• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm mag ik de krachten van tijd en Telekinetische ??


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rizzoli schreef:
    Ik wil een mannelijke demon maken ;D
    Het deed me al zo aan charmed denken!
    Mag je gewoon een kracht voor je demon bedenken?

    Ligt eraan wat voor kracht het is. Hij mag niet onoverwinnelijk zijn of zo en het moet wel voor een kracht voor demonen zijn. Dus geen krachten zoals telekinese of zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pineapples schreef:
    Hmm mag ik de krachten van tijd en Telekinetische ??

    Liever niet de tijd. Ik wil niet dat de tijd veranderd wordt. Alleen sommige demonen kunnen dit doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh serieus.?? dat wist ik niet. sorry x___x


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ebola schreef:
    Geef mijn rol maar aan Sirens, ik kan echt nooit zo'n rol schrijven.

    Is goed. Geen andere rol? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pineapples schreef:
    Oh serieus.?? dat wist ik niet. sorry x___x

    Dat maakt niet uit. Vragen kunnen altijd gesteld worden. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Is goed. Geen andere rol? (:


    Daar denk ik nog even over na.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sirens schreef:
    [ Ik denk dat ik Nathan nog verder ga uitbreiden. Nog niet zeker aangezien hij toch een wegwerp denk ik wordt.. weet het nog niet zeker. Maar als je wil dat ik hem verder uitbreid dan doe ik het wel ';d ]

    Wat voor demon is hij dan? Als je hier niets voor weet kun je het altijd hier opzoeken bij deze site. Als het trouwens een wegwerp wordt hoef je hem niet zo uit te breiden. Je moet er wel bijschrijven wat zijn zwakte is, zodat de heksen hem kunnen vermoorden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn demon al kijk maar als je het goed vind ene denk dat het een wegwerp wordt ik weet het alleen niet..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het is een demon bet als hoecheet hij ook alweer.. die ene die 12 heksen moet moorden door hun grootste angst te zien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    En dankjewel ebola !!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Het is een demon bet als hoecheet hij ook alweer.. die ene die 12 heksen moet moorden door hun grootste angst te zien.

    Oh, je hebt de demon van de angst! In de serie van Charmed heet hij Barbas. Haha, ik vind hem zo cool.
    "Barbas: de demon van de angst. Hij zou pas om de 1300 jaar verschijnen, op vrijdag de 13e en doodt hij 13 vrouwelijke heksen. Wanneer hij in seizoen 1 verschijnt, wordt hij verslagen door de Charmed Ones wat hem aanzet om naar een mogelijkheid te zoeken om meerdere keren terug te komen en wraak te nemen. Hij verscheen zowat in elk seizoen maar werd geen hoofdschurk."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {Mag ik een demon reserveren?}


    Tijd voor koffie.

    Misschien neem ik wel gewoon een mens. :'D Zoals een politie-agent ofzo.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Misschien neem ik wel gewoon een mens. :'D Zoals een politie-agent ofzo.

    Haha, dat is wel erg handig! Vriend of vijand? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.