• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'Ja zeker. Heel veel herinneringen,' zucht ik. Ik ga in de vensterbank zitten en kijk nog een keer om me heen. 'Ik snap niet waarom mijn ouders dit hebben ingeruild voor het werken in een kasteel.' Ik kijk Aowynn aan. 'als ik geen ridder wilde worden, dan was ik hier gebleven en dan mijn ouders ook en dan mijn zusje ook.' Ik zucht en kijk Aowynn aan. 'Vat het niet verkeerd op, maar het voelt goed om hier weer te zijn met jouw. Eindelijk iemand die me niet netjes aanspreekt alsof ik belangrijk ben. Gewoon iemand die me behandelt zoals vroeger.' ik lach even. 'Gewoon William.' ik glimlach en ga weer staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mia Cruz
    Ik maak een nadenkend geluidje en richt mijn ogen even tot de hemel, terwijl ik allerlei mensen in mijn hoofd voorbij zie komen. 'Ik zou Alison wel eens willen zien trainen, ze moest zich schamen. Ridder is een beroep voor mannen. Ik weet echter natuurlijk niet of Alison op dit moment ook aan het trainen is. Als ze dat niet is, dan is ons slachtoffer gewoon de eerste de beste die we onderweg tegen komen. Ik moet weer even back in the game komen, dus ik kan niet te kieskeurig zijn, broer,' zeg ik en grinnik. O, wat heb ik dit gemist.


    everything, in time

    [I volunteer,

    Waar heb je me nodig?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (kan Bradley ergens heen?)


    someone out there feels better because you exist

    [Thank you Jaims! Verzin maar een plek
    @Yolo: Hij kan naar Bo en Mia komen?]

    Bo Cruz
    'Je hebt een hele week na kunnen denken en nieuwe dingen kunnen bedenken, en dan weet je nieteens één persoon te bedenken?' vroeg ik grijnzend. 'Dan stel je me wel een beetje teleur zusje' vervolgde ik plagend. Oké, dan gingen we maar kijken wie we onderweg tegen zouden komen. 'Waar zullen we eens heen gaan?' vroeg ik haar. Er waren waarschijnlijk meer dan genoeg slachtoffers op meer dan genoeg plaatsen te vinden...

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Wie wil er met Cris praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [I volunteer,

    Waar heb je me nodig?]


    [ Als ik het goed begrepen heb, wil jouw personage ridder worden, right? Misschien kan ze ergens aan het trainen zijn? (: ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    [ Als ik het goed begrepen heb, wil jouw personage ridder worden, right? Misschien kan ze ergens aan het trainen zijn? (: ]


    [NOOOOO wel laten Alison met rust. Jaims moet maar even een xtra personage aanmaken voor nu eventjes, toch Jaim?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Jup ^^

    Ashley Poncho. Een 17 jarig meisje dat trouw is aan de koning. Ze heeft lang rood haar ^^ ennnehh, ze is niet zo slim]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (is goed!)

    Bradley Jason Averes.
    Na een lange tijd zwijgzaam op het bankje naast Clarisse gezeten te hebben vond ik het wel tijd om te gaan. Ik stond op en zei haar beleefd gedag. Ik slenterde rustig naar het kasteel toe en kwam onder weg Bo en Mia tegen.


    someone out there feels better because you exist

    Bo Cruz
    'Bradley!' zei ik vrolijk toen ik hem voorbij zag lopen, waarna ik naar hem toe liep en een arm om zijn schouder sloeg. 'Mia en ik gaan kijken of er nog wat te beleven valt hier, zin om mee te gaan?' vroeg ik grijnzend. Met "nog wat te beleven" wist hij waarschijnlijk wel wat ik bedoelde en voor zover ik hem kende vond hij het alleen maar leuk om met ons mee te doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    WillNotLearn schreef:
    {Wie wil er met Cris praten?}


    [Cris mag ook naar Bo, Mia en Bradley toekomen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd haha. (en hoe meer medelijde ik begin te krijgen met die Ashley)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [laat maar]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:14 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Jason Averes.
    "Hey!" begroeten ik hen. Bo sloeg vrolijk en arm om mijn schouder en vroeg of ik zin had om mee te gaan kijken of er nog wat te beleven viel. Het kwartje viel meteen en mijn ogen begonnen ongezien een beetje te glimmen. "Tuurlijk ga ik mee." grijnsde ik.

    (even eten.. :Y))


    someone out there feels better because you exist

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Cris mag ook naar Bo, Mia en Bradley toekomen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd haha. (en hoe meer medelijde ik begin te krijgen met die Ashley)]


    Ik wil ook! ^^

    Is er nog wat tegen Lance gezegd geweest? Ik wil iets met hem posten, maar ik weet niet wat tegenover Jules' laatste post...


    help