• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan |Countless|
    'Ik wil dat.' lach ik en wijs naar een derde bed. 'Wie is er nu nog niet?' vraag ik Jessy.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless
    'Wij zijn al compleet, maar ik weet niet of de andere bands dat ook al zijn' antwoord ik. Ik bekijk het soort van huisje waar we in zitten.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik ga zwemmen.' glimlach ik en haal mijn bikini uit mijn tas. Ik ga naar de badkamer en kleed me om. Dan pak ik een handdoek en loop naar buiten. De handdoek laat ik op een stoel vallen en ik spring in het water. Een groot litteken ontsiert mijn linkerbovenarm en ik haar er even over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless
    Zwemmen? Ik had hier nog geen zwembad gezien. Nou ja, ik loop Jade wel achterna. Opeens bedacht ik me dat mijn koffer nog buiten stond. Ik grinnik en pake mijn koffer. Snel pak ik een bikini en liep achter Jade aan. Ik gooi mijn handdoek snel op een van de stoelen en plons daarna ook in het water.


    Do what people say you can't.

    Felicia Aurore Jones-WT
    Zodra de auto stopte sprong ik eruit. Ik was, zoals altijd, laat. Ik gooide mijn koffer uit de auto en zwaaide mijn rugzak op mijn rug. Meer had ik niet nodig. Mijn skateboard liet ik op zijn wieltjes vallen en ik zettem een voet erop. 'Dag mam!' gilde ik en pakte mijn koffer op. Ik zette af en liet me rustig naar het grote gebouw rollen. One Diretion in huisje 1, Wishful Thi- Ho, wacht wat? One Direction? Dat beteken Harry. 'Shit!' Mompelde ik. Dat kon ik niet gebruiken. Ik beet op mijn lip. Als hij in de buurt was, was ik een enorme kluns. Ik zucht en keek naar welk huisje ik had. 2 naast 1D. Fijn, het werd steeds beter. Ik zette weer af en skatte naar huisje twee. Stiekwm gluurde ik naar het huisje waar Harry op dit moment was, als hij er al was. Ik liep naar binnen werd gelijk verwelkomt door de stemmen van mijn vriendinnen. 'Hey, ik ben er! gilde ik vrolijk en wachtte op antwoord.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Charlotte Selena Evans. | Countless.
    Charlotte zette haar koffers op de sofa in het huisje. Jade en Jessy gingen zwemmen maar daar had Charlie geen zin in. Ze nam een boek en ging buiten op een bankje zitten lezen.


    kindness is never a burden.

    @Poeh, wist je dat ik helemaal niet doorhad dat jij Evans al als achternaam had (;
    Jessy Evans || Countless
    Charlotte had haar koffers ook neergezet en ging toen naar buiten om een boek te lezen. Vrolijk zwom ik door. na een tijdje besloot ik eruit te gaan en even in de zin te gaan liggen. 'Heeft iemand eigenlijk de andere bands al gezien?' vroeg ik hardop.


    Do what people say you can't.

    Sophie Amadou ll wt
    Aangezien het zo rustig was, had ze haar spullen al naar boven gebracht en liet haar blik door haar kamer gaan die ze met iemand van haar band zou delen. Ze hoopte toch wel een beetje dat het Allie was. Zij had net zoals Sophie een hekel aan 1D en dat terwijl ze rest helemaal in too was. Dat was best grappig. Toen ze een stem van beneden hoorde. Rende ze de trappen af en sloeg al snel haar armen om Felicia heen. "Hey meid, hoe was je reis?", vroeg ze met een grote grijns.

    | @JustMx1D: o.O Ik had zelf niet door dat Jessy en Charlie dezelfde achternaam hadden. XD |


    kindness is never a burden.

    {haha nee ik ook niet kwam er zelf ook net achter xd}


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles. | One Direction.
    Harry liep het huisje uit toen hij geplons hoorde. En inderdaad daar zaten al een aantal meisjes in het zwembad. "Hello," zei Harry met een grijns.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:23 ]


    kindness is never a burden.

    Samuel Wesley ll BR

    Met een grote grijns op zijn gezicht had hij zijn tassen op een bed gegooid en naar beneden gegaan. Hij had geen idee of er al iemand was maar dat boeide hem niet echt. Hij wou toch eerst het terrein verkennen. Samuel liep al snel het huisje uit en keek om zich heen op zoek naar de andere. Hij was trouwens best benieuwd hoe de meiden waren. Hij was dol op meiden. Maar natuurlijk zou hij zich in houden. Dat was het beste, maar dan nog.

    Jessy Evans || Countless
    Er kwam een jongen aangelopen. Als ik het goed had was dat Harry van One Direction, ik had al wel eens wat van ze gehoord maar fan was ik niet. 'Hey' zei ik terug. Ik liep naar binnen pakte een tijdschrift en ging weer zitten op de stoel waar ik al zat.


    Do what people say you can't.

    Jade Katelyn Morgan
    'Hello' komt er van achter me. Ik draai me om en zie een krullenbol staan. Harry Styles als ik me niet vergis. 'Hoi.' zeg ik met een kleine glimlach en duik weer onder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton |BR|
    Ik stap uit de auto. 'Thanks mate.' lach ik en hij schud zijn hoofd al grinnikend. 'Win gewoon.' zegt hij en rijd weg. Mijn koffers sleep ik mee naar het huisje dat blijkbaar voor onze band is. Ik zie iemand anders zijn koffers er ook al staan. Shit niet de eerste blijkbaar. Ik haal mijn schouders dan op en laat me in een zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'