• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Maak je geen zorgen om mij, Rach.' zei ik zacht waarna ik ging zitten, het voelde echt pijnlijk aan, maar ik liet niks merken aan Rachel. Het zou wel weggaan. 'Ik laat ze echt niet in jullie buurt komen, al word het mijn dood.' zei ik gemeend. 'Dus maak je geen zorgen, probeer wat te slapen?' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Chillex, aan zo'n wijf met een kind hadden we weinig, ik heb in elk geval geen zin in gejank en alles, ik ontvoer wel zo'n rijk iemand, kunnen we losgeld vragen verstuur ik terug, ik stap in mijn auto en rij weg..


    El Diablo.

    Luke
    Ik zucht even Dus kort gezegd door jou is de taak afgelopen want anders lag ze nog lekker in haar hok te stinkenstuur ik wat bozig terug.

    rachel
    "probeer wat te slapen, als jij dood gaat heb ik geen leven, isabelle niet en je dochter kent dan amper zijn vader, die gast kent geen grenzen hij heeft Puck in elkaar geramd en je weet dat Puck moeilijk te verslaan is" m ompel ik half.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte. 'Het was niet letterlijk, hij maakt me echt niet dood of zo. Ik zou er gewoon alles voor doen om jullie in veiligheid te brengen.' zei ik. Ik had het gevoel dat ik ze moest beschermen, dat zou ik ook doen. Als iemand aan Rachel, Emily of natuurlijk Bella kwam, gingen ze eraan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte maar liet het maar. "onze ouders zullen zo wel komen en ze staan vast te springen om haar vast te houden" glimlach. Na een poosje doezel ik weer weg naar dromeland met mijn armen veilig en beschermd om Emily heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Nee, kortgezegd: Ik heb een nieuwe taak gestart. verstuur ik, en parkeer de auto voor het bendehuis.
    Zuchtend loop ik naar binnen, en zoek naar Luke..


    El Diablo.

    Luke
    Ik zuchtte, een onbekend iemand was vast niet zo leuk als een bekend iemand.
    Ik zag het voor me, Rachel weer in haar hokje huilend om Finn en d'r kind en ik grijnsde. Ik zucht even als ik Tyler zie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zag dat Rachel weer in slaap gevallen was samen met Emily, ik glimlachte even en bleef Emily bekijken. Ik wist niet dat ik van zo'n klein iets, zoveel kon houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Let's go' mompel ik, en loop naar het zwarte busje.
    'Mhm, kennen wij iemand in het rijke gebied?'


    El Diablo.

    Luke
    "Nope" ik rij weg in het busje. "maar even serieus waarom flik je dit. waarom wou michael haar hebben eigenlijk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Oude, oude liefde' zeg ik. 'En by the way, anders ontvoer jij haar toch weer met nog iemand anders' mompel ik..


    El Diablo.

    Noah Puckerman:
    ik klop zacht aan bij de kamer van rachel en ga naar binnen
    rachel slaapt en ik zie het kindje bij haar liggen
    'bijzonder he, zo'n bevalling?' fluister ik tegen finn
    ik herinner me nog toen beth geboren werd..


    Music is my life

    LUke
    Ik grinnik, er zat dus totaal geen logica achter. "Ik snap het gewoon niet Tyler, ze is er iets meer dan een avond en meneertje bregnt haar gezellig terug naar haar vriendjes. Iedereen weet nu dat wij het waren, wil je de gevangenis in ofzo"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek opzij naar Puck en knikte. 'Nogal, ja.' zei ik terwijl ik Emily's slaperige gezichtje bekeek. 'Had jij dat gevoel ook, met Beth?' vroeg ik fluisterend terug aan hem. Dat gevoel van vader liefde bedoelde ik, het was gewoon zo hevig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    ik sta weer op
    'ik wil het niet hebben over haar, oke.' mompel ik
    waarna ik weer weg loop en per ongeluk de deur te hard dicht gooi..


    Music is my life