• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

topic 24

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

"Mooi zo, hoef ik ook niet na te denken over een meisjesnaam. Ik wil ook een jongen." grinnik ik. Ik til mijn hoofd op en kijk weer naar de kinderen. Ik laat me van Drew zijn rug glijden en loop langzaam naar de kinderen toe. Ik krijg de bal naar me toe gegooit en ik gooi hem rustig terug. Steeds opnieuw. Ik kijk om naar Drew en wenk hem. "Doe mee, vinden ze leuk." roep ik naar hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    ik kijk Jasmine verbaast aan. 'Snijdt Isabella zivhzelf? Zou ze ook fijn vinden dat jij dat ook zo vertrld' zrg ik en schud zuchtend mijn hoofd. Ik sta op en kijk om me heen. Ik loop mijn tent in en pak mijn skatrboard. Ij skate wat over het paadje tussen de grasvelden .

Austin
    ik grinnik en haal mijn schouders op. 'ptobeer dit dan is' zeg ikvterwijl ik een trucje met de bal voordoe. Ik gooi de bal naar Issabella aen wacht tot ze het nadoet.

Andrew
    met een glimlach kijk ik naar Danny die met de kinderen speelt. Hij wenkt me en ik zwem er naar toe. Ik krijg gelijk de bal naar me gegooit en gooi hem weer naar iemand toe. Ik glimlach even naar Danny en concetreer me dan weer op het spel.

Isabella

Ik knik en probeer het trucje te doen, wat nogal mis gaat. Lachend ren ik vlug de bal achterna. 'Nog een keer!' ik focus me op de bal en probeer het nog een keer. Ik grom als het niet lukt. 'Nog een keertje,' mompel ik weer. Ik probeer het nog een keer. Het lukt al beter, maar na mijn idee nog niet goed genoeg. 'ik ben gewoon niet goed in voetbal!'

Danny

Ik kijk glimlachend naar Drew en gooi de bal naar het kleine jongetje die hem bijna vangt. Hij moet lachen wat heel schattig klinkt en mij een tintelend gevoel geeft van blijachtig gevoel. "Zo schattig." glimlach ik naar Drew. Ik krijg de bal weer en gooi hem naar Drew.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ik begin hard te lachen 'nou dan mag jij nu een sport kiezen' zeg ik lachend en wacht op haar kruze. Waarschijnlijk zou ik daar dan weer niet goed in zijn maarja

Andrew
    Ik grinnik en knik. Ik vang de bal en gooi het naar het kleine meisje. Ze vangt hem en kijk me met een grote glimlach aan. Ik steek mijn duim naar der op en glimlach even. 'Ik hou van kinderen.'

Isabella

'Hockey, maar we hebben geen hockeysticks. Nou kies dan maar uit dansen en hardlopen.' Ik lach en kijk hem vragend aan. 'Maar als je hardlopen kiest wil ik me omkleden.' ik kijk hem lachend aan en geef hem een kus. 'Dus wat kies je,' vraag ik hem met een glimlach. Eigenlijk had ik wel zin in hardlopen. Je hoofd leegmaken, gewoon rennen... En even niks anders.

Danny

"Ik ook." glimlach ik en ik krijg de bal weer. Dan gooi ik hem naar het iets oudere jongetje. Hij vangt hem en glimlacht naar me. "Zullen we weer?" vraag ik dan als de kinderen worden geroepen door hun ouders. Ze lijken niet weg te willen waardoor hun vader ze komt halen. Hij knikt even naar ons en ik glimlach terug. Dan kijk ik naar Drew.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    'Hardlopen!'zeg ik gelijk en grinnik even. 'Nou ga je omkleden'zeg ik en loop naar de tent. Ik ga er rustig voorzitten, ik vond mijn kleren wel prima zo. Het was leuk dat ze hardlopen koos, ik kan best goed rennen en heb een aardige conditie.

Andrew
    Ik zwaai naar de kinderen en zwem naar Danny toe. Ik glimlach naar hem en zwem een rondje om hem heen. Daarna kijk ik hem weer aan en ga nog wat dichterbij hem staan.

Isabella

Vlug kleed ik me om. In een kort sportbroekje, hemdje en gympen loop ik de tent weer uit. Ik sla mijn armen om Austin heen en druk een kus in zijn nek. 'We kunnen gaan,' glimlach ik. 'Hoe gaan we?'

Austin
    Ik sta op en kijk haar aan. 'Stuk het bos in?'stel ik voor. Volgens mij was er wel een soort paadje in het bos dus dan konden we daar gewoon overheen.

Isabella

Ik glimlach en knik instemmend. 'Is goed.' Ik begin rustig richting het bos te joggen. Ik grinnik en kijk om naar Austin. 'Kom dan!' Ik wacht voor de ingang van het Bos.