist niet eens dat er bewoners waren... Dat is vreemd." zeg ik langzaam en bedenkelijk. "Die wond... Dat is echt erg. Waarom deed die bewoner dat?" vraag ik. Ondertussen zijn we de trap opgelopen en loop ik richting mijn kamer. Ik open de deur voor ons en loop naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    We begonnen richting de trap te lopen en ik stopte mijn handen weer in mijn zakken.
    'Wow, ik wist niet eens dat er bewoners waren... Dat is vreemd,' zei ze langzaam en bedenkelijk. Ik keek even haar kant op. Precies wat ik dacht.
    'Die wond... Dat is echt erg. Waarom deed die bewoner dat?' vroeg ze toen. Ondertussen waren we de trap opgelopen en liepen we richting haar kamer. Ze opende de deur voor ons. Ik liep richting een raam waar ik naar buiten keek.
    'Waarom hij dat deed?' vroeg ik voor de duidelijkheid. Ik draaide mijzelf weer om naar Rikki toe en herinnerde mij de woorden die Ayaki vertelde.
    'Dank je, nu kan ik goed slapen,' mompelde ik meer in mijzelf dan tegen Rikki. 'Hij is niet helemaal in orde denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Ik zwijg even bij zijn woorden. Inwoner? Hij noemt Hem een inwoner?
    'Hij kan niet sterven zonder dat ik sterf. En ik wil niet dat hij weggaat. Hij is de enige die mijn achternaam weet,' voeg ik met een klein treurig glimlachje toe.
    'Bovendien ben ik ervan overtuigd dat hij een deel van mij is geworden door alle jaren heen. We zijn afhankelijk van elkaar. Het is een vreemde gedachte om een deel van mijn karakter te laten elimineren, ofschoon de kans bestaat dat ik ooit spijt zal krijgen van die beslissing. Het zij zo. Ik blijf bij mijn oorspronkelijke aanbod.'
    Ayaki, zorg dat je wint! Geef me zijn bloed! Nightshade praat verder.
    "Zou dat niet het geval zijn, dan zou ik het overwegen om de inzet te accepteren, hoewel ik het zonde zou vinden u te vermoorden. U bent fascinerend." Ik kijk op, wat verrast. Dat is de eerste keer dat iemand zoiets zegt.
    'Als u wint, is die beslissing aan u.' Ik kom overeind, bind mijn lange haar in een staart.
    'Waar zullen we starten?'
    Voor mij is er geen enkel verschil of ik nu overgeleverd ben aan de twijfelachtige genade van een demon of een vampier. Ik leef om het bloed en de angst, wat Nightshade's beslissing zal zijn met mij mocht hij op de een of andere wonderbaarlijke wijze winnen, dat ligt aan hem. Hoe dan ook is het aannemelijk dat hij mijn leven zal willen beëindigen. Een onsterfelijke gedood door een onsterfelijke? Klinkt goed.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 0:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt richting een raam en kijkt naar buiten. Ik doe de deur dicht.
    "Waarom hij dat deed?" vraagt hij voor de duidelijkheid en hij draait zich weer om naar mij. "Dank je, nu kan ik goed slapen." mompelt hij vooral in zichzelf nadat hij heeft nagedacht. Dat zijn vast de woorden van de bewoner.
    "Hij is niet helemaal in orde denk ik." Ik knik hevig.
    "Dat denk ik ook niet! Jezus wat vreemd hier." Ik loop naar de badkamer, pak mijn gescheurde broek en overhandig deze aan Sal nadat ik hem duidelijk heb laten zien. Nu maar hopen dat hij niet naar de maat kijkt.
    "Hier, dat is hem." zeg ik. "Ik bedenk me net dat ik daarvoor bij Darren op zijn kamer was. Hij heeft een kamer op de tweede verdieping. Dat is wel vreemd eigenlijk."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 0:15 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat denk ik ook niet! Jezus wat vreemd hier,' zei ze. Ze liep weg en kwam even later terug met haar gescheurde broek die zij aan mij overhandigde.
    'Hier, dat is hem. Ik bedenk me net dat ik daarvoor bij Darren op zijn kamer was. Hij heeft een kamer op de tweede verdieping. Dat is wel vreemd eigenlijk,' vertelde ze. Ik keek haar een beetje aan en toen naar de broek die ik bekeek. De scheuren waren te groot voor een simpele spijker. Even liet ik mijn vinger over de gescheurde stukken heen gaan. Maar wacht, zei ze nou dat Darren op de tweede verdieping zat? Ik keek weer op naar Rikki en schudde langzaam mijn hoofd.
    'Dat kan niet,' zei ik met een opgetrokken wenkbrauw, al was het onmogelijk voor haar om te zien.
    'Ayaki had mij een korte rondleiding gegeven en zei dat de tweede verdieping bedoeld was voor opslag,' vertelde ik aan Rikki. 'Ben één van die kamers in gegaan waar alleen maar schilderijen waren en hij vertelde dat daar ook een ruimte was met oude boeken.' Ik overhandigde haar broek terug. 'Overigens zijn die scheuren te groot voor een spijker.'

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 0:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Nightshade

    Hij keek verrast op. "Als u wint, is die beslissing aan u." Ik knikte langzaam, terwijl hij overeind kwam en zijn lange haar in een staart bond. "Waar zullen we starten?" vroeg hij toen hij klaar was en ik keek me om me heen. Ik wees naar een hoek waar maar weinig spullen lagen. Ik liep ernaartoe en trok mijn shirt, broek, schoenen en sokken uit. Die zouden me alleen maar in de weg zitten. De boxer liet ik aan anders zou het niet netjes zijn, voorlopig zou ik hem nog respectvol behandelen. Ik spande even al mijn spieren aan en mijn scherpe hoektanden kwamen tevoorschijn terwijl ik over mijn tanden likte. "Dus, als ik verlies krijg jij het meisje en anders krijg ik jou lichaam?" vroeg ik nog eens voor de zekerheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Omg, ik zie Nightshade daar al helemaal staan, met een vet sexy, gespierd lijf.:9~ Zonder shirt of course. ]


    everything, in time

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt naar de broek en laat zijn vinger over de gescheurde stukken gaan. Hij kijkt naar mij en schud dan langzaam zijn hoofd.
    "Dat kan niet." zegt hij "Ayaki had mij een korte rondleiding gegeven en zei dat de tweede verdieping bedoeld was voor opsla. Ben één van die kamers in gegaan waar alleen maar schilderijen waren en hij vertelde dat daar ook een ruimte was met oude boeken." Hij overhandigt mij mijn broek terug en ik kijk hem verbaasd aan. Een naar gevoel borrelt op in mijn buik.
    "Overigens zijn die scheuren te groot voor een spijker." Ik slik eens en vergeet meteen dat ik wilde vragen wie Ayaki is. Ik leg mijn hand op mijn onderbuik waar een zeurende pijn aan houd. Ik was het gaan negeren, maar nu ik er op let voel ik het weer duidelijk. Ik trek wit weg.
    "Hoe kan mijn broek dan gescheurd zijn?" vraag ik met een zachte en stotterende stem. Ik kijk hem aan met mijn groot geworden ogen waarin de paniek doorschemert terwijl ik zijn ogen niet kan zien.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze legde haar hand op haar onderbuik waardoor ik eventjes moest fronzen.
    'Hoe kan mijn broek dan gescheurd zijn?' vroeg ze met een zacht en stotterende stem. Ik keek haar aan en zag dat ze wit weg was gestrokken. Zij keek mij aan met grote ogen die duidelijk lieten dat ze paniekerig werd. Met een emotieloze blik bleef ik naar Rikki kijken en begon me af te vragen wat er met haar gebeurd was.
    'Je moet zitten,' zei ik dwingen tegen haar. Ik wist niet waarom haar broek gescheurd was, maar het kon niet gekomen zijn door een spijker of überhaupt door een val.
    'Vertel me eens precies wat er allemaal op die zolder is gebeurd,' zei ik daarna. Ik probeerde ondertussen te bedenken wat het kon zijn. Niet uit medelijden, maar uit interesse. Ik begon me ook af te vragen hoe de makers van deze show dit allemaal voor elkaar konden krijgen. Rikki leek wel een compleet stuk van haar geheugen te zijn vergeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je moet zitten." zegt hij dwingend tegen mij. Ik knik lichtjes en ga op de rand van mijn bed zitten en haal even diep adem. Niet meteen het ergste denken.
    "Vertel me eens precies wat er allemaal op die zolder is gebeurd." vraagt hij als ik zit. Ik schud lichtjes met mijn hoofd en kijk naar hem op. Doordat ik van de onderkant kijk, zie ik iets meer dan ik normaal kan zien maar eigenlijk nog steeds amper iets.
    "Dat was alles denk ik. We kwamen aan en het was er donker, heel donker. Plotseling deed Darren een lamp aan die zó fel was dat ik mijn ogen dichtkneep. Ik opende ze en ik kon zo snel een oude bank zien en een kast." vertel ik hem. "Ik wilde graag weg vanwege de martelspullen die ik zag staan. Ze zijn vast nep en neergezet door het programma maar ik vond het maar eng." Ik ril even bij de gedachte en de tafel specifiek spingt in mijn geheugen.


    Your make-up is terrible

    Broadfields schreef:
    [ Omg, ik zie Nightshade daar al helemaal staan, met een vet sexy, gespierd lijf.:9~ Zonder shirt of course. ]

    [Slecht hoor Marleen!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.