• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

topic 24

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella

Ik houd hem met gemak bij. Dit was een prima snelheid. Ik liep vaak hard, dus mijn conditie was met hardlopgen goed. Ik kijk hem even aan en glimlach even. Ik richt me weer op het pad. Ik had eigenlijk geen idee welke richting we opliepen, maar het was hier mooi en ik kon nog wel een tijdje doorgaan op deze manier. Het was wel warm, maar Austin had aan drinken gedacht, dus ook dat was geen probleem.

Austin
    Ik zie dat Isabella even glimlacht en ik glimlach terug. Ik blijf rustig door rennen terwijl ik voor me uit kijk. Eigenlijk had ik geen idee waar we nu renden maar de weg terug zouden we toch wel vinden.

Danny

"Ooh ja de eerste stapjes." Ik kijk Drew aan. Dan druk ik mijn lippen op de zijne. Ik laat mijn benen los van zijn middel zodat ik weer sta. Ik leg mijn armen weer op zijn hals en houd mijn lippen op die van hem. Ik lik even oven zijn onderlip.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik open mijn mond een stukje als ik zijn tong over mijn onderlip voel likken. Ik hou mijn armen nog wat strakker om me heen.

Danny

Ik laat mijn tong naar binnen glijden en we spelen een spel om dominantie. Die ik Drew laat winnen, daar hou ik van. Ik doorbreek de kus en kijk Drew aan. "Ik kijk er nu al naar uit." glimlach ik naar hem. Ik wil kinderen met hem opvoeden.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik glimlach breed, 'Ik ook'zeg ik met nog steeds die grote glimlach. 'Samen met jou kinderen opvoeden wil ik echt heel graag'zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. Ik wou echt heel graag kinderen met opvoeden, dat is op dit moment wat ik het allerliefst wil.

Danny

Ik glimlach naar hem. Dan trek ik hem het water in waardoor we even kopje onder gaan. Lachend kom ik boven en kijk in de richting van Drew. Ik lach nof altijd. Aah wat zie ik al uit naar later. Ik ben dan nogal jong, maar ik denk al aan kinderen. So what?

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik begin te lachen en ga met mijn haar door Danny's haar wat helemaal door de war zit. Ik grinnik en kijk hem even aan. Ik glimlach en sla mijn armen weer om hem heen.

Danny

Ik lach als hij zijn hand door mijn haar haalt en me weer vastpakt. Ik ga over mijn haar dat nu plat ligt op mijn hoofd. Ik leg mijn armen om Drew zijn hals en kijk hem verliefd aan. "Never wanna lose you." glimlach ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik glimlach breed bij zijn woorden. 'I don't want to lose you to'zeg ik met mijn perfecte engels, sarcasme.. Ik geef Danny een kort kusje en kijk hem daarna verliefd aan. Hij is gewoon zo leuk

Isabella

Ik weet niet hoelang we nu aan het rennen waren, maar dat doet er ook niet toe. 'Waar zijn we?' Ik kijk hem even vragend aan en glimlach kleintjes. Dan kijk ik om me heen, maar ik herkende het niet. Dat had ik ook niet verwacht, maar het was een poging waard. 'Weet jij nog hoe we terug moeten?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach dan even.

Danny

Ik kijk hem aan na zijn kusje. Dan leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas en streel met mijn hand over zijn borstkas naast mijn hoofd. Ik sluit mijn ogen. "Ik wil je..." zeg ik dan zacht.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    'Nee, maar die weg vindt ik wel'zeg ik en kijk eraan. 'maar omkeren nu dan?'vraag ik aan Isabella en stop even met rennen. Ik kijk om me heen, waar we zijn wist ik niet precies.

Isabella

Ik kijk hem even aan en knik. 'Misschien wel handig ja,' zeg ik aarzelend en lach even. 'Zal wat zijn als we verdwalen.' Ik pak zijn hand en geef een kus op zijn wang. Dan loop ik de weg weer terug. Een beetje aarzelend. Ik wacht geduldig tot Austin me inhaalt.

Andrew
    Ik grijns even en kijk hem aan. 'Je wilt me.. wat?'vraag ik plagend en kijk hem grijnzend aan. Soms was hem een beetje plagen zo leuk, en hij deed het ook vaak genoeg bij mij.