• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Nee ik weet niks meer en waarom denk je dat ze iets voor je achterhouden, ze doen gewoon normaal hoor' zeg ik en kijk haar aan. Ik leg mijn hoofd in me nek en kijk naar boven.

    Andrew
    'ik ook van jou' zeg ik met een glimlach. Hij verteld dat die kinderen wilt en ik glimlach. 'ik wil ook kinderen' zeg ik en kijk even naar de spelende kinderen. 'Kinderen zijn leuk' zeg ik. 'maar op welke leeftijd wil jij kinderen?'

    Austin
    ik kijk even op en knik. Ik loop gauww naar de tent en pak een bal. Ik hou hem een paar keer aan en kijk naar Isabrlla. 'Nou wandelen?' vraaag ik terwijl ik blijf hoog houden.

    Isabella

    Ik glimlach en kijk naar de bal die op en neer gaat. 'Of voetballen, maar je weet toch dat ik je al een keer heb ingemaakt? Ik kan Ian er wel bij roepen hoor,' grinnik ik en steek plagerig mijn tong uit. Ik loop naar Austin toe en pak de bal uit de lucht. 'Als je hem terug wilt moet je hem maar pakken,' lachend begin ik te lopen, de bal balancerend op de rug van mijn hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik denk na. "Hmm, rond mijn twintigste." Zeg ik dan. Ik houd Drew stevig vast en kijk weer naar de kinderen. Zo leuk... Ik glimlach breed.
    "Jij?" vraag ik dan terwijl ik naar de kinderen blijf kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en ren haar achterna. Ik tik dr bal van haar hand en vang hem op met mijn voeten. Ik speel de bal over haar heen en ren al hooghoudend veder.

    Andrew
    ik knik en denk even na. 'Ik ook zo ongeveer' zeg ik dan en blijf nog even naar de kinderen kijken. ' Zou je die kinderen met mij willen opvoeden?' vraag ik terwijl ik naar de kinderen blijf kijken. Het waren echt schattige kindjes.

    Isabella

    Ik kijk hem hoofdschuddend en lachend na. Ik ren hem grijnzend achterna. Wat goed gaat aangezien ik wel een goede conditie heb. Ik kijk naar de bal die hij hooghoud. 'Moet je je weer bewijzen,' vraag ik plagend. Ik pak zijn pols en dwing hem tot stilstand. Ik trap de bal de lucht in en vang hem met een Hand op en druk een kus op Austin zijn wang. 'Voor mij hoef je je niet te bewijzen hoor.' ik kijk naar de bal en stuiter Een beetje mee. Ik kon wel aardig basketballen. Voetbal ging ook wel, daar was ik gewoon zoals de meeste meiden in. Alleen in hardlopen, hockey en dansen was ik stukken beter. Ik kijk Austin aan. 'Maar wat wil je nou doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'nee hoor, het is gewoon lruk om te doen' zeg ik terwijl ik de bal overneem en veder stuiter. Ik laat hem een keer onder mijn ben doorgaan en grijns. 'wat dacht je van allemaal sporten?'

    Isabella

    Ik lach en pak de bal van hem af. 'Kom maar op.' Ik dribbel met een grijns op mijn gezicht verder en zie een goaltje en basketbalnetten staan. Ik dribbel erheen en gooi de bal in het basketbalnet. Dan schiet ik de bal in het goal en wacht op Austin. Ik leun tegen de paal van het goal aan met de bal in mijn hand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik dacht even na. "Als we rond die tijd nog samen zijn wel ja." glimlach ik breed en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ja dat zou ik echt wel willen dan. "Hoe zou jij ze noemen? Ehm... een meisjesnaam." zeg ik dan. Kijken of ik die leuk vind. Het liefst wil ik een jongen maar je moet voor beiden wat verzinnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik pak de bal en speel gemakkelijk langs haar heen. Ik gooi de bal in het net en vang hem op met me voet waarna ik hem in het goal schiet. Ik grijns en hooi de bal naar Isabrlla.

    jasmine

    'Nee ze doen niet gewoon normaal jayson, isabella die heeft zich weer in haar arm gesneden, en toen ik er naar vroeg gaf ze ook bijna aan mij toe, dat ze zich weer heeft gesneden, maar toen kwam austin eraan en die zei snel dat ze zich aan een tak heeft geschaafd, isa die snijdt zichzelf alleen als ze echt in de put zit'

    Andrew
    'ik hoop dat we dan nog samen zijn' zeg ik met een grotee glimlach. Ik denk even na,een meisjes naam. 'Uuhm ik wil liever een jongen maar een meisjesnaam...' mompel ik een beetje en haal daarna mijn schouder op. 'Eerlijk gezegt weet ik er niet zo snel een'

    Isabella

    Ik lach en vang de bal op. Ik kijk er even naar en kijk dan naar Austin. 'Wat moet ik ermee doen?' Ik kijk hem vragend aan en lach even. 'Ik kan geen trucjes met voetbal en met basketbal een paar.' ik lach even en stuiter met de bal om hem vervolgens van een afstandje in de basket te gooien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne