• Serieus, hij heeft Prins William uit gelachen, denkt hij dat hij alles
    kan maken ofzo!?



    Hier:

    De Canadese tienerster snapt niet dat prins William niks aan zijn terugtrekkende haarlijn doet. 'Er bestaan middeltjes als Propecia om zo'n problemen op te lossen, of kennen ze dat niet in Groot-Brittannië?'

    Hij adviseerde de prins dan ook om enkele producten te kopen. 'Je hoeft maar een pilletje te nemen en je haar groeit terug', klonk het. De Britse media reageert scherp op de uitspraken van de 'Boyfriend'-zanger. 'Waar bemoeit een kind als Bieber zich mee', verklaarde een Britse journaliste scherp.

    Prins William heeft vooralsnog niet op de confronterende opmerking van Bieber gereageerd. Het valt ook sterk te betwijfelen of hij het advies van de zingende puber daadwerkelijk zal opvolgen.

    (ik moet er wel om lachen dat ze hem "boyfriend-zanger" noemen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:54 ]


    Hallo

    Hij is inderdaad erg dom bezig.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Pookiebear schreef:
    Hij weet toch wel dat hij het tegen de toekomstige koning van Groot Brittannie heeft? Dom kind.


    Hij verdiend het om kaal te zijn, ik vind zijn haar juist lelijk

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:09 ]


    Hallo

    Fondue schreef:
    Hij wordt alleen maar arroganter.


    Ex astris, sciencia

    Dit stond ook in de krant
    Wat een arrogant kutkind zeg, waar bemoeit hij zich mee

    Jemig, wat een sukkel -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hmm, misschien bedoelde hij het niet eens slecht, kan je nooit weten.


    effort never betrays you

    Ik heb zo'n hekel aan betweters hè. En inderdaad, waar bemoeit die ''boyfriend-zanger(es)' zich mee?


    You are beautiful, you are love.

    Heerlijk, die reactie van die journaliste :W


    Caution first, always.

    Kleine kans dat hij dit echt gezegd heeft hoor. Waar heb je deze tekst vandaan? De meeste bladen verdraaien alle woorden. Maar als hij het echt gezegd heeft is het wel dom ja.


    The universal language of art.

    Kermit schreef:
    Hij wordt alleen maar arroganter.


    There is nothing more badass than being yourself

    Pookiebear schreef:
    Hij weet toch wel dat hij het tegen de toekomstige koning van Groot Brittannie heeft? Dom kind.


    Ik denk dat Prins Charles eerder de toekomstige koning van Groot Brittannie word maar goed.

    Als hij dat echt heeft gezegd, vind ik dat hij beter zijn mening voor zich had kunnen houden. Niet iedereen wil pilletjes slikken of zalfjes smeren om er maar zo jong mogelijk uit te zien.


    Physics is awesome

    Aliciana schreef:
    Hmm, misschien bedoelde hij het niet eens slecht, kan je nooit weten.


    Hij lachte hem ook uit.


    Hallo

    Bieberhearts schreef:
    Kleine kans dat hij dit echt gezegd heeft hoor. Waar heb je deze tekst vandaan? De meeste bladen verdraaien alle woorden. Maar als hij het echt gezegd heeft is het wel dom ja.



    Uit de krant, van msn.nl, bijna alles :O


    Hallo

    Desmond schreef:
    Justin Bieber is gewoon dom, no doubt about that. Dit bewijst het enkel nog maar eens.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    BlackPear schreef:
    (...)

    Hij verdiend het om kaal te zijn, ik vind zijn haar juist lelijk(lol ik wilde "haar haar" op schrijven


    Het komt op mij over, dat je dit topic alleen maakt om Justin te haten. Er zitten genoeg fans van hem op Quizlet, dus dit is waarschijnlijk een slecht idee, je hebt je mening duidelijk gemaakt.