• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik zet jullie erbij. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pineapples schreef:
    Hmm oke dan ik wil ook een van dr vijf reserveren c:
    En aragog jij bent toch Mitshy ??haha oke sorry dat moest ik even snel vragen.

    Ik ben alleen Mitshy als jij Jaimy Defloration noemt. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik doe mee. Een heks. En dit komt aardig in de buurt van Charmed Ghehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh en ik wil wel een demon. Siren :d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Ik doe mee. Een heks. En dit komt aardig in de buurt van Charmed Ghehe.

    Oeff. Een van de zussen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vul hem morgen gelijk in, ga nu slapen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik ben alleen Mitshy als jij Jaimy Defloration noemt. :3


    Ghehhee :Y) maar ik noem Jaimy nu Jaimsy ^^ is dat ook goed ?? :3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik vermeldt wel meteen dat als iemand z'n personage verwaarloost dan gooi ik diegene eruit. Ik wil echt een goede schrijfstijl hebben en niet dat er vanaf geweken wordt. Zeker als 't iemand van de zussen is. Hier zijn er namelijk maar een paar van, dus dan geef ik zo de rol aan iemand anders, die de rol wil, als je deze verwaarloost. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar ik ga ook morgen invullen,, ik ga nu lekker slapen ^^ tot morgen iedereen °^°


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Een van de zussen ja. Ik denk dat het een paiges wordt halfzus ofzo ;d en dan whitelighter als dat mag ofcourse ; d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eh, ik wil wel reserveren, maar ik weet nog niet wat ik wil zijn lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pineapples schreef:
    (...)

    Ghehhee :Y) maar ik noem Jaimy nu Jaimsy ^^ is dat ook goed ?? :3

    Defloration is leuker :c

    Porcelaneous, ik ben nu bezig met mijn rol, maar ik heb de serie niet gevolgd/gekeken. Kan je misschien wat meer uitleggen over de krachten? De opties, bijvoorbeeld? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): Éen van de krachtige Mertens-heksen.
    • Naam: Ashley Catherine Mertens
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): 21 jaar
    • Karakter: Ashley is een meisje dat zich liever buitensluit van de harde wereld. Ze kan prima haar eigen boontjes doppen en is er van overtuigd dat mensen het geweldig vinden om met haar gevoelens te spelen. Ze is vroeger, toen ze jonger was, vaak gekwetst. Door haar ervaringen weet ze prima een masker op te zetten en de dag door te brengen met een neppe, maar overtuigende glimlach. Ze kropt haar problemen op, omdat ze andere mensen er niet mee wilt belasten. Vroeger viel ze vaak huilend in slaap, maar ze is harder geworden, soms zelfs een beetje pessimistisch. Als ze ergens kritiek op kan geven, doet ze dat ook. Ze heeft duidelijk haar eigen mening, en laat die maar al te graag horen. Je kan haar moeilijk overtuigen, want Ashley is een koppig en standvastig meisje.
    Arrogant is ze niet, maar ze weet prima haar charmes te gebruiken. Ze is dan ook redelijk flirterig als het er op aankomt, en op dat gebied leeft ze haar jonge leven. Ze heeft soms zo haar zelfverzekerde momenten, maar door éen verkeerde opmerking kan ze omslaan in het onzekere, terughoudende meisje.
    Als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen, wat opzich al redelijk moeilijk gaat, zul je merken dat ze een lief meisje is. Achter de harde buitenkant en haar feilloze masker, schuilt een enthousiast, maar zorgzaam meisje. Ze doet er alles aan om haar dierbaren te beschermen, en kan soms ontzettend druk zijn. Mensen houden ervan of vinden het verschrikkelijk; maar zo af en toe heeft ze haar ongepaste, domme opmerkingen. Ze is echter wel heel loyaal, en is er voor je als je de steun nodig hebt. Ashley probeert je ten alle tijde op te beuren als je in een verdrietige, boze of chagrijnige bui zit, omdat ze de steun vroeger al te graag wou, maar niet kreeg.
    • Uiterlijk:



    klik
    Ashley is een mooi meisje. Ze is ongeveer 1.66M, een lengte waar ze niet blij mee is. Om dit te verdoezelen, draagt ze graag hoge hakken. Niet alleen om langer te lijken, maar ze voelt zich er vrouwelijk in. Ze heeft iets grotere rondingen dan de gemiddelde vrouw, en heeft verder een slank postuur. Ze sport echter niet veel; ze heeft het geluk.
    Ashley heeft van nature donkerbruine haren, die tot ongeveer halverwege haar rug rijken. Er zit een lichte slag in, en ze draagt het het liefst los, al draagt ze het zo op zijn tijd ook in een staart. Wat je opvalt zijn haar blauwe, heldere ogen, die omringd zijn met lange wimpers. Ze accentueert haar ogen graag met mascara of wat eyeliner.
    Ashley heeft volle lippen, die van nature een zachtroze kleur hebben.
    Dit alles in tegenstelling tot vroeger, toen ze als het 'lelijke eendje' werd beschouwd.
    Ashley heeft wat tattoo's.
    Om te beginnen een paar op haar bovenbenen, die staan voor haar vrouwelijkheid waar ze in is gegroeid. Ze heeft er ook éen in haar zij, om zichzelf er aan te herinneren dat ze niet moet opgeven en moet terugvechten, om te laten zien dat ze beter kan dan dat ze heeft laten zien. Tot slot heeft ze een dromenvanger op haar rug, om te laten zien dat ze haar dromen moet na gaan.
    • Liefdesstatus: Ze is vrijgezel.
    • Extra: Ashley zit op kickboksen voor haar zelfverdediging. Ze is energiek en houdt van sporten, en doet dit dan ook vaak om zichzelf bezig te houden.
    • Krachten: Ashley kan je gedachten besturen. Ze kan ze lezen, horen, of wat dan ook: maar ze kan via haar eigen gedachten je 'besturen'. Het is een soort van hypnose. Daarnaast, als ze zich goed concentreert, kan ze er voor zorgen dat je hallucineert. Dat er zogenaamd vreemde monsters zijn die op je afkomen, die er in werkelijkheid niet zijn, of dat je in een volkomen andere omgeving staat.
    • Overig: Ashley houdt ervan om te zingen, maar is verlegen op dit gebied en doet het niet snel in het openbaar. Daarnaast houdt ze ervan om te lezen, omdat ze zichzelf soms helemaal kan verliezen in een verhaal.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sirens schreef:
    Een van de zussen ja. Ik denk dat het een paiges wordt halfzus ofzo ;d en dan whitelighter als dat mag ofcourse ; d

    Ik heb liever dat er vijf zussen blijven. En dus geen anderen erbij, maar ik zal je er wel bijzetten. En kijken welke rollen er het beste zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    (...)
    Defloration is leuker :c

    Porcelaneous, ik ben nu bezig met mijn rol, maar ik heb de serie niet gevolgd/gekeken. Kan je misschien wat meer uitleggen over de krachten? De opties, bijvoorbeeld? :'D


    Ik snap waarom jij een heks bent in dit rpg! :P Stook andere mensen niet op! En sperzsiboon (Pineapples) noemt me zoals ze al zei Jaimsy :P


    OT: ik twijfel nog of ik mee wil doen... Ik die namelijk al aan veel rpg's mee en aangezien school er weer aan zit te komen.. :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.