• ik ben geboren met autisme.
    sinds 3 of 4 oktober nacht ben ik flauwgevallen en drie kwartier buiten bewust zijn geweest waarna ik daarna ook steeds wegviel. ben per ambulance naar ziekenhuis gebracht. dar heb ik drie weken gelegen
    ik heb allemaal lichamelijke testen gehad maar alles bleek negatief te zijn ik had dus niks. maar later bleek het dus dat ik gewoon ontzettend last heb van autisme, angststoornis en dwangstoornis. daar zou ik hulp mee gaan krijgen

    ik ben ik die tijd veel afgevallen omdat ik ook altijd over moest geven.
    nu zijn we 6 maanden verder en krijg ik donderdag pas de intake bij de kliniek!!!
    veel te laat want ik slik verslaafde medicijnen namelijk antidepressiva.
    ik mocht dat maar 6 weken slikken maar ik slik het nu dus al 4 MAANDEN

    maargoed ik heb nu dus nog altijd als ik iets eet dat ik de angst krijg om aan te komen en over te geven (er is bij mij ook een ontwikkeling van anorexia ondekt) ik ontken het maar nu begin ik er toch aan te twijfelen.


    oké jullie zouden wel denken wat een zeikerd maar ik moet het echt kwijt want niemand begrijpt me!!!
    op school niet mijn ouders niet NIEMAND. op school schelden ze ook gewoon met autist naar elkaar als ze weer een rare beweging maken waardoor ik me nog ellendiger voelt omdat ze weten wat er met mij aan de hand is en dat ik autisme heb. en ze denken dus dat een autist dus ik zo raar doet.

    sorry voor het ongemak (zip)
    ( ik schaam me niet voor het feit dat is autisme heb maar het doet wel gewoon pijn, als ze er mee schelden)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik snap dat je dat even kwijt moet, heftig zeg!
    Echt heel lullig dat ze je ermee pesten, ze weten er blijkbaar niets vanaf en je kan er ook niets aan doen. Misschien moet je er een spreekbeurt over geven zodat ze zien hoe ernstig het is en dat het voor jou ook heel kut is om te hebben.
    Veel sterkte! Ik hoop dat het snel iets beter gaat.


    Your make-up is terrible

    Als je weet dat er mensen van je houden.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind het zo erg he dat mensen, mensen met autisme pesten. Ik heb mijn profielwerkstuk erover gehouden en we hebben 3 mensen geïnterviewd en het pesten heeft zo veel invloed erop. Ik snap dat het lastig is! Misschien zou je inderdaad een spreekbeurt of iets dergelijks op je school kunnen houden zodat ze weten wat er nou precies is.
    In ieder geval heel veel sterkte!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jees!
    Das vet erg!
    Sterkte hea, en als er iets is kun je altijd bij me terecht! ;) (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn bff heeft autisme. Ze schelden niet op haar maar wel op een ander meisje dat ook autisme heeft. Ik vind het stom dat mensen er mee schelden.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:00 ]


    <3

    Dat is echt zwaar kut, allemaal bij elkaar. Ik zou er wel gewoon wat van zeggen als ze schelden met autisme. Op een gegeven moment was er ook zo'n reclame tegen schelden met kanker, en dit zal waarschijnlijk hetzelfde zijn voor jou. Misschien dat het niet kwetsend bedoeld is, maar toch, als jij het wel zo voelt...
    Over de rest heb ik vrij weinig te zeggen, want ik zit natuurlijk niet bepaald in eenzelfde situatie. Ik hoop heel hard dat het goed met je komt... Sterkte <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik snap dat je het kwijt wilt O:
    Sterkte (:


    Me so good.

    Dat is vervelend.
    Die mensen op school moet je negeren. Ze zijn jou niet waard.
    En weet dat wij hier altijd voor je zullen zijn.


    Food.

    Assassin schreef:
    Ik snap dat je dat even kwijt moet, heftig zeg!
    Echt heel lullig dat ze je ermee pesten, ze weten er blijkbaar niets vanaf en je kan er ook niets aan doen. Misschien moet je er een spreekbeurt over geven zodat ze zien hoe ernstig het is en dat het voor jou ook heel kut is om te hebben.
    Veel sterkte! Ik hoop dat het snel iets beter gaat.

    Ik snap dat je dit allemaal kwijt moet..

    Als je wilt kan je me ALTIJD een pb sturen als er iets is hoor, ik wil maar al te graag helpen zodat jij je beter voelt :)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Wow, heftig. Logisch dat je dit kwijt wilt.
    Good luck met het hele circus!


    I am an idiot, I move.

    das heftig ik snap dat je het kwijt wil
    je weet het Q love you(flower)


    Shoganai i ne~

    een van mijn beste vriendinnen, Pixie heeft dat ook... al moet ik zeggen dat ze fantastisch is, hoe ze in iemand zijn gezicht durft zeggen dat ze denkt, of dat ze hun commentaar moeten stoppen...

    en mijn beste vriend Michael heeft licht autisme, maar tis zo'n schat.

    en ik sla wie dan ook als ze een opmerking durven maken over autisme. hetzelfde met holebi's, ik kan het niet verdragen als ze er iets over zeggen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat is erg, heel erg. Mijn beste vriend heeft ook autisme, het is raar hoe hij nooit weet hoe hij met huilende mensen, verliefdheden en vriendschappen moet omgaan. Ik wens je heel veel succes en hoop dat alles goed komt, niemand verdient dit.


    Olive

    Mijn broertje heeft een lichte vorm van autisme, en wat ik het ergste vind, is dat mensen dat woord gebruiken zonder te weten wat dat echt inhoud.

    Heel veel sterkte!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury