• Zou dit forum verwijdert kunnen worden? Ik heb het bij het verkeerde onderwerp geplaatst geloof ik...

    Hier is het goede forum:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139004

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:04 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Nee, RPG's en rollentopics horen hier, hoor. Tenminste, dat is wat ik uit je titel kan afleiden - misschien is het inderdaad iets anders, dat weet ik niet omdat je beginpost weg is ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh, maar er is een ander kopje voor rollenverdeling. Dit is voor een rollenverdeling voor een RPG.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    Oh, maar er is een ander kopje voor rollenverdeling. Dit is voor een rollenverdeling voor een RPG.

    Dat gaat om rollen die je in een verhaal wilt gebruiken (: Maar ik begrijp je verwarring hoor, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat moet ik nu dan doen? Want ik heb nu een goede bij rollenverdeling, en deze heb ik een beetje verprutst.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Je kan een lijstje neer zetten van wat mensen bij hun rol moeten zetten?


    26 - 02 - '16

    Maar nu staan al deze reacties er al bij, en bij die andere heeft al iemand gereageerd...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Je kan een link in de beginpost zetten die verwijst naar de goeie ;)


    26 - 02 - '16

    Oh, bedankt! Goed idee =)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.