• Sinds kort zie ik steeds meer mensen op twitter en tumblr praten over het mailen van het management of sony om een follow te krijgen op twitter van de 1D boys en ik vroeg me af, wie heeft het geprobeerd en als het je gelukt is om van alle 5 de boys een follow te krijgen, hoe heb je het gedaan? waar heb je naar gemailt, wat heb je als onderwerp gezet en was je mail een smeek mail of gewoon een mail waarom je zo graag een follow wilt, ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:14 ]


    Nutella is life.

    xMissMarije schreef:
    Gewoon triestig. Het is gewoon raar als je om hun gaat gillen of janken of wat dan ook. Hun zijn ook gewoon jongens die kunnen zingen en dat je gaat dansen op de muziek van hun dat kan maar huilen omdat je alleen de jongens ziet is gewoon triest.


    Well thanks. Ik word graag triest genoemd, omdat ik iemand support. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Well thanks. Ik word graag triest genoemd, omdat ik iemand support. :')

    Ze heeft het meer over het huilen en hysterisch doen, I guess. :3
    En ik sluit me er bij aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ze heeft het meer over het huilen en hysterisch doen, I guess. :3
    En ik sluit me er bij aan.


    Ik doe normaal niet hysterisch, dat valt enorm mee, maar het moment van ze ontmoeten in ons kleine kikkerlandje is toch specialer dan je denkt. :')
    But, let's go back to the point of this topic en niet over hoe 'triest' ik nu ben.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:21 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ik doe normaal niet hysterisch, dat valt enorm mee, maar het moment van ze ontmoeten in ons kleine kikkerlandje is toch specialer dan je denkt. :')

    *sigh*
    Maar húilen, kom óp. :') Het zijn normale jongens, zoals ieder ander. Ze kunnen zingen, en dan? :'D
    En daarbij had ze het niet specifiek tegen jou.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    *sigh*
    Maar húilen, kom óp. :') Het zijn normale jongens, zoals ieder ander. Ze kunnen zingen, en dan? :'D


    Normaal kan je ze nu ook niet noemen, want er zit echt een steekje los bij hun, that's why I love them. Jouw mening, maar kijk de toevoeging van mijn vorige reactie maar, want we gaan enorm offtopic zo.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:24 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb een ding geleerd van mijn backstage ervaring met een ander band. die band en One direction zijn dan mischien niet te vergelijken. maar een ding hebben ze gemeen en dat is dat je meer opvalt als je normaal doet en hun zelf vinden het veel leuker als je ze behandelt als normale mensen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kijk, ik snap dat het voor sommige mensen raar is dat wij gaan huilen of gewoon helemaal freaken als we ons idool ontmoeten of gewoon ze zien in concert. Toen ik voor het eerst naar een Justin Bieber concert ging heb ik weet ik veel wat gedaan, gegilt, gehuild ik weet het niet eens meer precies. Ik snap niet waarom mensen dat zielig vinden.


    Nutella is life.

    Zoals ik al eerder heb gezegd, het zijn normale mensen, zoals jij en ik. Hun zullen, zoals LameBrain al zei, het meer waarderen als je gewoon rustig en normaal overkomt, ipv te gaan schreeuwen, huilen en weet ik veel wat.
    Ik ben ook naar concerten geweest van mijn idolen, maar huilen? Neh.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Glenroy schreef:
    Kijk, ik snap dat het voor sommige mensen raar is dat wij gaan huilen of gewoon helemaal freaken als we ons idool ontmoeten of gewoon ze zien in concert. Toen ik voor het eerst naar een Justin Bieber concert ging heb ik weet ik veel wat gedaan, gegilt, gehuild ik weet het niet eens meer precies. Ik snap niet waarom mensen dat zielig vinden.

    Ik heb het ook gedaan hoor geschreeuwt, gehuild. bij tokio hotel. maar toen was ik 12..
    en ik schaam me er nu dus ook heel erg voor.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aragog schreef:
    Zoals ik al eerder heb gezegd, het zijn normale mensen, zoals jij en ik. Hun zullen, zoals LameBrain al zei, het meer waarderen als je gewoon rustig en normaal overkomt, ipv te gaan schreeuwen, huilen en weet ik veel wat.
    Ik ben ook naar concerten geweest van mijn idolen, maar huilen? Neh.


    Nee, kijk nu zou ik ook niet meer huilen het was best gênant toen. Nu zou ik gewoon best normaal doen en áls ik ze zou ontmoeten gewoon normaal doen. Maar ik ga ze toch niet ontmoeten dus waarom zou ik niet kunnen gillen en weet ik veel wat op een concert? Huilen ga ik zeker niet meer doen, maar als je iemand zo graag wil zien en je ziet hem eindelijk, ik zou niet weten wat ik volgende keer doe haha.


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Nee, kijk nu zou ik ook niet meer huilen het was best gênant toen. Nu zou ik gewoon best normaal doen en áls ik ze zou ontmoeten gewoon normaal doen. Maar ik ga ze toch niet ontmoeten dus waarom zou ik niet kunnen gillen en weet ik veel wat op een concert? Huilen ga ik zeker niet meer doen, maar als je iemand zo graag wil zien en je ziet hem eindelijk, ik zou niet weten wat ik volgende keer doe haha.

    oe nu vraag ik me af he. G je voor HUN naar het concert of voor hun muziek?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    oe nu vraag ik me af he. G je voor HUN naar het concert of voor hun muziek?


    Aller eerst voor het concert. Ik vind hou van hun muziek, maar ik hou ook van die jongens. Ik zou voor beide gaan. Een concert zelf is gewoon al geweldig, en met hun erbij nog geweldiger. Gewoon voor beide. Maar je gaat meestal naar een concert voor de muziek en daar ga ik ook voor. Hun zijn gewoon een groot bonuspunt bij de muziek haha (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:51 ]


    Nutella is life.

    Maar als je ook voor de muziek gaat, waarom zou je er daan door heen gaan gillen? Sorry, maar als ik zangeres zou zijn en ik zou heel hard me best doen om mooi te zingen en er gaat iemand door heen staan gillen...
    Ik weet nog heel goed, bij Tkio Hotel. we zaten nog achter een wit doek te wachter voor we het veld op mochten en de jongens waren hun soundchek aan het doen. Iederee begon zo hard te gillen en er was niets meer van te horen. Toen heb ik zo hard gegild dat better iedereen ze bek kon houden zodat we het konden horen. Toen begon iedereen mee te zingen inplaats van te gillen. Persoonlijker vind ik dat veel meer respect hebben naar de grope toe, dan dat je door hun liedjes heen gilt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Maar als je ook voor de muziek gaat, waarom zou je er daan door heen gaan gillen? Sorry, maar als ik zangeres zou zijn en ik zou heel hard me best doen om mooi te zingen en er gaat iemand door heen staan gillen...
    Ik weet nog heel goed, bij Tkio Hotel. we zaten nog achter een wit doek te wachter voor we het veld op mochten en de jongens waren hun soundchek aan het doen. Iederee begon zo hard te gillen en er was niets meer van te horen. Toen heb ik zo hard gegild dat better iedereen ze bek kon houden zodat we het konden horen. Toen begon iedereen mee te zingen inplaats van te gillen. Persoonlijker vind ik dat veel meer respect hebben naar de grope toe, dan dat je door hun liedjes heen gilt.


    Tja... Weet je op een concert gaan zulke dingen nou eenmaal zo. Bij mijn Justin Bieber concert heb ik mee gezongen terwijl de helft van de arena gilde en de andere helft ook meezong. Het is misschien irritant maar ik kon de muziek nog steeds horen. Het heeft ook wel wat zoveel mensen in een grote ruimte meezingen of gillen, ik weet het niet....
    Maar het gaat gewoon zo...


    Nutella is life.

    ik weet hoe het gaat hoor. ik heb onderhand al zoveel concerten meegemaakt. maar ik vind het gewoon jammer. Ik heb de jongens gevolgd tijdens x-factor, toen niemand hier ooit nog van ze gehoort had. begrijp me niet verkeerd echt niet want ik vind hun muziek ook leuk en de jongens zijn ook geweldig. Maar dat hysterische gedoe is voor de reden dat ik mezelf geen fan durf te noemen of naar een cocert wil. Ik zou ze dolgraag live willen zien, om te zien hoe ze optreden. maar jou en veel meer andere hun gedrach tijdens zo concert houd me tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''