• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Beckett schreef:
    Je vraagt gewoon om ruzie.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    lol wat een sukkel :')


    As travars

    Laat hem lekker, wat boeit jou het?(cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Is hier ook een bron van? Want ik weet niet zeker of ik het geloof...
    Als het wel zo is.. well, het komt inderdaad arrogant over maar uiteindelijk heeft hij net als ieder andere mens een mening en is hij vrij om die te uiten.
    Niet dat het echt boeiende informatie is..


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    Is hier ook een bron van? Want ik weet niet zeker of ik het geloof...
    Als het wel zo is.. well, het komt inderdaad arrogant over maar uiteindelijk heeft hij net als ieder andere mens een mening en is hij vrij om die te uiten.
    Niet dat het echt boeiende informatie is..


    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3298143/2012/08/08/Justin-Bieber-beledigt-Prins-William.dhtml

    Dharma schreef:
    Is hier ook een bron van? Want ik weet niet zeker of ik het geloof...
    Als het wel zo is.. well, het komt inderdaad arrogant over maar uiteindelijk heeft hij net als ieder andere mens een mening en is hij vrij om die te uiten.
    Niet dat het echt boeiende informatie is..

    Agree.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nu vind ik hem een nog grotere klootzak :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Het komt op mij over, dat je dit topic alleen maakt om Justin te haten. Er zitten genoeg fans van hem op Quizlet, dus dit is waarschijnlijk een slecht idee, je hebt je mening duidelijk gemaakt.


    Fan of niet, je moet toegeven dat het niet normaal is dat dat snotjong tegen een prins zegt hoe hij z'n haar moet doen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    -> Topic verplaatst naar subforum 'Justin Bieber'.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Marble schreef:
    (...)

    Fan of niet, je moet toegeven dat het niet normaal is dat dat snotjong tegen een prins zegt hoe hij z'n haar moet doen.


    awww dankje dat je het voor me opneemt :3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:51 ]


    Hallo

    Oh my god.
    Ik heb natuurlijk respect voor Bieber wat die bereikt heeft, maar dit gedrag van hem is dus de reden waarom ik hem niet echt mag.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oh no he didn't



    Ugh. Die Bieberjongen boeit me niet, met z'n kokosnootkapsel


    None but ourselves can free our minds.

    razorsdown schreef:
    Oh no he didn't



    Ugh. Die Bieberjongen boeit me niet, met z'n kokosnootkapsel

    Marble schreef:
    (...)

    Fan of niet, je moet toegeven dat het niet normaal is dat dat snotjong tegen een prins zegt hoe hij z'n haar moet doen.

    Precies dit^^
    maar dit betekent niet dat mensen niet van zijn muziek mogen houden


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat had ie nu niet moeten doen, vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the