• Sinds kort zie ik steeds meer mensen op twitter en tumblr praten over het mailen van het management of sony om een follow te krijgen op twitter van de 1D boys en ik vroeg me af, wie heeft het geprobeerd en als het je gelukt is om van alle 5 de boys een follow te krijgen, hoe heb je het gedaan? waar heb je naar gemailt, wat heb je als onderwerp gezet en was je mail een smeek mail of gewoon een mail waarom je zo graag een follow wilt, ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:14 ]


    Nutella is life.

    Glenroy schreef:
    (...)

    Tja... Weet je op een concert gaan zulke dingen nou eenmaal zo. Bij mijn Justin Bieber concert heb ik mee gezongen terwijl de helft van de arena gilde en de andere helft ook meezong. Het is misschien irritant maar ik kon de muziek nog steeds horen. Het heeft ook wel wat zoveel mensen in een grote ruimte meezingen of gillen, ik weet het niet....
    Maar het gaat gewoon zo...
    Ik ben omvergeduwt, werd overgerent door allemaal meisjes en heb mijn voet gekneust.

    MissNifong schreef:
    (...) Ik ben omvergeduwt, werd overgerent door allemaal meisjes en heb mijn voet gekneust.

    Leuke he, zulke concerten ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    ik weet hoe het gaat hoor. ik heb onderhand al zoveel concerten meegemaakt. maar ik vind het gewoon jammer. Ik heb de jongens gevolgd tijdens x-factor, toen niemand hier ooit nog van ze gehoort had. begrijp me niet verkeerd echt niet want ik vind hun muziek ook leuk en de jongens zijn ook geweldig. Maar dat hysterische gedoe is voor de reden dat ik mezelf geen fan durf te noemen of naar een cocert wil. Ik zou ze dolgraag live willen zien, om te zien hoe ze optreden. maar jou en veel meer andere hun gedrach tijdens zo concert houd me tegen.


    Tja, sorry als ik gil, denk ik? Als ik naar één van hun concerten ga is het enige wat ik ga doen meezingen, meer niet (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:07 ]


    Nutella is life.

    Lamebrain schreef:
    (...)
    Leuke he, zulke concerten ;3

    Jep en ik ben slechtziend dus ik moet een begeleider mee waar ik ook ga, die kon me ff lekker naar de auto tillen omdat ik niet meer kon lopen.

    MissNifong schreef:
    (...)
    Jep en ik ben slechtziend dus ik moet een begeleider mee waar ik ook ga, die kon me ff lekker naar de auto tillen omdat ik niet meer kon lopen.

    nouja, zoals je hoort is het heel normaal om voor je idool iemand om ver te lopen.
    Nee sorry ik vind het echt schandalig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het kan me echt niets schelen welke beroemdheid me volgt. Al missen ze wel mijn briljante tweets als ze me niet volgen. Eigen probleem.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lamebrain schreef:
    (...)
    nouja, zoals je hoort is het heel normaal om voor je idool iemand om ver te lopen.
    Nee sorry ik vind het echt schandalig.

    Ik heb echt wekenlang last van mijn voet gehad, en nu heb ik nogsteeds last van mijn knieen en voeten na dat duwen

    MissNifong schreef:
    (...)
    Ik heb echt wekenlang last van mijn voet gehad, en nu heb ik nogsteeds last van mijn knieen en voeten na dat duwen

    Weetje, ergens is het te verwachten dat er veel geduwt word in de buurt van de jongens. -vergeet het gillen niet.
    Maar heeft ook echt niemand je geholpen?
    ik bedoel. ik ga altijd naar concerten waar veel gemosht word enzo. en als er dan iemand echt pijn heeft, word meestal heel de mosh gestopt, diegene eruitgetild en gaan ze weer verder. OKe ik weet dat dat een heel ander soort publiek is, maar als zelf mensen die elkaar express met ellebogen telijf gaan dan stoppen.. Ik bedoel die stoppen zelfs als er iemand een schoen kwijt is.
    Hebben ze je echt laten liggen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    Weetje, ergens is het te verwachten dat er veel geduwt word in de buurt van de jongens. -vergeet het gillen niet.
    Maar heeft ook echt niemand je geholpen?
    ik bedoel. ik ga altijd naar concerten waar veel gemosht word enzo. en als er dan iemand echt pijn heeft, word meestal heel de mosh gestopt, diegene eruitgetild en gaan ze weer verder. OKe ik weet dat dat een heel ander soort publiek is, maar als zelf mensen die elkaar express met ellebogen telijf gaan dan stoppen.. Ik bedoel die stoppen zelfs als er iemand een schoen kwijt is.
    Hebben ze je echt laten liggen?
    Nouja, mijn begeleider heeft me later opgepakt, want ik heb eerst een klein jochie van 8 weggetrokken voordat hij met zn hoofd tegen iets hard aankwam en toen ben ik overgerent toen ik dat jochie pas bij me had en hij rende weg want toen ik al neer lag was hij al bij zn moeder.

    MissNifong schreef:
    (...) Nouja, mijn begeleider heeft me later opgepakt, want ik heb eerst een klein jochie van 8 weggetrokken voordat hij met zn hoofd tegen iets hard aankwam en toen ben ik overgerent toen ik dat jochie pas bij me had en hij rende weg want toen ik al neer lag was hij al bij zn moeder.

    Waar gaat het naar toe met de wereld. -_-''
    sorry, ik vind het echt zo respectloos vsn die mensen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    Waar gaat het naar toe met de wereld. -_-''
    sorry, ik vind het echt zo respectloos vsn die mensen.
    K dacht alleen maar aan het jongetje

    ik had het over het huilen dat soort dingen.
    En ik wil graag dolgraag naar concenteren van zangers enz.
    Maar helaas gaat dat niet. Ik ben slechthorend en dan kan ik het al slecht horen en als mensen er al door heen gaan gillen hoor ik het helemaal niet meer.
    Dan maar muziek luisteren op youtube.

    Laten we teruggaan naar het topic zelf en niet over huilen en gillen discussies lopen voeren, dan maak je daar maar je eigen topic over.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 14:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.