• bouken desho desho!?, zo heet de serie die wij samen zijn gaan maken (TrustMyWay en Shinju). HIer gaat hij over:

    Twee totaal verschillende meiden. Ze kennen elkaar niet. Toch ontmoeten ze elkaar, op het strijd veld. Hebben ze dan toch meer gemeen dan op het eerste gezicht lijkt? Het zou wel handig zijn want iedere hulp is welkom als je je stad en je geliefde moet beschermen tegen iets dat ze wil vernietigen! In dit verhaal gaat het om de twee meiden Madoka en Shinju. Beiden worden op hun eigen manier meegesleurd in een avontuur die je alleen in een anime of manga zou tegen komen. Maar toch is het voor hun realiteit geworden, een avontuur!

    Hebben jullie zin om een kijkje te nemen? Op het moment is er een proloog en deel 1 t/m 10 en er volgt nog meer!
    Bedankt iedereen!
    TrustMyWay en Shinju

    zodra er meer delen zijn =) als er 5 ofzo zijn roept u me maar ^^

    heeeeey
    jullie moeten allemaal deze delen echt lezen

    het is echt een leuke serie ook al heeft ie og niet zo veel delen :D maar als er meer gaan lezen komen er meer delen
    dus willen jullie deze serie maken want hij is echt echt echt echt eeeeeecht heeeeeel leeeeuuuk dus snel maken eh

    dus maak deze serie eh want ik (en andere mensen) wille nsnel verder kenen lezen
    XxX

    Ik pas om de zoveel tijd dit forum bericht aan dus soms zijn er al meer delen!