• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton |BR|
    'Zou ik ook maar doen.' waarschuw ik hem. 'Wat de jongen die haar pijn doet, vermoord ik.' Ik loop naar Charlotte. 'He Charlie!' lach ik en omhels haar. 'Charlie dit is Samuel, Samuel dit is Charlotte alias Charlie.' stel ik ze aan elkaar voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Oeh je houd van haar of niet.", lachend sloeg hij tegen zijn schouder aan. waarna hij achter Jake aan liep. Samuel deed zijn handen in zijn zakken en keek naar de begroeting van Jake. "Hey, Charlotte mooi naam.", glimlachend stak hij zijn hand naar haar uit. "Je mag me trouwens Sam noemen hoor." Al snel deed Samuel zijn hand weer in zijn broek zak en keek om zich heen waarna zijn blik weer terug ging naar haar ogen.

    {ohja ik ben vanaf morgen vanaf 9 tot 5 ofzo niet online en dat dan tot vrijdag dus dan ben ik alleen s'avonds onine (: }


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton |BR|
    Ik ga aan het zwembad zitten en laat hen twee even alleen. Ik rol mijn broek een beetje op zodat ik mijn voeten in het water kan steken en kijk een beetje in het rond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan |Countless|
    Ik zie hoe de jongens met Charlie praten en één van hen zijn voeten in het water steekt. Ik grijns lichtjes en duik onder aangezien hij me nog niet gezien heeft. Ik pak zijn voeten vast en trek hem het water in. 'Phaha.' lach ik zachtjes. De jongen komt weer boven en kijkt me verontwaardigt aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless

    Ik zat weer op de stoel naast Summer. Er waren nu weer 2 andere jongens en blijkbaar kende Charlotte 1 van hun. Ik liep weer naar binnen, ik had namelijk geen zin meer om te zwemmen. Snel trok ik wat anders aan en liep weer naar buiten. Waar Jade 1 van de jongens in het water had getrokken. Ik moest lachen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:41 ]


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik zie een meisje lachen. 'Ook leuk je te ontmoeten.' zeg ik quasi kwaad doelend op beide meisjes. Ik duw me terug op de rand van het zwembad en doet mijn t-shirt uit om hem uit te wringen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Lachend keek hij toe hoe Jake het water in werd getrokken. Samuel keek toe naar het meisje dat bij het zwembad stond en liet zijn blik over haar heen gaan. Kort beet hij op zijn lip. Damm ze zagen er allemaal wel goed uit. "En wie zijn jullie?", vroeg hij doelend op de twee meiden.

    Jade Katelyn Morgan
    'Jade Morgan.' antwoord ik op de andere jongen zijn vraag. 'Sorry ik kon het niet laten.' verontschuldig ik me dan tegen de kletsnatte jongen. Ik kruip ook het water uit en wring mijn haar uit. Ik pak mijn handdoek en draai hem om me heen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:10 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless
    Er was nog een jongen, die vroeg wie wij waren. 'Jessy Evans' zei ik. 'Jullie?'


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Jake Hamelton.' mompel ik. 'Een natte Jake Hamelton wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless

    Eigenlijk moest ik lachen. Maar omdat ik hem net kende hield ik me in. 'Ja dat klopt'. Oke nu kon ik het niet meer, ik barst in lachen uit.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ze lacht me uit. 'Jep heb ik weer.' mompel ik. 'Wel Jessy, zou ik toevallig je handdoel mogen gebruiken?' vraag ik dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans

    'Ja hoor, ik ben toch al aangekleed. Daar ligt ie'. Ik wees naar mijn handdoek.

    {ik ga, ben er morgen avond weer}


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Thanks.' glimlach ik en pak haar handdoek zodat ik me kan afdrogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'