• Hi ;D
    Ik zoek eigenlijk een site waar je films/tv shows op kan zien met ondertitels, en op die site moet de serie Pretty Little Liars opstaan.
    Bedankt (:

    Piratebay?
    Torrentz.eu?


    As travars

    Caulfield schreef:
    Piratebay?
    Torrentz.eu?

    Maar het is niet om te downloaden (althans ik denk toch dat je op Piratebay films etc download)? Het is om online te kunnen zien, een site zoals 1channel.ch maar dan films + series met ondertitels.

    Translucent schreef:
    (...)
    Maar het is niet om te downloaden (althans ik denk toch dat je op Piratebay films etc download)? Het is om online te kunnen zien, een site zoals 1channel.ch maar dan films + series met ondertitels.


    ooh hmm dan zou ik het ook niet weten, ben ze nog nooit tegengekomen. En ik heb net zelf op piratebay en torrentz gekeken, maar daar hadden ze ook niet met ondertiteling :/
    Sorry, dan kan ik je niet helpen hahah


    As travars

    Kijk op vijftv :3

    Meteoroid schreef:
    Kijk op vijftv :3
    Je neemt me de woorden uit de mond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteoroid schreef:
    Kijk op vijftv :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Meteoroid schreef:
    Kijk op vijftv :3

    Maar ik zit in de helft van seizoen 2, op VijfTV is het nog maar seizoen 1...

    Zoek zo;

    Open Google typ in;

    Pretty Little Liars with Dutch subs free torrent

    Dan vind je het ALTIJD!;O


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Sadler schreef:
    Zoek zo;

    Open Google typ in;

    Pretty Little Liars with Dutch subs free torrent

    Dan vind je het ALTIJD!;O

    Zoals ik al eerder zei; ik moet geen subs downloaden, ik moet een site vinden waar ik de serie op kan zien mét subs bij, zoals deze

    Translucent schreef:
    (...)
    Maar ik zit in de helft van seizoen 2, op VijfTV is het nog maar seizoen 1...

    Oh. Dan weet ik 't ook niet sorry x:

    Sorry, ik weet het niet. Ik download ze altijd en dan zoekt BSplayer automatisch de juiste ondertitels voor mij.


    Your make-up is terrible