• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Captivity schreef:
    (...)

    Als het mag (A) als die al bezet is verander ik de personage gewoon een beetje tot tovenaar =)

    Nee, der is nog geen lichtgids van hun. So, you're welcom hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Nee, der is nog geen lichtgids van hun. So, you're welcom hehe.



    Dan wil ik heel graag de lichtgids van de zussen zijn! =D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:18 ]

    Hey Captivity, hoe kom je eigenlijk aan de naam van je personage? Ben je puur toevallig TVD fan?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hey Captivity, hoe kom je eigenlijk aan de naam van je personage? Ben je puur toevallig TVD fan?


    (TVD? ik denk dat het dan toeval is, want ik kan de afkorting TVD niet eens // blond)

    Oh grapje ik weet het al, nee ik heb nog nooit dat progamma gekeken. Ik heb gewoon op een website gekeken english boy names. en daar kwam ik toevallig bij uit =)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:22 ]

    [Rider, viel me ook al op, Damon Salvatore, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Captivity schreef:
    (...)

    TVD? ik denk dat het dan toeval is, want ik kan de afkorting TVD niet eens // blond


    The Vampire Diaries? Damen Salvatore? Vond de naam nogal lijken :')


    Happy Birthday my Potter!

    The Vampire Diaries, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Maar kan the siren ook iemand kussen zonder hem te doden, want er staat dat cole het overleefde en meer wilde enzo, haha, maar the siren dat niet wilde en toen wurgde hij Phoebe.....]

    Nee, dat kan niet. Dit komt gewoon doordat Cole (ex-man van Phoebe) een té sterke, hoge demon is. Hij is zelfs meerdere keren heerser van de onderwereld geweest. Daardoor kon hij het overleven en was hij nog in de ban van de demon - de sirene.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rider schreef:
    (...)

    The Vampire Diaries? Damen Salvatore? Vond de naam nogal lijken :')



    nee ik heb nog nooit dat progamma gekeken. =p Ik heb gewoon op een website gekeken english boy names. en daar kwam ik toevallig bij uit =)

    Captivity schreef:
    (...)


    nee ik heb nog nooit dat progamma gekeken. =p Ik heb gewoon op een website gekeken english boy names. en daar kwam ik toevallig bij uit =)


    Whaha, Lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Captivity schreef:
    (...)

    (TVD? ik denk dat het dan toeval is, want ik kan de afkorting TVD niet eens // blond)

    Oh grapje ik weet het al, nee ik heb nog nooit dat progamma gekeken. Ik heb gewoon op een website gekeken english boy names. en daar kwam ik toevallig bij uit =)

    Oke, kun je je naam dan een beetje veranderen? Sorry, wil liever niet dat er al een 'bestaande naam' meedoet. Dit hoort bij dat tv-programma. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Oke, kun je je naam dan een beetje veranderen? Sorry, wil liever niet dat er al een 'bestaande naam' meedoet. Dit hoort bij dat tv-programma. (:


    Don't worry. Hij heet Damen, niet zoals de rol van Captivity Damian. En hij ziet er ook heel anders uit. Al zou een personage met Ian's uiterlijk niet verkeerd zijn, hihi


    Happy Birthday my Potter!

    Urgh, ik weet niet meer welke Demon. Ik twijfelde tussen water demon and the seer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Urgh, ik weet niet meer welke Demon. Ik twijfelde tussen water demon and the seer.

    Je had toch de water demon?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, maar uiteindelijk twijfelde ik omdat ik geen moer erover kon vinden..en ik kon in het boek alleen zien dat die bij het meer leeft en hun moeder heeft gedood


    The duty of youth, is to challenge corruption.