• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Wel, als je er niet heen gaat, zal je het nooit weten.' zegt Xav. En daar heeft hij gelijk in. 'En ik ben bijna zeker dat het goed zal komen.' hij glimlacht naar me en hij veegt een pluk haar uit mijn gezicht. 'Zie mij hier nou snotteren,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik veeg tranen weg van mijn wangen. Ik kijk hem aan. 'Dankjewel Xav.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | Gotta go. Bye-a.(doeg) |


    kindness is never a burden.

    [Adios amiga!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik heb de bezorgdheid in Jake zijn stem gehoord. 'Jake, waarom ben je bezorgd om Sky?' vraag ik daarom aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik weet niet. Zij heeft mij geholpen en daar ben ik haar dankbaar voor.' zeg ik en schud even kort mijn hoofd. 'Daniël heeft haar achtergelaten hier, is met Nathan naar Italië gegaan en heeft een ticket voor haar achtergelaten. Ze word verscheurt door haar gevoelens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik luister naar wat Jake zegt; 'Ze wordt verscheurt door haar gevoelens.' en ik knik even. Ik vind het rot voor haar, maar ze blijft een méns. Eigenlijk lieg ik nu tegen mezelf. Ik weet hoe ze zich voelt. Ik heb het zelf ook meegemaakt toen ik mens was. Verliefd op een demon. Het is niet echt goedgekomen.. Maar dat is verleden tijd. 'Ze is mens,' zeg ik dan. 'wij zijn demonen.' Jake weet wat ik hier mee bedoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik weet het.' mompel ik 'En ik begin het moeilijk te vinden om me als een demon te gedragen.' Ik schud even mijn hoofd weer kort. Verdomme ik wil geen medelijden hebben met een mens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. We zijn beiden vergeten over dernet. En bezig met een fucking mens. Dat horen wij niet te doen, wij horen ervoor te zorgen dat mensen juist verdriet hebben. En pijn. Of slechte dingen doen. 'Één van de weinige keren dat een engel een mens pijn doet,' grap ik een beetje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'Ja, misschien worden zij wel slecht en wij goed en voel ik me daarom zo bezorgt.' Ik grinnik als ik me inbeeld dat wij witte vleugels en gouden kransjes boven ons hoofd krijgen zoals mensen engelen voorstellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'De enige keer dat ik als engel rond zal lopen is op het Herfstbal,' zeg ik lachend. Ik druk een kus op Jake zijn lippen. [Hm... Ryan zit er nog.. oke, Ryan, je bent gewoon verdwenen xD] Dan kijk ik weer naar hem. 'Vergeet Sky gewoon, dat komt wel goed met haar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'En je zal een beeldschone engel zijn.' glimlach ik. 'En ik zal me niet meer druk maken om Sky.' voeg ik er aan toe. Ik trek haar nog wat naar me toe en druk mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En je zal een beeldschone engel zijn,' glimlacht hij. En ik glimlach terug. 'En ik zal me niet meer druk maken om Sky.' en hij trekt me wat naar zich toe en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik zet de gitaar weg en sla mijn armen om zijn nek. Ik kus hem zachtjes terug. Ik ben niet zwanger, soms dan weet je dingen gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik streel zachtjes haar rug met mijn duim en ga helemaal op in de kus.
    Ik leg mijn hand in haar nek en tik met mijn tong tegen haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij streelt zachtjes mijn rug en hij legt zijn hand in mijn nek. Ik voel zijn tong bij mijn onderlip en ik open mijn mond. Het is allemaal heel lieflijk, liefdevol. En dat voor demonen. Ik voel liefde voor Jake, en dat stop ik ook in de kus. Mijn ene hand ligt tegen zijn borstkas en mijn andere in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar vol passie en vergeet alles om me heen. Alles... behalve het meisje voor me. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare. 'Adem.' lach ik kort en vul mijn longen weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'