• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Summer Melody Lockwood|| Countless

    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen bij het woord kampvuur. "Kom het word vast gezellig en als er geen marshmallows zijn zorgen we er toch zelf voor dat ze er wel zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    "We hebben een brandblusser in ons huisje." zei Harry grijnzend. "En maak je maar geen zorgen, jullie zijn knap genoeg voor de mannelijke fans." zei hij met een knipoog.

    Liam Payne.
    Liam lachte,"Dat klinkt goed," zei hij.

    | Geen inspiratie. :/ |


    kindness is never a burden.

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel grinnikte toen hij naar Jade keek. Toen er iets gezegd werd keek hij om zich heen. Natuurlijk zei hij niks. "Cool eten en kampvuur kan niet beter.", lachte hij waarna hij zijn blik weer op Jade had en water naar haar toe gooide.

    [wat hebik gemist en waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allie Veronica Summer
    Ik lach. 'Als jij het zegt. Ik weet niet of dat dat een zege moet zijn, Als we winnen zullen we dus niet weten of dat het door ons zingen komt of ons lijf.' Ik rol met mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    HurtedHeart schreef:
    [wat hebik gemist en waar kan ik inspringen?]


    | Niet veel. Iedereen is toegekomen en heeft zich gesetteld in het huis. Ze praten nu en zijn uitgenodigd 's middags te gaan eten in het grote gebouw. 's Avonds is er kampvuur. |


    kindness is never a burden.

    Harry Styles.
    Harry rolde met zijn ogen, "Ronny, het gaat altíjd om het lijf." en bekeek toen goedkeuren Allie van top tot teen.


    kindness is never a burden.

    Summer Melody Lockwood

    "Dan doen we dat alleen dan nog even verzinnen waar we die dan vandaan moeten halen" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Katelyn Morgan
    'Word gezellig.' glimlach ik en duik nog eens onder. Even denk ik eraan om hem onder water te trekken maar dan besluit ik toch me te gedragen.

    Allie Veronica Summer |WT|
    'Wauw, dat werkt vertrouwend.' mompel ik sarcastisch. 'Misschien moeten ze dit dan een schoonheidswedstrijd noemen en geen zangwedstrijd.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam Payne.
    Liam haalde zijn schouders op. "Een winkel misschien?" ze hij en grinnikte. It's on like Donkey Kong.

    Harry Styles.
    Harry grijnsde en schudde zijn hoofd,"Jij begrijp niks van showbizz, do ya." zei hij.


    kindness is never a burden.

    Allie Veronica Summer
    'Nee inderdaad.' grinnik ik. 'Maar toch klopt het niet. Dus met andere worden winnen de geblondeerde meisjes met te veel make-up en grote borsten of de jongens met een sixpack? Dat is ziek.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Niall James Horan || One Direction
    Ik doe mijn hoodie aan met mijn lekker zittende spijkerbroek. Het huis waar we in zaten was mooi groot. Mijn kamer deed me denken aan eten. Foto's van eten. Een bed dat leek op een ontbijt tafel en vorken messen en lepels aande muur. De lepels waren er om Liam ook uit mijn prive spullen te houden. Mijn maag begon weer te knorren, maar wanneer gebeurde dat nou niet. Ik loop de hal in en glij van de trap af. Ik loop naar de keuken en open de koelkast. Ik pak koude opwarm pannekoeken, ja als laat lunch/ontbijt/brunch, en wRm ze op. Ik zie Summer en Liam bij het Zwembad staan en met het warme bord pannekoeken met zeker 5 pannekoeken loop ik naar buiten. 'Heey Lad and Lady.' Zeg ik vrolijk terwijl ik een pannekoek in mijn mond prop.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    | Gotta go. Bye-a. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Summer Melody Lockwood

    "Dat klinkt eigenlijk best wel logisch" zeg ik lachend. Door een bekende stem draai ik me even om zodat ik Niall kan aankijken. "Hello Niall en een perfecte timing"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    |Byee(doeg)|


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer