• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik sluit mijn ogen als ik een kusje krijg. Dan hoor ik de zin die me erg vrolijk maakt. "Maar wij kunnen ze niet krijgen, een draagmoeder zou dat moeten doen. Of adoptie. Maar draagmoeder kan ons eigen zaad krijgen." grinnik ik en sla mijn armen om zijn hals en leg mijn hoofd op zijn schouder. Drew is best een stuk groter, maar dat vind ik fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik stop het flesje terug in mijn zak en voel hoe ze mijn hand pakt. Ik glimlach even en trek der aan die hand naar me toe. Ik geef er een krt kusje en glimlach weer.

    Andrew
    'Ja dat weet ik, en dan zou ik denk ik wel liever een draagmoeder willen'zeg ik en streel door zijn haar. Ik hoop echt dat ik nog samen ben met Danny op me twintigste, als ze zijn zaad krijgen weet ik in ieder geval al dat het leuke kinderen worden, want Danny is heel leuk

    Danny

    Ik glimlach al ziet hij dat niet.
    "Ik wil zo graag een tweeling, die zijn zo leuk." Zeg ik en sluit mijn ogen. Dan spring ik op en sla mijn benen om zijn middel. Ik klem mijn armen strakker om hem heen ik zucht een keer van geluk.
    "Flynn en Shawn. Hoe vind je die namen?" vraag ik met een lachje maar wel gemeend, die namen vind ik al zo lang leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ja tweelingen zijn leuk'zeg ik enthousiast. Ik geef hem een kus op ze wang en trek hem wat dichter tegen me aan. 'Die namen zijn leuk'zeg ik na even nagedacht te hebben. Ik glimlach en kijk een beetje voor me uit.

    Danny

    Ik houd Drew stevig vast. Ik wil hem niet kwijt, nee ik wil hem voor altijd bij me hebben. Ik leg mijn hoofd weer op zin schoude terwijl ik mijn benen strak om zijn middel hou. "Zie je het al voor je, je kinderen voor de eerste keer naar school en dat ze thuiskomen met een kunstwerkje en dat wij dat krijgen. Schattig toch." zeg ik en geef een kusje in zijn hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Doordat Austin me opeens naar zich toe trekt verlies ik mijn evenwicht en val boven op hem. Ik grinnik even en ga weer recht op zitten dichter bij hem. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder glimlach. Ik kijk zwijgend voor me uit. 'Wij zijn zo goed met hardlopen,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach breed, 'dat is echt super scahtig' zeg ik met nog steeds die glimlach. 'Kleine kinderen zijn gewoon schattig' zeg ik en laat mijn hand met de plukjes van zijn haar spelen. 'weetje wat ook schattig is, als een baby een ftuithapje krijgen' zeg ik een beetje lachend.

    Austin
    ik grinnik en knik. 'ja toch' zeg ik lachend trwijl ik veder uit het blokje ice thea drink. 'zullen we zo dan maar weer veder gaan?' vraag ik en kijk nog even naar het uitzicht.

    Isabella

    'Ja is goed.' Ik strek even mijn benen en kijk nog naar het uitzicht. Opeens kom ik op een leuk ideetje. Ik spring op. 'Zullen we dan verder gaan?' Ik trek hem ook overeind en loop de heuvel alweer af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knik. "Ja en die zit dan helemaal onder." grinnik ik. Ik zie het al helemaal voor me. "Het eerste fruithapje... Dan kijken ze meestal heel zuur." lach ik. "En dan gaat het mondje open van; ik wil meer." ik kijk Drew nu aan met een brede glimlach. "Of het eerste woordje." ik glunder volgens mij helemaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en spring op. Ik ga haar gauw achterna en blijf naast haar. 'Waarom ineens zo haast?'vraag ik lachend terwijl ik even kort naar haar kijk.

    Andrew
    Ik begin te lachen, 'Dat is altijd zo ja'zeg ik lachend en glimlach daarna breed. 'Het eerst woordje, zo schattig'zeg ik 'Of de eerste stapjes'zeg ik en volgens mij kan die glimlach van mij er niet zo snel meer af.

    Isabella

    Ik grijns. 'We zouden toch gaan hardlopen? Ik wist niet dat dat onder stillopen viel?' Ik grijns en geef hem een kus. Dan begin ik weer hard te lopen en kijk even over mijn schouder om te kijken waar hij blijft. het zou een verrassing voor hem worden. Ik weet nog niet hoe ik van hem af ging komen, maar ik zou wel iets verzinnen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik blijf door rennen en ga weer naast haar. 'Nee maar ineens ging je weer weg, maar dat maakt niet uit'zeg ik en loop nog iets sneller waardoor ik iets voor haar loop. Ik kijk nog even om me heen, het bos hier is wel mooi. Ik haal mijn hand even door mijn haar en blijf nog steeds op hetzelfde tempo veder rennen. Dit kon ik zo nog wel even volhouden hoor, ik had een goede conditie dus dat was geen probleem.