• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Heb je de links al dan kan ik kijken en alles verranderen.. :) X Laat maar ik zie het al, haha! Maar ik heb mijn personage al iets aangepast... Misschien dat hij nu beter is....]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nathan wordt net als Barbas verslagen, maar komt weer terug. Zijn zwakte is gewoon net als die van Barbas en het feit dat hij iedere keer dat hij terug komt op één van de zussen valt. Iedere keer weer een reïncarnatie of als dezelfde persoon er nog is wordt het die heks.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ken de serie niet, maar ik wil best een demon spelen. (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 9:50 ]

    Aflevering 4 seizoen 1 is zo zielig :'( (Ja, ik ben braaf begonnen met de serie kijken)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Aflevering 4 seizoen 1 is zo zielig :'( (Ja, ik ben braaf begonnen met de serie kijken)

    De begrafenis van Prue hé? D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Welke Demon vinden jullie het coolste, ik kan niet kiezen?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Frey schreef:
    (...)
    De begrafenis van Prue hé? D:


    Van Prue? Nee van die geestjongen waar Piper dan verliefd op is geworden. Ik zit nog helemaal in het begin hè :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Van Prue? Nee van die geestjongen waar Piper dan verliefd op is geworden. Ik zit nog helemaal in het begin hè :')

    Oóh! Ik dacht al, hahaha. Dan heb ik nog niets gezegd. ;$ Maar, hoe heet de aflevering die je kijkt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Oóh! Ik dacht al, hahaha. Dan heb ik nog niets gezegd. ;$ Maar, hoe heet de aflevering die je kijkt?


    Dat was 'Dead man dating' en nu kijk ik 'Dream Sorcerer'


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Dat was 'Dead man dating' en nu kijk ik 'Dream Sorcerer'

    Oh lol sorry, I'm such a noob. Ik las dat je al bij seizoen vier was.. Dan heb ik niets gezegd! D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Oh lol sorry, I'm such a noob. Ik las dat je al bij seizoen vier was.. Dan heb ik niets gezegd! D:


    Whaha, lol. Ik lees dat soort dingen ook heel vaak verkeerd :')


    Happy Birthday my Potter!

    [Wat voor dingen moet ik nog veranderen aan mijn personage en bij de links, het zijn er zo veel kan niet kiezen... Kan je misschien helpen... Of misschien is hij al beter zo...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Wat voor dingen moet ik nog veranderen aan mijn personage en bij de links, het zijn er zo veel kan niet kiezen... Kan je misschien helpen... Of misschien is hij al beter zo...]

    Je wil zeker persé iets met mannen verleiden of niet? Want dan heb ik wel iets voor je wat voor demon je kunt spelen. Een sirene of een succubus. Check de links maar, dan weet je wat voor krachten ze hebben en hoe ze zijn enshit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn de krachten van Camile, de rol die ik heb ingevuld, trouwens goed zo?


    Happy Birthday my Potter!

    [Die tweede is echt creepy hoor, die tong, blee!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp