• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

topic 24

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella

'Nee doe maar niet. Dat liedje vergeten we.' Ik glimlach. 'Ice tea is wel lekker.' Ik kijk hem aan. 'Echt dat lied wil je niet horen.' ik grinnik even en leg mijn benen over zijn schouders. Ik buig me voorover om hem een kus te geven. 'Ook is het niet echt vrolijke tekst...' Ik kijk hem aan en sla dan mijn ogen neer.

Danny

"Oh mijn hemel echt?" ik ben knalrood volgens mij. I kknik op zijn vraag. "Ja gezellig, zwemmen?" vraag ik dan en kijk hem aan. Mijn zwembroek ik hier xag ik net dus dat is wel handig.

(nvm haha)

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    'oke is goed' zeg ik en loop naar de bar. Ik bestel twee ice thea en loop weer terug. 'kijk is' zeg ik en geef haar de ice thea en ga zitten. Ik neem een grote slok en kijk naar het water.

Andrew
    ik streel over zijn knarode wange. ' schattig' zeg ik grijnzend en geef hem een kuss. 'ja we gaan zwemmen' zeg ik en laat Danny los. Ik trek mijn broek naaar beneden en ga opzoek naar mijn zwembroek. 'fijn kan ik hem weer niet vinden'

Isabella

Ik knik opgelucht en grijns even. Ik pak mijn Ice tea aan en neem Een paar grote slokken. Ik beweeg mijn voeten in het glinsterende water. Dan kijk ik naar Austin en glimlach even naar hem. Ik kijk om me heen. Mijn blik blijft op Een folder hangen. 'We zouden samen een lied kunnen schrijven?' ik lach even en maak een gebaar naar de folder. 'Wedstrijd op de camping. Lijkt me wel grappig,' grinnik ik.

Danny

Ik kijk naar Drew die zijn zwembroek zoekt. Ik zit zo te staren dat ik opschrik als hij wat zegt. "Eh, daar." ik wijs naar zijn zwembroek die vlakbij het tasje met de seksspeeltjes ligt. Ik lach even en pak dan mijn eigen zwembroek die ik aantrek.

[Ik ga slapen zo :)]

Ich liebe dich 27.12.23

(slaaplekker, reageer zo)

Andrew
    ik grinnik en pak gauw mijn zwembroek die ik aantrek. Ik kijk even naar Danny en glimlach. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar beneden. ' wil je hieer gaan zwemmen? Hier zwemmen bijna geen mensen of wel bij de mrnsen?' vraag ik en kijk even naar Danny. Ik geef hem gauw een kusje, ik moest gewoon even met hem kussen.

Austin
    ik kijk even en knik. 'leuk' zeg ik en loop naar het foldertje. Ik pak hem rn schrijf onze namen erop. 'inleveren dan maar?' vraag ik en kijk der aan. 'we verzinnen wel een lied'

Isabella

'O het was een grapje...' Ik kijk hem even aan. 'Maar goed, dan doen we mee.' ik kijk hem verlegen aan en glimlach dan kleintjes. 'Ja we verzinnen wel een lied. Zullen we daar anders nu aan beginnen?' ik kijk hem even vragend aan en glimlach voorzichtig.

Austin
    ' dat had ik door, maar ik vond het echt en leuk idee' zeg ik lachend en pak haar hand. Ik trek er omhoog eb trek ermee naar de tent. Daar pak ik mijn notitieblok met pen en een gitaar. Ik zoek mijn plekje tegen de boom weer op en speel wat akkoorden bij elkaar. ' zeg is wat goed klikt' zeg ik en begin wat verschilende zelf bedachte dingen te spelen. Ik kon het gitaarspel wel snel verzinnen, de tekst was iets moeilijker.

Isabella

Ik laat me in het gras zakken en denk na. 'Dat wat je net speelde klonk wel goed achter elkaar' glimlach ik. 'Maar waar gaat het liedje over? Vrolijk liedje neem ik aan?' Ik grinnik even en leun ook tegen de muur aan. 'Of een zielig lied?' ik zwijg even. 'We kunnen het lied doen over Alice? Ter ere van haar en Dan doen we alleen de leuke Dingen die we met haar hebben meegemaakt.' Ik kijk Austin even kort aan en denk na over de tekst.

Austin
    ik kiijk even naar haar en knik. Ik schrijf wat random woorden op en verzin er daarna een klrine tekst omheen. ' oke luister dit' zeg ik en speel een stukje op.mijn gitaar ter wijl ik erbij zing. Ik kijk ebn vragend nar Isabella en kijk er aan. ' volgende stukje verzin jij, test in iedergeval gitaarspel kan, hoeft niet.'

Isabella

'Ik kan wel gitaarspelen, maar niet zo goed en dat zou een beetje raar zijn.' ik grinnik even em knik goedkeurend. 'Klinkt
    Goed,' glimlach ik. Ik pak het blok en begin te graven. Wat mooie herinneringen oplevert. Een glimlach vormt zich om mijn lippen. 'Speel is iets.' ik kijk hem aan. 'dan kan ik op die melodie de tekst schrijven,' glimlach ik. Ik kijk hem aan. 'Dit is leuk om te doen samen,' lach ik en geef hem een kus.

Austin
    ij glimlach en speel een stuk. Ik kijk even naar Isabella en glimlach. Dit was leuk om te doen samen en het ging nog goed ook. Ik kijk even naar het baadje.