• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel glimlachte naar beide dames toen ze antwoordde op zijn vraag. Hij lachte met het meisje wat Jessy heette mee maar hield al snel op, aangezien hij toch medelijden had met Jake. Maar hij had het geluk dat ze het bij hem niet hebben gedaan. "Nou lady's mijn naam is Samuel Wesley, maar noem me Sam." Ongezien liep Samuel wat naar achten toe voor dat ze beide in gedachten kwam om hem er ook in te gooien. Daarbij zag hij Jake er ook nog wel voor aan.

    Jade Katelyn Morgan
    'Wil er dan niemand meezwemmen?' lach ik als Samuel een stapje achteruit zet. 'Jessy heeft zich omgekleed, Jake is al nat en jij bent bang.' Ik grijns een klein beetje uitdagend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Ik en bang?" Zonder er bij naar te denken trok hij zijn shirt uit. Vervolgens leegde hij zijn zakken en deed zijn schoenen uit. Vervolgens liep hij op jade af en nam haar in zijn armen waarna hij een paar stappen naar achteren deed om vervolgens naar voren te rennen en het zwembad in te springen. Toen ze beneden waren had Samuel haar nog steeds vast en keek haar kort aan. Waarna hij haar los liet en naar boven zwom. "Nou zou bang ben ik ook al weer niet.", sprak hij lachend.

    Jade Katelyn Hamelton
    Ik schrik als hij op me afloopt en me mee het water inneemt. 'Nou zou bang ben ik ook al weer net' zegt hij en hij lacht. 'Ok dat moet ik toegeven.' grinnik ik 'Blijf je? Anders zwem ik alweer alleen.' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Aarzelend keek hij haar aan. "Op een voorwaarde." Samuel liet zijn blik kort over haar heen gaan. Zonder te zeggen wat de voorwaarde was zwom hij er vandoor. Ze moest er zelf maar achter komen. Eigenlijk was het niet fijn om met een broek aan te zwemmen. Maar tja hij had nu even niks ander. "Kom je nog?", vroeg hij terwijl hij achterom keek.

    Jade Katelyn Hamelton
    Ik zwem achter hem aan en haal hem in. 'Wat is je voorwaarde?' vraag ik hem nieuwsgierig. Ik veeg mijn natte haar uit mijn gezicht en kijk hem vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel haalde zijn schouders op en keek hem aan. "Dat je me nooit meer bang noemt." Samuel dook onder en zwom naar de rand waar hij op ging zitten en wachtte op Jade. "Dus hoe goed ben je?", vroeg hij aan haar toen ze eenmaal bij hem was.

    Jade Katelyn Morgan
    'In zwemmen? Zat in de zwemclub dus redelijk goed.' lach ik en ga ook op de rand zitten. Ik laat mijn benen nog in het water bungelen en kijk ernaar. 'Zwemmen is mijn 2de optie van hobby. Muziek eerste.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel trok een been op en zette die op de rand terwijl hij haar belangstellend aan keek. "Ik doelde niet op zwemmen, want dat zie ik wel.", glimlachte hij. "Hoe goed ben je in zingen?" Hij was er gewoon nieuwsgierig naar. Net zoals dat hij nieuwsgierig was naar de rest of hen goed konden zingen.

    {hallo ben er nog even}


    Do what people say you can't.

    Jessy Evans
    De jongen die zich als Samuel, ook wel Sam, voorstelde was nu met jade aan het zwemmen. Jake stond zich nog steeds af te drogen met mijn handdoek. 'Zeg? Ben je nu nog niet droog?' vraag ik lachend


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Half.' lach ik en leg de handdoek weer weg.

    Jade Katelyn Morgan
    'Valt mee, ik kan wel wat zingen maar de rest is veel beter. Ik heb meer een achtergrondstem i guess.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Goede avond^^ Iemand zin om met Saph, Drew of Chris te praten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessy Evans
    'Niet dat ik het heel erg vind als je hem gebruikt hoor' glimlach ik. Ik loop even naar binnen om wat te drinken. Er zit nog een vol flesje water in mijn tas dus pak ik dat maar. Ik drink wat en loop weer naar buiten.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Droog.' grijns ik en ga in een van de stoelen zitten. Ik sluit even mijn ogen en geniet van de zon. 'Ik vraag me af wanneer we beginnen met de wedstrijd.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'