• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Zo moet je niet denken. Laat eens wat horen. Het is vast prachtig." Hij snapte niet waarom ze dacht dat zij de achtergrond zangeres was. Haar stem was zo al mooi, en misschien was het nog mooier als ze zong.

    BlueHope schreef:
    (Goede avond^^ Iemand zin om met Saph, Drew of Chris te praten?)


    [Goedeavond en als je wilt kan je iemand naar Summer sturen (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Katelyn Morgan
    Ik zucht en begin zachtjes The One That Got Away te zingen. Ik hoop nu dat niemand behalve hij me hoort. Ik beeld me in dat ik alleen ben en begin een beetje luider te zingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Ja ik eigenlijk ook, we beginnen toch als iedereen er is?' zeg ik. 'Want de presentator heeft ook nog niks laten horen' zeg ik. Ik kijk naar Samuel en Jade, volgens mij laat ze horen hoe ze zingt maar ik weet het niet zeker want ik hoor niks vanaf hier.


    Do what people say you can't.

    {ik ben miss online maar dat komt omdat ik mijn laptop aanlaat dus.. maar ik ga nu weer! Doeeii}


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ik denk niet dat we direct beginnen ik bedoel, we zijn hier nog maar net toegekomen.' zeg ik en war een keer door mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel luisterde naar de stem van haar en glimlachte. Het klonk prachtig. Echt gewoon prachtig. "Het is mooi," sprak hij toen ze klaar was.

    Jade Katelyn Morgan
    'Dat is lief maar ik laat het echte zingen toch maar aan de anderen over.' glimlach ik en trap even in het water. 'Nu jij!' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Waarom? je stem is prachtig. Ik vind het zonder dat je je zelf zo onderschat." Samuel keek naar het water wat op spatte en glimlachte. "Tja even denken hoor. Het moet namelijk wel een mooi nummer zijn", grinnikte hij. Toen hij het nummer eindelijk wist, begon hij te zingen en staarde kort naar het water waarna hij voor zich uit keek.

    Jade Katelyn Morgan |Countless|
    Ik glimlach. 'Je bent geweldig.' zeg ik als het nummer uit is. 'Dit word nog een lastige wedstrijd.' Ik sluit mijn ogen even en geniet van de zon. Mij kan het eigenlijk niet zo veel schelen of we winnen of niet. Het belangrijkste is dat ik niet thuis ben en dus geen klappen kan krijgen van een dronklap.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Dank je, maar dat je me niet uitlacht, iedereen doet dat als ze de cheese song horen.", lachte hij. Samuel keek haar aan en schudde kort zijn hoofd. "Vast niet. Al hoewel 1D is er. En iedereen is gek op ze. Zelfs mijn zusje vind ze nog leuker dan ik." Weer liet Samuel zijn zielige blik zien.

    Jade Katelyn Morgan
    'Oh, als het een verschil maakt: ik vind je veel leuker dan hen.' lach ik en omhels hem. 'Hoe oud is je zusje wel?'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    "Dank je," Lachend sloeg hij zijn armen ook om haar. "Ze is 10, en helemaal in too 1D. Ze verteld me ook dat ze ooit met een van hen gaat trouwen. Nou mooi is dat." Samuel liet haar weer los en ging op zijn rug liggen starend naar de lucht.

    Jade Katelyn Morgan
    'OOh, dat gaat wel waar over. Trouwens ze scheelt 8 jaar met hen.' lach ik. 'Trouwens misschien vraagt ze je wel om haar weg te geven op de bruiloft.' voeg ik er aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Good evening. ^^ |


    kindness is never a burden.