• Sinds kort zie ik steeds meer mensen op twitter en tumblr praten over het mailen van het management of sony om een follow te krijgen op twitter van de 1D boys en ik vroeg me af, wie heeft het geprobeerd en als het je gelukt is om van alle 5 de boys een follow te krijgen, hoe heb je het gedaan? waar heb je naar gemailt, wat heb je als onderwerp gezet en was je mail een smeek mail of gewoon een mail waarom je zo graag een follow wilt, ik ben nieuwsgierig (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:14 ]


    Nutella is life.

    Blomkvist schreef:
    Ik zou niet eens een follow willen, wat moeten ze mijn Nederlandse gebrabbel áls ze als toevallig een tweet van mij zouden zien, en verder follow ik ze. Ik hoef geen followback, ze doen er toch niets mee en het is niet needable voor mij.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    lol, zou je echt huilen als een 1D-lid je zou followen? Wow. XD OT: Geen idee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    lol, zou je echt huilen als een 1D-lid je zou followen? Wow. XD OT: Geen idee.


    Jep, nouja. Bijna huilen. Ik heb écht gehuild, toen ik ze had ontmoet.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:10 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sommige mensen beseffen niet dat het ook maar gewoon normale jongens zijn, I guess?
    Kom óp. Het zijn geen goden oid :')

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit is een grapje toch? alsjeblieft zeg dat het een grapje is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daley schreef:
    (...)

    Jep, nouja. Bijna huilen. Ik heb écht gehuild, toen ik ze had ontmoet.

    Eerst was het toen je ze had aangeraakt, nu is het toen je ze had ontmoet.
    ..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Meteor schreef:
    Dat is gewoon triestig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)
    Eerst was het toen je ze had aangeraakt, nu is het toen je ze had ontmoet.
    ..


    Ja nou, ik mocht ze voor 5 seconden ontmoeten en toen had ik ze aangeraakt dus beiden, maar ik heb ook met ze gesproken. Het was niet meer dan: 'Hi, I love you', maar okéeee.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ja nou, ik mocht ze voor 5 seconden ontmoeten en toen had ik ze aangeraakt dus beiden, maar ik heb ook met ze gesproken. Het was niet meer dan: 'Hi, I love you', maar okéeee.



    lol, eerst was ik ook zo maar ik vind ze "te groot" worden, het was leuker toen ze alleen nog bekend waren in Europa.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)


    lol, eerst was ik ook zo maar ik vind ze "te groot" worden, het was leuker toen ze alleen nog bekend waren in Europa.


    They're still my little secret, haha. De meeste zijn directionaters en daarnaast, sinds ik 5 oktober heb meegemaakt, is het toch wel iets anders geworden dan een 'normale fan obsessie'.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    yeah, right alsof een mailtje gaat helpen, no offence.


    -

    Daley schreef:
    (...)

    They're still my little secret, haha. De meeste zijn directionaters en daarnaast, sinds ik 5 oktober heb meegemaakt, is het toch wel iets anders geworden dan een 'normale fan obsessie'.


    Ik had toen helaas geen code ;C
    Eerst was ik ook helemaal obsessed en keek ik naar vet veel filmpjes van hun maar nu luister ik alleen nog af en toe hun muziek ( Moments blijft amazayning ) and that's it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik had toen helaas geen code ;C
    Eerst was ik ook helemaal obsessed en keek ik naar vet veel filmpjes van hun maar nu luister ik alleen nog af en toe hun muziek ( Moments blijft amazayning ) and that's it.


    Ik had ook geen code, maar was eigenwijs genoeg om toch te gaan en we kwamen ook binnen. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gewoon triestig. Het is gewoon raar als je om hun gaat gillen of janken of wat dan ook. Hun zijn ook gewoon jongens die kunnen zingen en dat je gaat dansen op de muziek van hun dat kan maar huilen omdat je alleen de jongens ziet is gewoon triest.

    Wanhopig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.