• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Christina River Knight|| countless
    Ik pak mijn koffer aan van mijn vader. "Doe voorzichtig!" Roept hij nog voor hij wegrijd. Ik schud even mijn hoofd en pak mijn koffer weer op. Ik loop voorzichtig het pad op en zucht. "Summer. Jade." Schreeude ik, omdat ze al een flink stukje voor me liepen. "hoe gaat het?"


    Saphire Jennifer Jonhson || Wishfull Thinking
    Ik zet mijn tas op een bed en zet mijn koffer ernaast. "Ik heb dorst." Vrolijk liep ik naar de keuken en schonk wat drinken in onder dat ik luid 'Stella' aan het zingen was. Ik liep meteen even een riondje door het huisje, wat echt heel mooi was. "Ik ga het hier wel overleven."

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Summer Melody Lockwood | Countless

    Ik stop met lopen en draai me om als ik twee bekende stemmen. "Hello" begoet ik ze vrolijk terug en wacht geduldig tot ze allbei hier staan. "Mhm met mij gaat alles goed aangezien we hier nu zijn en met jullie?"

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne | One Direction.
    Ik liep over het terrein naar het huisje van One Direction en zag dat Harry er al was. "He mate," zei ik en gaf Harry een bro-hug. "Dit is echt cool hier." zei Harry en grijnsde naar me.


    kindness is never a burden.

    Jade Katelyn Morgan
    'Fantastisch, aangezien ik een lange tijd niet meer bij mijn ouders ben nu.' glimlach ik gemeend. Ik ga zo genieten van deze periode. Geen klappen meer of scheldwoorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charlotte Selena Evans. | Countless.
    Toen ik de stemmen van Summer, Jade en Christina hoorde liep ik ernaar toe. "Hee, guys." mompelde ik en zette mijn koffers neer.


    kindness is never a burden.

    Summer Melody Lockwood

    Ik knik. "Dat is inderdaad wel fijn en we gaan er gewoon voor zorgen dat dit een tijd word om nooit meer te vergeten" zeg ik glimlachend en kijk even naar Charlotte. "Hello"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Katelyn Morgan
    Ik lees vluchtig het briefje en loop naar ons gebouw. Ik laat de tassen in een slaapkamer vallen en plof op mijn bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophie Amadou ll WT

    Ze stapte de auto uit en gaf de man wat geld om vervolgens haar koffers te pakken. Kort keek ze voor haar uit waarna ze verder liep. Eenmaal in haar gebouw keek ze om haar heen en hoorde de bekende stemmen. "Dus wie zijn er al?", riep ze tegen niemand in het bijzonder.

    [als iedereen er is willen jullie dat dan zeggen? dan kan ik Ian iets laten doen.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Summer Melody Lockwood

    "Ik ga even die tassen wegbrengen" zeg ik en loop naar ons gebouw toe. De tassen zet ik ergens in een slaapkamer neer en haal mijn gitaar tevoorschijn. Ik loop weer naar buiten en kijk voor een goed plekje. Mijn blik blijft ergens hangen en ga daar rustig zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LostMagic schreef:
    [als iedereen er is willen jullie dat dan zeggen? dan kan ik Ian iets laten doen.]


    [ Tuurlijk (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {mijn topics}


    Do what people say you can't.

    Jessy Evans || Countless
    Zoals gewoonlijk was ik weer de laatste. 'Doei mam!' riep ik nog snel naar mij moeder en rende naar de lijst en keek waar ik heen moest, toen naar de andere. 'Hey, sorry dat ik zo laat ben maar ik stond in de file!'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:36 ]


    Do what people say you can't.

    Christina River Knight | Countless
    "Geeft niet. Ik ben hier ook nog niet zo lang." Zeg ik en haal mijn schouders op. Ik keek even rond, het was hier heel mooi hoor. "Ik wil wel dit bed." Lach ik terwijl ik naarhet bed wijs waar ik naast sta en ga erop zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessy Evans || Countless
    Gelukkig Christina was er ook nog niet zolang. 'Dan neem ik dat bed'. Ik wees naar een bed dichtbij een raam. Dat was altijd mijn favorite plaatsje geweest.


    Do what people say you can't.