• Haaajj (doeg) n_n

    vraag lijkt me duidelijk.
    ik waarschijnlijk wel, dus umum wie nog meer? wil mensjes ontmoeten >.<
    (dance)

    xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik zou mogen gaan als ik een site zou kunnen vinden waar je Tickets kan kopen.

    Heeft iemand een site waar je tickets kan kopen zonder Visa, mastercard of zo van die dingen?


    Let the Night embrace you

    www.mojo.nl


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    www.mojo.nl


    Ik heb de site geprobeerd en ik had de post aan geklikt, maar later komt erop dat ik met Visa ofzo moet betalen :S


    Let the Night embrace you

    Mag niet van mn ouders.

    Je mag niet rond, en in het park bivakeren voor 10uur ¬¬
    Dat had ik 4maart dus ookal, je word er gewoon bruut uitgegooid.

    ik ga wel 13 maart en al word ik er uitgeknikkert ik ga in de bosjes liggen voor het goffertpark maar ik ben heus niet de enige th fan dus ze krijgen het druk =D

    ik ga wel 13 maart en al word ik er uitgeknikkert ik ga in de bosjes liggen voor het goffertpark maar ik ben heus niet de enige th fan dus ze krijgen het druk =D

    Uhuh, kan je doen XD
    ik weet nog niet of ik 13juni al ga. Een vriendin van mij komt ookal helemaal uit Drenthe, en zij zal wel moe zijn enzo..

    Slim n_n
    wat willen ze gaan doen? wegsturen? kan me niet boeien .. naast Goffertpark ligt een bos. of staat een bos >.< en anders ga je in de auto op het parkeerplaats.
    want die staat voor het NAC stadion, ben ik eff heen gweest laatst, en er zijn struiken genoeg, als je niet bang bent voor konijnen, want die springen daar rond.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Heb er een heel lief konijntje gezien, me broertje wou hem vangen om te kunnen aaien.. >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    het word gezellig 13 juni xD

    Jaa idd! <3.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar wat doen ze dan? geven ze je een boete ofzo? n_n want ik ga waarschijnlijk na het eten al weg, en dan ben ik daar tussen half zelf en zeven uur al ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    misschien.. denk ikXD ligt eraan hoe snel ik eet,


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ohh, k zou miss gaan.. maar weet het niet zeker..
    waarschijnlijk ben je de volgende dag zóo dood! ;O
    dus of we gaan heel vroeg.. maar die treinen gaat pas rond 7uur -.-'
    terwijl ik er maar 20min vandaan woon..
    wie weet zie k jullie nog^^ =D


    it's cool to know nothing.

    waarom ga je niet loopes? of met de fiets dan? XD ik ga met de auto, ik ben er binnen 3 kwartier.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]