• En ik weet niet waarom. Ik was gitaar aan het spelen in mijn kamer, toen plotseling mijn moeder binnen kwam stormen in mijn kamer. Ze riep dat ik 'Het moest opruimen' en verbaasd ben ik haar gevolgd, terwijl ze helemaal in paniek naar buiten vluchtte. De hele keuken, de inkom, de eetkamer, woonkamer en de gang liggen vol met bloed. Het is sowieso mijn vader, want aan mijn moeder leek niks te markeren. Ze zijn nu naar het ziekenhuis en ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is.

    Ik zit hier helemaal te trillen van de schrik en ik durf echt niet naar de keuken om het op te ruimen, omdat mijn hoofd begint te draaien door de hoeveelheid en ik ben iemand die heel goed tegen bloed kan. Mijn kleine broer zit helemaal te wenen naast me, omdat hij bang is dat er iets verschrikkelijks is gebeurd...

    Oke, iemand nog in zo'n situatie gezeten of is mijn familie de enigste waar zoiets overkomt...


    Olive

    ga anders naar je buren? of mensen die dicht bij wonen en vertrouwd.

    succes ;)


    Some angels have no wings.

    ocharme jij
    nee, niet herkenbaar


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat is best eng.
    Ik hoop voor jullie dat er niks ergs is gebeurt <3
    Niet té veel nadenken, gewoon rustig proberen te blijven en probeer straks je moeder even te bellen ofzo.
    Sterkte [:


    Sometimes it's best not to care.

    De tering ... (no_chears)
    Nee, wel op plekken waar ik kwam, maar bij mij thuis nooit gelukkig. -afkloppen-
    Wel op de manege toen ik kleiner was en een meisje in haar gezicht geschopt werd door haar paard, toen zat ook alles onder. En op school dat iemand gesneden was en je kon zien hoe hij vanaf het plein naar de wc's was gerend door de hoeveelheid overal. Verder niet echt dat het zoveel was. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    wow, heftig...
    succes nog!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Native schreef:
    wow, heftig...
    succes nog!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oww... mijn moeder had ooit eens heel diep in haar vinger gesneden met een aardappelmesje. (Geen dunschiller, gewoon een scherp mes) en dat bloedde ook heel hard en toen moest ze ook gewoon naar het ziekenhuis. Dus misschien heeft hij gewoon in zich gesneden?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aisor schreef:
    Oww... mijn moeder had ooit eens heel diep in haar vinger gesneden met een aardappelmesje. (Geen dunschiller, gewoon een scherp mes) en dat bloedde ook heel hard en toen moest ze ook gewoon naar het ziekenhuis. Dus misschien heeft hij gewoon in zich gesneden?


    Ik hoop het, maar ik heb het gevoel dat hij in de kelder is gevallen, want het spoor begint vanaf daar en het is echt heel veel en ik heb niet het gevoel dat het een snijwonde is.

    Aan iedereen, echt bedankt <3 Alleen kan ik niet weg en moet ik het bloed opruimen, dus ik zal er eens aan proberen.


    Olive

    Native schreef:
    wow, heftig...
    succes nog!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    me oom had wel eens heftige bloedneusen dat ik wel eens theedoeken en beddengoed onder bloed vond

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Ik hoop het, maar ik heb het gevoel dat hij in de kelder is gevallen, want het spoor begint vanaf daar en het is echt heel veel en ik heb niet het gevoel dat het een snijwonde is.

    Aan iedereen, echt bedankt <3 Alleen kan ik niet weg en moet ik het bloed opruimen, dus ik zal er eens aan proberen.


    Hou je broertje op je kamer, zodat hij het niet hoeft te zien? Laat hem een spelletje spelen ofzo? Niet om me ermee te bemoeien of dat je er zelf niet aan zou denken, maar dat lijkt me een beter idee. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 18:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Ik hoop het, maar ik heb het gevoel dat hij in de kelder is gevallen, want het spoor begint vanaf daar en het is echt heel veel en ik heb niet het gevoel dat het een snijwonde is.

    Aan iedereen, echt bedankt <3 Alleen kan ik niet weg en moet ik het bloed opruimen, dus ik zal er eens aan proberen.


    Misschien is hij (als het een stenen trap is) van de trap gevallen en dan naar de auto gerend om naar het ziekenhuis te gaan? Of heeft hij misschien iets verkeerds gedaan met gereedschap. Er kan vanalles gebeuren in een kelder, maar het komt wel goed!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    hoop dat het goed komt
    ga voor je duimen!

    Insomniac schreef:
    (...)

    Hou je broertje op je kamer, zodat hij het niet hoeft te zien? Laat hem een spelletje spelen ofzo? Niet om me ermee te bemoeien of dat je er zelf niet aan zou denken, maar dat lijkt me een beter idee. (no_chears)
    Inderdaad dat is een goed idee. Dan is hij waarschijnlijk al wat minder overstuur en als je het opruimt, probeer gewoon even niets te denken. Want als je erover gaat malen in je hoofd haal je de gruwelijkste dingen in je hoofd die waarschijnlijk niet eens waar zijn. Als je zelf ook wat rustiger bent geworden kun je misschien je moeder proberen te bereiken op haar mobiel om te vragen wat er gebeurd is en zoals er al gezegd wordt, ga anders even naar buren of goede vrienden bij jullie in de straat zodat zij jullie kunnen opvangen.

    Heel veel sterkte en probeer er nu even niet te veel over te denken nu je nog niets weet (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Inderdaad dat is een goed idee. Dan is hij waarschijnlijk al wat minder overstuur en als je het opruimt, probeer gewoon even niets te denken. Want als je erover gaat malen in je hoofd haal je de gruwelijkste dingen in je hoofd die waarschijnlijk niet eens waar zijn. Als je zelf ook wat rustiger bent geworden kun je misschien je moeder proberen te bereiken op haar mobiel om te vragen wat er gebeurd is en zoals er al gezegd wordt, ga anders even naar buren of goede vrienden bij jullie in de straat zodat zij jullie kunnen opvangen.

    Heel veel sterkte en probeer er nu even niet te veel over te denken nu je nog niets weet (flower)


    Dat heb ik gedaan, mijn kleine broer zit nu in zijn kamer en hij heeft beloofd om niet naar buiten te komen. Ondertussen ruim ik op, maar ik moet elke twee minuten stoppen omdat het me te veel wordt, dus ik weet echt niet of ik het wel red zonder flauw te vallen.


    Olive