• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Chagerijnig keek ik rond, wat een kut hok.
    Ik voelde in mijn zak en merkte dat mijn mobiel eruit gehaald was.
    Oke, dat was nogal logisch bij een ontvoering maar tochwerd ik boos.
    "klootzak geef mijn mobiel terug" roep ik tegen de deur aan. Niet dat het nut had maar nog, ik voelde me fijner metmijn mobiel op zak zeker omdat ik ist dat ik elk moment kon bevallen. Ik had gelezen dat je op een jonge leeftijd vaak wat vroeger beviel. En Finn dan? die zou dan nooit zijn dochter kunnen zien. Ik mistte ze allemaal verschrikkelijk.
    Ik kijk naar het oude en beetje veize matras. Er ligt een kleine kussen en een dunne deken. Great nu was ik blij met mijn vestje. Ik zuchtte weer, het was tegen woordig een tik gewoorden om bij alles te zuchtten . Met moeite ging ik zitten op het matrase. Fijn dat zou nog een hel orden met eraf komen. Ik pak het dekentje wat ik om me heen sloeg en probeerde wat te slapen. Langzaam zakte ik weg in een rustige slaap, mijn hoofd nog nabonkend van het spul waarmee ze me buiten bewustzijn gekregen hadden.
    Ik droomde over Finn en onze baby..
    [als ze slaapt kunne n jullie gewoon verder als er nog niemand voor 8 uur er is.]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 7:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Mijn topic)

    Kurt Hummel:

    In een automatische reactie keek in naar beneden, ook al kon ik de zuigzoen helemaal niet zien. En keek Blaine weer aan. 'Wat zullen de mensen wel niet denken,' grinnikte ik, niet dat hij mij wat kon schelen. Hij streelde mijn onderbuik, waardoor ik weer kippenvel kreeg. Ik kreunde zachtjes en keek hem verlangend aan. 'Jij plaagt mij ook altijd, dus mag ik gerust iets terug doen.' zei ik terwijl ik hem aankeek met een uitdagende blik in mijn ogen. 'Dus is dat alles wat je in huis had?' vroeg ik glimlachend, doelend op zijn zuigzoen. Mijn hand verplaatste ik naar zijn boxer, waarna ik over zijn kruis wreef.

    Finn Hudson:

    Mijn mobiel maakte een sms geluidje, maar ik negeerde het voor nu. Ik streelde liefdevol haar wang en zag dat ze tranen had in haar ogen. 'Je raakt mij niet kwijt, dat zou ik je nooit aandoen, Bella.' fluisterde ik lief in haar oor. Vervolgens plaatste ik mijn lippen in haar nek en drukte ik liefdevolle kusjes in haar nek.


    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte speels naar hem en voel zijn hand over mijn kruis, waardoor ik zachtjes kreunde. Ik kijk hem verlangend aan, waardoor mijn ogen altijd wat donkerder worden. Met beide handen pak ik zijn kont vast en duw zijn onderlichaam tegen de mijne. ‘Als jij wilt dat ik alles doe wat ik in huis heb, moet je gerust zeggen’ zeg ik hees en wat duisterder. Hij kon me zo opgewonden krijgen, ook al was het met praten, dan wond het me gewoon op. Ik kon echt niet meer zonder hem en alleen hij kon me zo opgewonden maken. Zonder nog wat te zeggen of op zijn antwoord te wachten, pak ik zijn beide onderbenen vast en til hem op, zodat Kurt gelijk zijn benen om mijn middel slaat. Er was achter de waterval een klein grotje, waar je makkelijk met zijn tweeën in kan liggen, samen met Kurt loop ik naar het grotje. Vanaf nu kon niemand ons meer zien. Ik leg Kurt voorzichtig op de grond en ga op hem liggen, waarnaar ik kusjes in zijn nek druk en ruw en verlangend mijn onderlichaam tegen de zijne aan druk.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Zonder nog iets te zeggen, was er nog een sms geluidje, Finn leest hem en reageert terug. Ik kijk hem bezorgd aan en zonder nog wat te zeggen, pakt hij mijn hand en lopen we weer naar zijn auto, waarnaar hij naar iemand’s huis reed. Uiteindelijk kwamen we er en stapten uit. We zagen twee jongens en ik luisterde naar het gesprek. Wat ik eruit kon snappen, was dat Rachel ontvoerd was. Wat?! Ik kijk geschrokken naar de jongen en wist niet wat ik moest zeggen. Ik hield me maar stil en keek Finn aan, maar hij was zo in gedachten, dat hij mij geen aandacht schonk. Alleen dat hij me dicht tegen zich aan drukte, maar niets zei. We gingen weer in een andere auto zitten op weg naar een oom van Sebastian, wat ik ook erop kon vangen. Ik zuchte zachtjes, Finn zei helemaal niets tegen me. Ik liep gewoon in de weg tussen die twee. Ik keek vervolgens naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Blaine had me opgetild en me meegenomen naar een grot, waar hij me voorzichtig op de grond neerlegde en bovenop me ging liggen. Hij drukte kusjes in mijn nek en duwde ruw en verlangebd zijn onderlichaam tegen de mijne waardoor ik verlangend zijn naam kreunde. Mijn handen verplaatste ik naar zijn boxer en trok hij gemakkelijk uit, daarna volgde de mijne en legde ik mijn handen op zijn kont en kneep er zachtjes in. Tegerlijkertijd sloot ik genietend mijn ogen omdat ik zijn lippen in mijn nek voelde. 'Ik wil je.' fluisterde ik opgewonden

    Finn Hudson[\b]

    Ik staarde in paniek voor me uit, waarom had ik het gevoel dat het mijn schuld was? Ik wist dat die Micheal achter haar aan zat, en ik ging er onverschillend mee om. Ik zuchtte gefrustreerd, als er iets met het kindje gebeurde was het mijn schuld. Sebastian zei dat we er al bijna waren. Ik werd nerveus en liet Bella los en ging iets van haar vandaan zitten. Ik had even rust nodig om me heen. Ik kon echt niet helder nadenken op dit moment.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Onder het kusjes door, wreef ik zachtjes en liefdevol met mijn onderlichaam tegen de zijne. 'Je krijgt me hoe dan ook' fluister ik hees en geef weer kusjes in zijn nek. Ik voelde hoe hij onze boxers uit deed en ik hielp een beetje, waarnaar hij in me kont zachtjes kneep. Waardoor ik Kurt's benen uit elkaar haal en verlangend en toch redelijk hard begin te wrijven. Ik kreunde verlangend zijn naam en met mijn handen onderzochte liefdevol zijn lichaam.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Opeens laat Finn me los en ging iets van me vandaan zitten. Ik keek hem aan en zuchte zachtjes. Hij hield nog van haar, anders deed hij niet zo tegen me. Ik kon het wel begrijpen, hij wou even nadenken alles. Maar uiteindelijk ging hij toch terug naar Rachel, hoe dan ook. Misschien moet ik gewoon weggaan om hem zo makkelijker te maken en kon hij makkelijk naar Rachel toe en hoefe hij niet uit te maken met mij. Of vreemdgaan en liegen tegen hem, dat hij niets was. Kon ik dat wel? Ik schudde mijn hoofd om die gedachtens weg te jagen. We zien wel hoe het loopt, dalijk houdt hij me gewoon liefdevol vast en zegt hij dat hij van mij houdt en alles komt weer goed. Ik moest hem steunen, dat moest ik doen maar ik was toch bang. Wat er zal gebeuren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij wreef met zijn onderlichaam tegen de mijne waardoor ik een eweldig gevoel kreeg in mijn onderbuik. Ik kreunde zachtjes en opgewonden. Ik had een stijve gekregen, en nu drukte mijn stijve zachtjes tegen Blaines bovenbeen aan. Ik wreef vervolgens iets harder met hem mee zodat het gevoel nog heviger werd en kreunde nogmaals. Mijn hand verplaatste ik naar zijn rug en streelde liefdevol zijn onderrug.

    [ We Zijn aangekomen dus ik zou af en toe wel online komen. Ik heb trouwens nog niks met Finn, omdat ik zo snel even niets kan verzinnen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gefrustreerd, ook al eas Rachel mijn ex en had ze me echt gekwetst, ik zou er nog alles voor doen om ervoor te zorgen dat ze veilig was. Ook al speelde de baby daarin een grote rol, ik wilde ook dat zij veilig was. Ik keek gefrustreerd naar buiten, wanneer waren we er nou?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik parkeerde de auto, en loop naar de deur.
    Als iedereen er is vis ik een sleutel achter de plantenpot tevoorschijn, en open de deur..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik liep achter Sebastian aan, en liet Bella heel even voor wat het was. Ik hoopte oprecht dat de oom van Sebastian meer wist, ik vond het licht gezegd een klote situatie en ik zou door merg en been gaan om Rachel veilig te krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Al snel kwam mijn oom naar me toe, 'Sebas! Wat doe jij nou hier?' vraagt hij glimlachend.
    Ik zucht even.
    'Er is iemand ontvoert, waarschijnlijk door de bende waar u vroeger zat, kunt u ons meer vertellen over de bende?' vraag ik.
    Hij knikt, en leid ons naar de woonkamer..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik ging op de bank zitten naast Sebastian, de man had nu al mijn aandacht. Ik wilde geen woord missen van wat hij ons ging vertellen. We hadden echt aanknopingspunten nodig, we moesten weten waar we moesten zoeken. De politie zou toch geen stap verder komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    ik blijf nerveus staan en
    kijk de man afwachtend aan..
    ik hoop echt dat hij ons meer kan vertellen..


    Music is my life

    Oom van Sebastian

    Ik kijk ze een voor een aan.
    'Dus, hebben jullie zelf al enig idee waarom ze is ontvoerd.'


    El Diablo.

    [En ik vergeet telkens weer een abo te nemen]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    'De ene Micheal, heeft vermoedelijk een crush op het meisje, Rachel.' vertelde ik zuchtend. 'Hij heeft wel eens eerder geprobeerd om haar voor zich te winnen.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Oom

    Ik knik.
    'Dan kan ik je in elk geval zeggen, dat ze haar waarschijnlijk geen pijn gaan doen' zeg ik..


    El Diablo.