• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [de bands komen toe op het domein. Er is een grootte tuin, een gebouw waar de juryleden en presentator logeren met een grote zaal en podium. Er zijn ook 4 huizen voor de bands en een zwembad.]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Main topiekse. |


    kindness is never a burden.

    (Mijn topics^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica Summer |Wishfull Thinking|
    Zuchtend stap ik uit de auto. 'Succes Ronny!' roept Miranda, mijn 2 jaar oudere zus. 'Dank je.' glimlach ik en haal mijn tassen uit de kofferpak. Als ze wegrijd, kijk ik om me heen of ik Felicia, Saphire of Sophie zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson || Wishfull Thinking
    Ik stap verveeld uit de auto. "Je houd wel contact he?" Zegt mijn moeder. De bezorgde toon in haar stem was duidelijk te horen. "Tuurlijk." Zeg ik knikkend terwijl ik mijn koffer en tas en schoudertas uit de auto pak. "en trouwens, we zien elkaar snel weer." Zeg ik met een kleine glimlach. Ik blaas een plukje haar uit mijn gezicht en sleep mijn koffer weg bij de auto. Ik zwaai mijn moeder nog even uit en kijk om me heen. Nou in ieder geval Allie was er al. "Hello." Zeg ik vermoeid als ik en mijn koffer eindelijk naast haar staan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Allie Veronica Summer |WT|
    'Hey.' glimlach ik. 'Zullen we maar al op het domein gaan? Er zullen wel ergens instructies of zo hangen over wat we met dit' en ik wijs naar mijn bagage 'moeten doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson || Wishfull Thinking
    Ik kijk even rond. "Ik hoop het, mijn bagage is namelijk nogal zwaar." Lach ik. Ik kon niet wachten, al vond ik het wel jammer dat ik mijn hond moest gaan missen. "ik hoop dat de rest zo komt. Ze mmoeten dit echt zien." Mompelde ik. "Zullen we?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica Summer |WT|
    'Ja!' ik glimlach en til mijn koffers op. Ik loop door de poort samen met Saphire. We lopen naar het grote gebouw waar ik een brief zie hangen.

    Beste jongens en meisjes,
    Zo jullie zien is dit hele domein voor jullie. In dit gebouw zullen de concerten doorgaan en hier eten jullie je middag- en avondmaal ook. Er zijn 4 kleinere gebouwen voor elke band.
    Gebouw 1 = One Direction
    Gebouw 2 = Wishfull Thinking
    Gebouw 3 = Breaking Rules
    Gebouw 4 = Countless

    groetjes,
    Ian


    Ik voel even woede opborrelen bij de naam One Direction. Zit die fucking ass hier ook?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson || Wishfull Thinking
    Ik kijk even naar het lijstje en begin te glimlachen. Niall zat hier ook! Dat was toch wel iets waarik heel blij mee was. Maar dat betekende dat zayn hier ook zat. Ik zei er maar niks over. "Laten we naar binnen gaan." Stelde ik voor en wees naar gebouw twee. "Dan kunnen we als eerste uitkiezen welk bed we willen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Styles.
    Harry sprong uit de auto van zijn moeder. "Veel plezier en succes," zei ze glimlachend. Harry bedankte haar en gaf haar een kus waarna hij zijn koffers uitlaadde. Hij keek naar het domein. Het was zo groot. Harry liep het pad op dat naar het grote gebouw leidde. Gebouw 1= One Direction. Hij liep om het gebouw heen naar een plek waar 4 huisjes opgesteld stonden om een gigantisch zwembad. "Waaw," mompelde Harry. Hij zocht naar gebouw 1 en opende die deur. Binnenin was het al even mooi.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:20 ]


    kindness is never a burden.

    Allie Veronica Summer |WT|
    Ik knik en loop naar het gebouw. 'Moet ik nu echt de ganse tijd op die zak zijn kop kijken.' mompel ik gefrustreerd. 'Nou ja gelukkig kan ik met Sophie hem nog afkraken.' grinnik ik. Ik laatmijn koffers in de hal staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Summer Melody Lockwood |Countless

    Ik tikte zachtjes met mijn hand op en neer op mijn been. Als ik moet wachten, kan ik nooit stilzitten. Even keek ik uit het raam en dat we er waren. 'Eindelijk,' zei ik enthousiast en bedankt mijn broer. Zodra de auto stil stond stapte ik gelijk uit waarna ik mijn tassen uit de kofferbak haalde en het pad op liep dat naar het grote gebouw leidde.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Charlotte Selena Evans. | Countless.
    Charlie sprong zuchtend uit het busje en haar koffers werden eruit gegooid door haar zussen. "Doei, Charls!" riep Elenore. "We zullen je missen!" deed Alexandra vrolijk mee. Ze schoten in de lach en reden scheurend de straat uit. Charlotte nam hij koffers en liep naar het grootste gebouw.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Jade Katelyn Morgan |Countless|
    Ik spring uit de bus met mijn tas. Pap was weeral te dronken om me te voeren en mam was bezig met haar zoveelste 'belangerijk' gesprek. Ik zucht en loop naar het gebouw. Voor me zie ik Summer lopen waardoor ik begin te glimlachen. 'He Summer!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'