• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam James Payne. | One Direction.
    Liam kwam naast Harry staan. "Jullie zijn Countless toch?" vroeg Liam en glimlachte. "Liam Payne by the way."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:45 ]


    kindness is never a burden.

    Samuel Wesley ll BR

    Het duurde niet lang voor dat Samuel genoeg had gezien en zich op om draaide om terug te gaan naar het huisje. Eenmaal daar slofte hij door naar de keuken en deed de koelkast los en pakte een blinkje Cola. Nadat hij die los had gemaakt liep hij al drinkend door het huis heen en zag al snel Jake zitten. "Yo Jake, alles goed.?" Vroeg hij terwijl hij op de andere zetel ging zitten en hem aan keek.

    Jake Thomas Hamelton |BR|
    'Valt mee, jij?' vraag ik en kijk even naar de cola in Samuels hand. Pff nu heb ik ook dorst. Ik spring recht, loop naar de keuken en zoek achter bier. Wtf? Hebben ze hier nu echt niet van alcohol liggen? Ik zucht, pak dan ook maar een cola en laat me weer in die zetel vallen. 'Ik koop morgen bier.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless
    Er kwam nog een jongen naast Harry staan. 'Jullie Countless toch?' vroeg hij. Hij zei ook dat hij Liam heette. Nou dat wist ik dan ook weer. 'Ja dat klopt' glimlachte ik. 'Ik ben Jessy' stelde ik me voor. 'Jullie zijn toch One Direction?'.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:47 ]


    Do what people say you can't.

    Samuel Wesley ll BR

    Samuel haalde zijn schouders op en nam nog een slokje. "Tuurlijk, we zijn in de hemel. Nou ja niet helemaal, maar geen ouders meer die zeuren en noem maar op. En we komen op tv. Samuel keek Jake naar en keek vervolgens naar een schilderij of wat het dan ook voor moest stellen. Lachend keek hij Jake aan toen hij zijn woorden hoorde. "Ik ga mee morgen." Samuel kneep het het blikje fijn toen die op was en gooide hem in de prullenbak in doe hoek. Juichend sprong hij op en deed een klein gek dansje. "Als dit niet lukt kan ik altijd nog gaan basketballen." Lachte hij waarna hij zich weer op de stoel liet zaken.

    Liam James Payne. | One Direction.
    Liam lachte,"We zijn natuurlijk niet One Direction met z'n twee maar deel van One Direction. Aangenaam Jessy."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:54 ]


    kindness is never a burden.

    Jake Thomas Hamelton
    'Jah? Meer achter cheerleaders aanlopen dan achter de bal zeker.' lach ik en drink nog wat. Nee Samuel kan echt goed basketballen dus hij zou het nog kunnen ook als hij wil.. er iets mee doen bedoel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans || Countless
    'Oh ja haha, maar dat had ik al een klein beetje door' lacht ik. Ik had de andere meiden al wel eens over ze horen praten, vooral Christina want zij was vrienden met 1 van de jongens uit die band.


    Do what people say you can't.

    Samuel Wesley ll BR

    Lachend schudde hij zijn hoofd en keek Jake aan. "Waar zie je me wel niet voor aan? Ik en achter die cheerleaders gaan?" Jake had natuurlijk wel gelijk. Dat moest hij bekennen. Maar wie was er nou niet dol op meiden. "Hoe zullen de meiden hier trouwens zijn?" Samuel, zakte wat verder onder uit en keek naar buiten waar hij af en toe iemand voorbij zag lopen.

    Jake Thomas Hamelton |BR|
    'Normaal, hoop ik.' lach ik en gooi mijn kussen naar hem. 'We zitten hier 5 minuten en je denkt alweer aan meiden. Is er nog iets anders in je leven ?' grinnik ik en drink mijn cola nu helemaal uit. 'Heb je Drew eigelijk al gezien?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley ll BR

    Lachend ving hij de kussen op en gooide die terug. "Muziek," antwoordde hij. Samuel gooide de kussen omhoog en ving hem weer. Uiteindelijk gooide hij hem terug naar Jake. "Nee ik heb hem nog niet gezien. Maar kom op, als of jij niet nieuwsgierig bent hoe de meiden hier zijn. Daarbij denk ik trouwens dat we ze toch al kwijt zijn. One direction doet mee. Dus ik denk dat ze al helemaal weg van ze zijn. Zelfs mijn zusje is niet meer dol op haar broer." Met een zielige blik keek hij naar Jake. "Ik mag haar zelfs niet meer in slaap zingen."

    Jake Thomas Hamelton
    'Ocharme jij.' lach ik. 'En ik vrees dat je gelijk hebt maar kom op! Laten we even gaan kijken?' stel ik voor en sta op. Het blikje gooi ik in de vuilbak. ik kijk even om me heen me af vragend hoe lang deze kamer nog proper zal blijven. 'Ik ga je voorstellen aan mijn beste vriendin, Charlotte. Ze zit in Countless.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam James Payne. | One Direction.
    Liam lachte. "Gewoon even voor de zekerheid zeggen." zei hij. "Ik ga mijn koffer leegmaken. Harry," Liam gaf Harry, die grijnzend naar de meisjes in het zwembad zat te kijken, een por. "Kom mee, casanova." mompelde Liam en trok Harry mee naar binnen.


    kindness is never a burden.

    (Goedemorgen, Is er iemand van mijn personages nodig of kan ik inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samuel Wesley ll BR

    "Ja ik ben ook zo zielig." Samuel luisterde naar hem en zuchtte waarna hij op stond. "Is ze lekker.?", vroeg hij met een grote grijns enkel om Jake te pesten. Hij zou uit de buurt blijven van zijn beste vriendin omdat hij geen zin had om gezeik te hebben met Jake als hij iets fout had gedaan in het ogen van het meisje. Daarbij hoorde het gewoon niet, vond hij.