• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Tyler

    Ik knik, 'Jawel' zeg ik.
    'Maar het maakt niet uit' zeg ik..


    El Diablo.

    Rahel
    Ik vond het fijn dat Finn er was, mede omdathij me steun gaf maar ook omat hij de vader was. " ik zie het hoofdje nu zul je een paar keer hard moeten persen" zegt de dokter. Een zwakke glimlach versccheen om mijn mond, ik zou haar zo zien. Ik voelde weer een pijnlijke wee en probeerde een paarkeer zo hard mogelijk te persen wat wel wat moeilijk ging aangezien ik stikmoe was.
    Na een paar minuten hield de dokter een klein iets vast dat onder het bloed zat. De weeën werden weer minder en zwakte af, de nageboorte was er ook al.
    De dokter liep even weg en een paar tellen later liep hij terug met een klein kindje waar gehuil van daan kwam. Vermoeid leg ik mijn hoofd op de kussen terwijl tranen stromen van geluk. Ik wist dat Finn nog niet de komplete naam wist maar ik wist wat hij wou. Het kindje werd naast me neer gelegd en ik staarde ernaar. De ogen van Finn zou ze krijgen en mijn haar. Het gezicht was een beetje gemengd maar ik zag dat het een lange meid zou gaan worden. Ik slikte even "halo Emily Lily-Rose Hudson" zeg ik zacht en kijk Finn blij aan. Ikw ist dat hij iets met Rose wou dus daarom zo. Ook vond ik dat ze de achternaam van haar vader zou krijgen ondanks dat het uit was en we niet getrouwd waren en al dat gedoe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek naar het kindje terwijl de tranen over mijn wangen rolden, even kon ik geen woord meer uitbrengen en staarde ik naar het kleine meisje, er kwamen al gauw meerdere tranen bij. Dit was het mooiste moment ooit. 'Ze is,' zei ik verstikt door tranen, mijn stem stierf weg. 'Z-ze is beeldschoon.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte, het liefste wou ik slapen slapen en slapen maar ik was ontzettend blij om Finn en Emily te zien. Deze dag had een verschrikkelijk einde gehad maar het is goed afgelopen met een dochter.
    De deuren gaan open en onze ouders komen snel binnen, mijn vaders omhelzen ons en feliciteren ons terwijl ze naar Emily kijken. Ik pakte met moeite Finn zijn hand. Ik keek weer naar Emily die lag te slapen en voorzichtig drukte ik een kusje op haar voor hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zag dat onze ouders binnen kwamen en ons feliciteren, maar ik zag ook dat Rachel doodop was, ik wilde haar vragen wat er allemaal gebeurt was, maar dat deed ik niet als de ouders erbij waren. Ik staarde nog steeds met een betraand gezicht naar Emily. Ze was prachtig, en ik wist geen woorden meer uit te brengen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht weer terug aan het moment in het hok, ik had mazzel dat het Tyler was want Luke of Micheal zou me echt niet naar het ziekenhuis gelaten hebben. Ik voel weer nieuwe tranen komen. Ik hoopte dat ik ze nooit meer hoefde te zien.
    Een ding ik bleef bij mijn vaders en ik zou voor alles dankbaar zijn want ik heb nu weer geleerd hoe het voelt om echt alleen te zijn. Ik was dankbaar voor mijn kamer en badkamer. Ik heb een andere kijk op de wereld gekregen. "we zullen jullie even alleen laten zodat jullie alles even kunnen bespreken" deelde mijn vader mee en ze verlieten allemaal de kamer.
    Bangig keek ik Finn aan "ik was zo bang dat je er niet bij kon zijn" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel, ik maakte me echt zorgen.' zei ik, ik was echt vreselijk in paniek. 'We hebben overal gezocht, we zijn zelfs naar de ook van Sebastian geweest.' zei ik met een schorre stem. 'Hoe is dit gebeurt? Vertel me alles.' zei ik bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even "Ik kreeg een sms van Puck om naar het parkje te komen dus ging ik en toen was er een zwarte bus en toen die open ging werd er iets voor mijn neus gehouden en werd alles zwart" ik snikte even. " ik werd wakker in een hok met matras een deken en een kussen en lampje en toen kwamen Luke, Tyler en Micheal die bedrogen me met een mes, ze gingen weg omdat ik voorweeën kreeg en ze dachten dat ik me aanstelde zodat ik wegkon.. Hij wou eerst in mijn buik steken maar gelukkig kon ik dat tegen houden. Later kwam Tyler eten en drinken brengen en daarna viel ik in slaap. TOen ik weakker werd toenvroeg Tyler wat ik te eten wou en toen ben ik langs hem gestormd naar boven maar toen was Micheal daar en die was me net aan het bedreigen toen de weeen kwamen hij liep weg omdat hij wer dacht dat ik me aanstelde dus heeft Tyler me geholpen" zeg ik zacht. en ik kijk hem aan "ik was zo bang dat ik jullie nooit meer zou zien en jij je dochter niet" huil ik zacht.


    [koffie drinken omkleden en naar kapster, geen idee of ik tussen door ff online kan maar rond half 11 denk ben ik er weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik ook, Rachel. Wij allemaal waren dood bezorgd.' zei ik naar waarheid. 'Maar je bent nu veilig, we laten je echt niet terug gaan daar naar toe.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ik ben zo bang voor Micheal" zeg ik zacht en ki;jk weer naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Je bent nu veilig, Rachel. Zorg er gewoon voor dat je de komende tijd niet alleen bent. Als je ergens naar toe moet, bel mij dan, of Kurt.' zei ik. Ik wist zeker dat Kurt helemaal door het dolle heen zou gaan. 'Of Blaine, of Puck. Iemand.' zei ik. Ik wist zeker dat ze haar wel wilden helpen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knikte "waar is Kurt eigenlaijk?" vragend kijk ik hem aan.
    Kurt was er niet en hij wou haar juist zo snel mogelijk zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik weet het niet, ik weet wel dat hij en Blaine niet op school waren, hij neemt zijn telefoon niet op.' verzuchtte ik me. Normaal zou ik me zorgen maken, nadat er met Rachel gebeurt was. Maar ik was ervan overtuigd dat Blaine bij hem was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "great kan ik nog een nieuw mobiel gaan kopen ook want ik denk niet dat ik die nog terug zal krijgen" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan