• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [face=arial]Harry Edward Styles. | One Direction.
    Toen alles in de kasten lag en de koffers onder het bed geschoven waren liep Harry naar de kleine keuken en nam een glas cola. Hij liep terug naar buiten en zag een meisje voor de tweede huis zitten. "Hello." zei Harry vriendelijk en ging naast haar zitten.


    Liam James Payne. | One Direction.
    Liam volgde Harry naar buiten maar inplaats van bij het meisje te gaan zitten liep hij naar het zwembad. Onderweg kwam hij een meisje tegen. Liam dacht dat haar naam Summer was.[/face]


    kindness is never a burden.

    | Ik moet gaan. Bye-a. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Samuel Wesley ll BR

    "Ach dat doen broers voor hun zusjes.", sprak hij. Geschrokken pakte hij de rand van het zwembad vast en keek Jade aan. "En bedankt." Samuel grinnikte kort waarna hij het op een zwemmen zette.

    Summer Melody Lockwood ||Countless

    Als ik onderweg naar het huis een bekend iemand tegenkom stop ik met lopen en draai een slag zodat ik diegene kan aankijken. "Hello Liam" zeg ik nog steeds vrolijk. Niets wat dat op dit moment kan veranderen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Allie Veronica Summer |WT|
    'Hey.' zeg ik tegen de krullenbol naast me. Ik herken hem van ergens. Is hij niet één van die vrienden van Zayn? 'One Direction i guess?' vraag ik hem met een kleine glimlach. Ik zal maar vriendelijk tegen hem doen, hij heeft me niet laf gedumpt dat was Zayn.

    Jade Katelyn Morgan |C|
    'Is niets.' lach ik en zwem mee. 'Was het op de rand zitten beu.' Ik laat me even op mijn rug drijven en sluit mijn ogen genietend weer.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 10:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam James Payne. | One Direction.
    Summer begroette Liam vrolijk. "Waarom zo blij?" vroeg Liam grinnikend en stopte met wandelen. Hij stak zijn handen in zijn broekzaken en keek Summer aan.

    Harry Edward Styles. | One Direction.
    Harry grinnikte,"Wat een begroeting. Maar ja, One Direction." Plots herkende hij haar het was Allie. Ze was de vriendin van Zayn geweest. "He, Allie toch? Je was toch met Zayn?"


    kindness is never a burden.

    Allie Veronica Summer
    Ik snuif 'Was ja. Ik heb liever dat je me Ronny noemt. Mijn 2de naam is Veronica dus Ronny komt daar vandaan. Hoe is het met de anderen?' vraag ik hem en glimlach nu wel oprecht.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 10:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Summer Melody Lockwood||Countless

    "Dat is volgens mij standaard, maar ik denk dat het nu deels ook komt omdat we hier zijn" beantwoord ik zijn vraag lachend en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne. | One Direction.
    Liam glimlachte,"Het is hier geweldig, hé." zei hij en keek even om zich heen. "Ik vraag me af hoe de shows zullen zijn."


    kindness is never a burden.

    Harry Edward Styles. | One Direction.
    Harry grijnsde,"Wel dan Ronny. De jongens leven nog."

    | Sjorry. |


    kindness is never a burden.

    Allie Veronica Summer
    'Eet Niall nog altijd zoveel?' lach ik en leun op mijn armen wat naar achteren. De zon verwarmt mijn huid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Summer Melody Lockwood|| Countless

    "Het is tot nu toe is het hier inderdaad geweldig" zeg ik, "De shows zullen volgens mij ook echt geweldig worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ian Carl Houston |presentator|
    Ik loop naar het lokaaltje waar de mensen met de apparatuur zitten. 'Ian! Net op tijd, je moet wat zeggen tegen de deelnemers door de microfoons.' zegt een man, Lou denk ik. Ik knik en loop naar hem toe. 'Hallo, dit is Ian, jullie begeleider en presentator. De leden van One Direction, Wishfull Thinking, Breaking Rules en Countless worden vanmiddag in de grote zaal van het gebouw verwacht voor het middageten. Daar kunnen jullie, als jullie dat nog niet gedaan hebben ondertussen, de andere bands leren kennen. Vanavond is er een kampvuur op het domein. Ik verwacht dat jullie er allemaal zijn.' zeg ik en Lou knikt goedkeurend.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Harry Edward Styles. | One Direction.
    Harry knikte gretig,"Eetmachine." zei hij tot hij werd onderbroken door een stem dat door de boxen galmde. "Een kampuur!" zei Harry. "Kei cool!"

    Liam James Payne. | One Direction.
    Net toen Liam antwoord wilde geven klonk een stem door de boxen die verstopt zaten in struiken en bomen. "Een kampvuur?" zei Liam fronsend. "Ik hoop maar dat er marshmallows zijn, anders zal Niall niet echt blij zijn."


    kindness is never a burden.

    Allie Veronica Summer
    Ik lach. 'Nu maar hopen dat er niemand in de fik vliegt.' grinnik ik. 'Jullie hebben een oneerlijke voorstand weet je dat? Jullie hebben al duizenden gillende meisjes. De mensen hebben ons nog nooit horen zingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'