• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik knik en laat de noten mijn oren vullen. Aarzelend begin ik een stukje te zingen op de melodie. Ik kijk even in het notitieboek en kijk even naar de woorden. Ik zing het nog Een keer op dezelfde melodie en bijt weer op mijn lip. Ik schrap een zin en ruil hem in voor een nieuwe. Ik zing het weer en kijk Austin aan. 'Zou je nog een keertje willen spelen?' ik kijk hem vragend aan en richt me dan weer op het notitie boekje


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wacht even'zeg ik en pak het notitieboekje. Ik lees het stukje van Isabella en kijk er daarna aan. 'Waarom verander je dit niet van dit naar dat'zeg ik terwijl ik ondertussen op het ander blaadje een voorbeeld schrijf. Ze was aan het worstelen met die zin. 'Niet doen als je niet leuk vindt en hier komt het nog een keer'zeg ik en begin weer te spelen.

    Isabella

    Ik kijk even en knik nadenkend. Dan hoor ik dat hij begint te spelen en richt me daarop. Ik glimlach even en zet dan in op het stuk waar ik moet zingen. Ik zing de zin die Austin heeft bedacht. Hij loopt wel lekker. Ik grinnik. 'Je bent hier echt goed in!' ik geef hem lachend een kus. 'Oke en nu?' Ik kijk hem vragend aan. 'Een stuk dat we samen zingen?' ik glimlach en kijk hem vragend aan. 'Wil je iets drinken?' Ik sta op en loop richting de koelbox.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Jij bent ook goed hoor, en ja een stuk samen nu'zeg ik en bijt even op mijn lip. 'Doe maar wat ja'zeg ik en richt me weer op het notitieboekje. Ik begin wat op mijn gitaar te spelen.

    Isabella

    'Alice en jij waren toch ook altijd met muziek bezig?' ik kijk hem vragend aan. 'wat gaan we in dit stukje eigenlijk zingen?' ik glimlach even en ga op mijn buik liggen. Ik kijk nadenkend om me heen. 'Iets dat we beidde deden met Alice?' ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja klop, we gingen vaak samen muziek maken'zeg ik en kijk even naar Isabella. 'Misschien over hoe goeie vriendin ze was'stel ik voor. Op dit moment had ik nog niet echt een geweldig idee. Ik begin een heel ander stukje te spelen op mijn gitaar.

    Isabella

    Ik knik en zet allemaal goede eigenschappen van Alice op papier. Ik kijk Austin aan. 'We zouden dit als refrein kunnen doen? Dan hebben we eerst jouw couplet, dat de mijne, dan refrein en dam weer couplet?' Ik kijk hem even aan. 'En we zouden het refrein kunnen versnellen en tja...' Ik ga even met mijn hand door mijn haren. 'ja ik weet niet. Bijvoorbeeld dat je een paar goede eigenschappen snel achter elkaar op somt dan iets anders zingt en dat dan weer.' Ik kijk hem even aan. 'Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen.' ik kijk nadenkend voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar even aan en knik. 'Volgens mij begrijp ik het'zeg ik en denk even na. Ik schrijf een klein stukje op. 'Bedoel je zo iets?'vraag ik en kijk vanaf het papier even naar Isabella en dan weer terug.

    Isabella

    Ik knik. 'Ja dat bedoel ik,' lach ik. 'Oke hoe gaan we dat aanpakken? Dat stukje gewoon al of iets anders?' ik kijk hem even vragend aan en denk dan na. Ik glimlach even en bedenk iets. Dan schrijf ik een paar woorden op. 'Zoiets?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja is goed, en dan dit erdoor'zeg ik en schrijf het op. Ik kijk even naar en knik goedkeurend, het zag er al goed uit. 'Zullen we wat we nu hebben even doen en daarna een pauze?'vraag ik en kijk eraan.

    Isabella

    'Ja is goed,' glimlach ik. Ik kijk ernaar. 'Begin maar met spelen.
    Ik zing mijn delen wel,' lach ik. 'en wat gaan we daarna doen?' ik kijk hem even aan en neem dan een slok van mijj flesje water. Ik richt me weer op de tekst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wat we daarna gaan doen zien we nog wel'zeg ik en neem gauw een slok van mijn drinken. Ik begin te spelen en zing mijn stuk, naar de tekst hoef ik niet te kijken die weet ik zo wel. Ik kijk even naar Isabella en glimlach, ze was bijna.

    Isabella

    Ik glimlach en ga rechtop zitten. Dan maak ik klaar om te gaan zingen. Ik haal diep adem en zet dan in. Met een glimlach op mijn gezicht zing ik de tekst. Af en toe werp ik een blik op het blaadje, maar ken het wel uit mijn hoofd. Met plezier zing ik door. Ik kijk Austin even aan ten teken dat we zo samen moeten zingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach, ze kan echt mooi zingen. Ik werp een blik op de tekst en begin dan aan ons stuk samen. Ik laat mijn blik op de snaren van de gitaar waar ik rustig overheen speel.

    Isabella

    Ik grijns en zing vrolijk mee. Ik laat mijn lichaam een beetje meewiegen met de muziek. Als we klaar zijn sta ik op. 'zo. Laten we wat gaan eten bij het zwembad. Als je het daarmee eens bent dan...' ik glimlach en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne