• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik spring gelijk op. 'Goed idee, ik heb honger'zeg ik en trek Isabella mee naar het zwembad. Ik kijk even naar de kaart. 'Ik neem een omelet en jij?' vraag ik en kijk haar aan.

    Isabella

    Ik lach en pak de kaart over. 'even kijken hoor,' grinnik ik. Ik bekijk de dingen. 'Ja doe ook maar een omelet,' glimlach ik en kijk ok me heen. 'En een Ice tea,' lach ik. Ik lijk hem aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oke is goed, dan hebben we dezelfde bestelling' zeg ik lachend en sta op. Ik loop naar de bar en bestel het. Het drinken krijg ik gelijk mee en op de rest moeten we ven wachten. Ik zet de glazen op ons tafeltje en ga zitten. Ik drink rustig een paar slokken en kijk om me heen. 'Ik heb echt honger'

    [Hehe, ik mag Dylan in ander topic wel, lekker vrolijk xd]

    [haha oké:)]

    Isabella

    Ik lach en kijk hem aan. 'Tja ik ook. Voor zover ik honger heb,' grinnik even en neem een slok van mijn drinken. Ik kijk even naar het drankje en kijk dan om me heen. Het zwembad lag er rustig bij. Er waren twee kinderen aan het zwemmen, maar meer mensen waren er eigenlijk niet. Ik kijk even naar de twee kinderen en glimlach even. Dan Zie ik het eten aankomen. De borden worden voor onze neus neergezet. Ik kijk Austin aan. 'Eetsmakelijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hehe, ik weet nu al met wie Dylan wat gaat krijgen:P]
    Austin
    'Smakelijk eten'zeg ik en begin rustig te eten. Tussendoor neem ik af en toe een slokje drinken. 'Hmm lekker'zeg ik als ik mijn mond weer leeg heb.

    (Hooi mag ik Drew berichtje? Omg zag 2 vallende sterren hihi. Zit nu buiten te kijken naar vallende sterren haha :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (omg weer een vallende ster haha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik lach en neem ook een hap. 'Lekker.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Wauw, hoe kan eten jouw toch zo gemakkelijk enthousiast krijgen?' Ik lach. 'Misschien moet ik maar in een chocolade taartje veranderen.' Lachend neem ik nog een hap en neem een slokje van mijn drinken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Andrew
    ik grinnik en pak gauw mijn zwembroek die ik aantrek. Ik kijk even naar Danny en glimlach. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar beneden. ' wil je hieer gaan zwemmen? Hier zwemmen bijna geen mensen of wel bij de mrnsen?' vraag ik en kijk even naar Danny. Ik geef hem gauw een kusje, ik moest gewoon even met hem kussen.

    (deze volgens mij en vallende sterren zijn echt leuk om te zien:3)

    Danny

    Ik lach als ik weer een kusje krijg.
    "Het maakt mij niet suit, ik wil zwemmen!" Ik trek Drew aan zijn pols mee naar het water. Daar duik ik onder en kom na een aantal seconde boven. Ik kijk Drew glimlachend aan.

    (Dylan is niet gay hè? Hope so. :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik begin te lachen en schud daarna mijn hoofd. ' nee blijf maar jezelf, ben je al hoed genoeg' zeg ik en neem nog gauw een hap. Ik hou van eten! Ik neem een slok ice thea en kijk even om me heen.

    (Lol zie de melkweg ook :) Man er zijn vet veel sterren nu aan de hemel zeg! :D)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik duik onderwater en zwem door Danny's benen. Ik ga omhoog tusseen zijn benen zodat die op me nek komt en ik kijk even naar boven waar ik hem zie zitteb. ' klaar om te vallen?' vraag ik lachend .

    (ik zie der hier 0 xd)