• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Frey, Whitelighter, Demon vriend[in] voor Nathan a.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    Heks.
    • Naam:
    Cher Louise Mertens
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    23 jaar.
    • Karakter:
    Cher staat altijd voor haar zussen klaar, ze is lief, zorgzaam en luistert naar ze. Echter omdat ze de oudste zus is, komt alles vaak op haar af, aangezien ze voor het meeste moet zorgen. Dit zorgt voor veel stress bij haar en dat is iets waar ze totaal niet tegen kan. Ze is als het op demonen jagen gaat erg op de regeltjes gericht en wanneer iemand van haar zussen dat verbreekt, kan ze soms uren besteden je de les te lezen. Dat is echter alleen omdat ze bang is haar zussen kwijt te raken en probeert ze hierdoor ook wat bij te brengen.
    Ze kan erg sarcastisch zijn en is snel van begrip, wel kan ze erg cynisch uit de hoek komen. Cher is een zelfverzekerde vrouw die graag de touwtjes in handen heeft en wanneer er iets fout gaat, wilt ze het liefst ook zo snel mogelijk opgelost hebben. Zeker omdat ze de constante demonen aanvallen haat, omdat ze gewoon een normaal leven wil. Cher weet niet zeker of dit nog gaat veranderen, maar tot die tijd wil ze een gewoon normaal leven en niet constant aangevallen worden.
    • Uiterlijk:
    Cher is ongeveer 1.67cm en is daar wel blij mee, eigenlijk maakt het haar ook niet zoveel uit. Ze draagt bijna altijd hakken en haat het als iemand kleding of iets van haar leent zonder het te vragen, wat helaas nogal vaak gebeurd zo met vier zussen.
    Ze heeft mooie, vrouwelijke vormen, maar pronkt er niet mee. Totaal niet juist, aangezien ze niet bezig is met mannen, maar enkel met een betere heks te worden en is dan ook diegene die tegen haar zussen zei dat ze moesten vechten. De zussen moeten op een vechtsport gaan of in ieder geval iets kunnen, want dit is handig als ze geen krachten meer hebben. Ze heeft mooie volle lippen en diepbruine ogen.
    Cher is de enige die roodbruin haar heeft van de zussen en is hier trots op. Camille heeft blond haar en samen met haar heeft ze ook als enigste van de zussen dezelfde voornaam letters: CLM.


    • Liefdesstatus: Single.
    • Extra: Tattoo 1, Tattoo 2, en ze heeft nog het charmed teken tussen haar schouderbladen.
    • Krachten:
    Ze heeft de kracht om dingen te laten te bevriezen en ontploffen. Zoals Piper in Charmed.
    • Overig:
    Cher werkt in een restaurant als de assistent-manager en moet dus ook meestal zorgen dat alles op rolletjes loopt. Hier is ze van 's ochtends tot 's avonds en heeft hierdoor koffie nodig, aangezien ze anders erg aangebrand kan zijn.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): Een van de 5 zussen
    • Naam: Olivia Sophie Mertens
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): 19
    • Karakter: Olivia is heel erg op zich zelf en houd veel dingen verborgen voor iedereen ze heeft haar eigen geheimen die ze met niemand wilt delen, maar toch is ze altijd vriendelijk tegen over andere en probeert ze altijd mensen te helpen ook al heeft ze het moeilijk met het geheim houden van haar krachten.
    • Uiterlijk:


    Lucy hale
    • Liefdesstatus: Nog Single
    • Extra:/
    • Krachten: Dingen laten bewegen met gedachten, zonder ze aan te raken.
    • Overig:/


    Ik ga hem zo wat uitbreiden horen c:


    Oh ik zou het best gaaf willen als mijn persoon al een relatie heeft met iemand zou iemand een persoontje aan willen maken...??


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Mag ik vragen hoe oud iedereen is? Wantte..het zijn zussen..hoe kan iedereen 19 zijn?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Die van mij is 21. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Die van mij is 20, 1992 geboren..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    23, lol.
    Alleen ze moet nog even de rollen uitkiezen, zegt ze.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah okee, ik vond het al een beetje vaag dat iedereen zelfde leeftijd heeft xd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rider schreef:
    Oew, mag ik dan gedachte projectie. Maar dan niet dat ze zomaar hele gebouwen en dergelijke kan laten verschijnen, omdat dat veel te veel energie kost. En dat ze dan om zich te beschermen ook schild power heeft, wat haar dan een stuk minder energie kost, maar ook wel uiteindelijk zijn tol eist.


    Happy Birthday my Potter!

    Sirens schreef:
    Mag ik vragen hoe oud iedereen is? Wantte..het zijn zussen..hoe kan iedereen 19 zijn?


    Ik was eerst de enige die 19 had...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga even mijn rol van goede agent aanmaken hoor.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    • Rol: Mens (goede agent)
    • Naam: Julian Lear
    • Leeftijd: 24
    • Karakter: Julian heeft een redelijk zachtaardig karakter en is niet snel haatdragend. Hij kan erg beschermend overkomen en geniet soms een beetje van de macht die hij krijgt bij zijn beroep. Hij helpt graag mensen, hoe moeilijk het is ook. Hij geeft dingen niet zomaar op.
    Als hij chagrijnig is moet je wel erg oppassen. Hij word snel sarcastisch en nogal bot, hoewel hij dit vaak probeert te voorkomen. Hij heeft meestal een scherpe tong en ziet de dingen dan niet meer helemaal logisch.
    In moeilijke situaties weet hij vaak zijn hoofd helder te houden, hoewel hij er wel gestresst van kan raken en je dan nogal kan afkatten. Dit is zijn bedoeling niet maar zo kan hij zich gewoon niet meer op het probleem concentreren.
    Hij kan wel een charmeur zijn maar is er niet al te goed in, geen echte casanova. Hij houd wel heel veel van vrouwen en doet zo nu en dan zijn best om er eentje op te pikken of een date aan te gaan.
    • Uiterlijk:



    Julian is één meter negenenzeventig en redelijk smal voor een politie-agent. Hij is dan wel gespierd maar ook behoorlijk pezig waardoor het zo niet echt op valt. Hij houd totaal niet van het stereotype politie-agent die donuts eten en dik zijn, dus traint hij veel om gezond en sportief te blijven.
    Hij heeft een bruine haar kleur en het krult lichtjes als hij het laat groeien. Zijn ogen zijn donkergroen en hij heeft een smalle maar toch mannelijke kaaklijn.
    • Liefdesstatus: Single
    • Extra: Hij woont al sinds hij kan herinneren naast de Mertens en kent ze dus al van kinds af aan. Ze hebben vroeger vaak samen gespeeld. Hij weet dat er meer speelt dan je kan zien, maar zoekt er vaak niets achter, tot het te verdacht word.
    Hij wilt ook al sinds kinds af aan politie-agent worden. Hij is pas net van politie-academie af en woont sinds kort ook op zichzelf. Nog altijd in het huis van zijn ouders, die het voor hem hebben opgeknapt. Zijn ouders zelf leven nog wel maar zijn verhuist naar Italië voor het warmere klimaat. Eéns in de zoveel tijd komen ze hem opzoeken of gaat hij hen opzoeken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:16 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): The Siren. Demon.
    • Naam: Naomi Lana Colver.
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): Ziet er uit als 21, maar is eigenlijk al eeuwen oud, ze wordt niet ouder, maar ze is niet ontsterfelijk.
    • Karakter: Ze is erg dapper en gaat geen uitdaging uit de weg en ze gaat altijd door tot het uiterste en is voor niks bang. Verder is ze erg sluw, brutaal, gemeen, geweldadig, alles wat met het kwaad te maken heeft zit wel in haar. En ze noemt zichzelf dan ook vaak ' de dochter van de duivel'.
    • Uiterlijk:




    • Liefdesstatus: Single.
    • Extra: Naomi is een krachtige demonische verleidster, die aast op echtparen, verleidt en vermoord de man en verlaat de vrouw om te branden in vuur, zoals zij had gedaan, honderden jaren geleden. Ze was oorspronkelijk een sterveling, maar na haar affaire met een getrouwde man werd ontdekt en de man onschuldig werd gevonden en zij werd verbrand op de brandstapel heeft haar woede over dit onrecht haar veranderd in een demon.
    • Krachten:
    Actieve krachten:
    - Kiss of Death - De mogelijkheid om iemands longen te verbranden en meteen te doden door middel van een kus.
    - Luring
    - Smoking - De mogelijkheid om te teleporteren door rook.
    - Telekinesis - De mogelijkheid om objecten te bewegen met de enorme wil van de geest.
    - Pyrokinesis - De mogelijkheid om vuur te te creëren en te controleren.
    - Super Strength - De mogelijkheid om kracht te bezitten dat menselijkerwijs niet mogelijk is.
    Inactieve krachten:
    - Immortality - De mogelijkheid om een oneindige levensduur en gestopt verouderingsproces te hebben.
    - High Resistance - De mogelijkheid om bestand te zijn tegen magische en fysieke schade en powers.
    • Overig: /

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): Demon
    • Naam: Malika Jamy Kerbi
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): 21
    • Karakter: Ze lijkt dan misschien wel lief, en soms doet ze dat ook, maar pas op! Ze is allesbehalve lief. Met een handgebaar zal ze je laten huilen van de pijn. Ze is soms ook een beetje té lief, maar ze slaat gauw om, en dan heeft nogal woedeaanvallen. Ze kan namelijk ook heel kil en koud zijn. Kortom: Het is beter om Malika Kerbi te vermijden.
    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Single
    • Extra: Ze heeft een zwarte kat, genaamd Luna, die meestal op haar schouders zit.
    • Krachten: Ze kan mensen pijn laten voelen, maar ze kan ook pijn wegnemen
    • Overig: Ze heeft een zwarte kat, genaamd Luna, die meestal op haar schouders zit.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 23:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Voor ik het begin met deze rpg wil ik alle rollen even uitzoeken voor de vijf heksen. De rollen van de laatste demonen vind ik echt niet goed. Ze moeten gemeen zijn. Ze zijn van het kwaad zelf. Dan zijn ze niet vriendelijk en betrouwbaar, want dit past niet bij het 'demon-zelf'. Ik wil liever ook dat jullie niet erbij schrijven dat ze onsterfelijk zijn, want de heksen moeten ze kunnen verslaan. Niet dat ze dan niet meer terug kunnen komen, maar dan gaan ze naar 't vagevuur/hel. Hier kunnen ze uit komen op sneaky manieren.
    Ik zet in het topic een paar links neer waar jullie kunnen kijken naar wat voor demon je kan spelen. Dan kun je schrijven bij de rol die je speelt de naam ipv 'demon'.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.